Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Hei!

Høres ut som hektiske dager i MonTheheimen, men virker som om det går greit da..

Flink er du! :)

Håper dere får en fin søndag og at du får deg en dupp mens F sover..

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en hekstisk natt med mye våkning, men håper at E ikke plages med magen i natt slik at dere får en god natt :Nikke:

Snille mannen som kjøpte sko til deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en hekstisk natt med mye våkning, men håper at E ikke plages med magen i natt slik at dere får en god natt

Snille mannen som kjøpte sko til deg

Natt til i dag var suuuper -- kun to oppvåkninger, og hun sov hele natta i sin egen seng :hoppendeglad: Jaa, han er den snilleste :grine:

:klemmer:

Hei! Høres ut som hektiske dager i MonTheheimen, men virker som om det går greit da..

Flink er du! Håper dere får en fin søndag og at du får deg en dupp mens F sover.. Klem

Ja, det er litt hektisk :wink: Men det er bedre enn jeg hadde "fryktet", er så imponert over hvor flink F er å tilpssse seg om dagene! :) Men merker at jeg har ett par armer for lite ja! Håper alt er bra med dere :klemmer:

Får håpe ikke det er kolikk-utvikling på gang, da! O viste jo tendensene til kolikk allerede på sykehuset, men det er jo også de hvor det ikke kommer ordentlig før etter noen uker.Her hjalp det aldri å kutte ut mat. Dvs. jeg holdt meg unna løk, kål, brokkoli, taco, brus og alle disse verstingene, men han hadde magevondt uansett, men de gangene jeg prøvde å skeie ut og se om det gikk bedre, så hadde han mye vondere enn ellers.Men hvis det ikke gir seg, så ville jeg tatt turen til manuellterapeut! Jeg kommer til å bestille time til manuell-terapeut med en gang framtidens lillebror/lillesøster blir født, i håp om å unngå samme problemet igjen. Er jo også de barna som har låsninger, som ikke viser klare symptomer på det, så.

Er det ikke slik med kolikk at et av "kjennetegnene" er at barnet ikke roer seg ved kroppskontakt etc? Isåfall tror jeg ikke det er kolikk, hun reagere tydelig positivt på å bli båret/gynget :) F var likens, mye magevondter og gråtetokter på kveldene de første månedene, uten at jeg egentlig tenkte det var kolikk :vetikke: Har begynt å skrive opp hva jeg spiser nå, så kanskje det blir litt enklere å styre unna ting (og sjokolade har allerede utpekt seg som en "nei-ting" *snufs* ..men er vel egentlig like greit! :P ) Skal huske på manuellterapeut-tipset, og ta det opp på 6ukersen om det ikke bedrer seg :jepp:

:klemmer:

-------

Hei! :vinke:

Da er mannen dratt på årsmøte i byggefeltets velforening ( haha, følte meg med ett ganske gammel :ler: ) , og jeg sitter og venter på ukas episode av Ungkaren, mens E sover ved siden av meg. Deilig, deilig stille i huset! :)

E hadde ei skikkelig gråteøkt i går ettermiddag/kveld (hadde nok noe med det lasset med sjokolade jeg hadde i meg :sjenert: ) , men etter det har hun vært veldig rolig. Superfin natt, med kun to amminger, og i dag har hun virket veldig tilfreds, både sovet godt og vært fornøyd når hun har vært våken! :)

Sånn ellers har vi hatt en fin dag i dag. Mannen har fortsatt mandagsfri/pappaperm (eller, er nå ulønnet perm siden jeg har gått ut i permisjon igjen), så helga varer en dag lengre her i huset! Nå er endelig all snøen forsvunnet, så i dag har vi lagt om til sommerdekk, flyttet ut utemøblene og ryddet litt rundt garasjen og vært masse ute! Så kjekt når det går an å leke i lekeparken uten å ha på et lass med klær på F :)

For denne uka har vi egentlig ingen spesielle planer. Skal oppom jobb og hilse på en dag. Ellers håper jeg at vi får kommet oss ut å trille lit hver dag. Kjenner det fortsatt i bekkenet når jeg er ute og går, så noe langturer blir det nok ikke, men det er deilig å bevege på seg :)

Har foresten begynt å tenke på dåp, og skal ringe til kirkekontoret i morgen og forhøre oss litt om datoer. Hadde egentlig vært kjekt å få det overstått før sommeren :)

...Rart å tenke på at E er over 3 uker allerede. Tiden går så ufattelig fort! Merker godt at hun har utviklet seg mye på disse tre ukene -- hun er mye mer våken nå enn hun var i starten, og fester blikket godt. Og hun har nok lagt på seg endel, for str 50 begynner å bli litt knapt til henne nå, store, fine jenta mi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, John Mayer skal holde konsert i Oslo den 17.oktober!! Jegviljegviljegviiiiiiil!!!!! :bond::hoppendeglad::digge::rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi "bestilt" dåp , og snuppa skal døpes den 9.juni :hoppe: Blir visst utendørssermoni om det er finvær , det litt ekstra morsomt :):)

Tenker vi gjør det enkelt og har selskapet her hjemme, blir både billigere og mer hyggelig :) gleder meg til å planlegge bordpynt og sånt :jepp:

Sånn ellers har E økedøgn, og har bodd på puppen siden i går kveld, puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper puppene er "i rute" til imårn, hadde helt glemt hvor slitsomt det er :daane:

I tillegg kranglet jeg og mannen isted, og det endte med at han bare gikk og la seg, mens jeg satt og gråt i sofaen. Blir skikkelig, skikkelig såret over at han bare gikk :trist:

Vi kommuniserer skikkelig dårlig for tiden :sukk:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste natten -- E sov fra 22.30 til 03, amming, og så sov hun videre til kl 0630 :hoppe:

....Nesten så en kan lure på om hun merket at mammaen trengte litt ekstra søvn :rodmer:

En annen god-nyhet --> mammaen min kommer på besøk i dag og skal overnatte til i morgen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monthe"!!!! :klemmer: :hugs: :nigo:

Innom en tur på KG etter lang pause. Koselig å lese hos deg. fint å høre at F bare koser seg med lillesøster og superstolt :) Høres ut som livet som 2-barnsmamma er topp, og kanskje litt slitsomt... -Det meste går bra så lenge man får nok søvn, og det er jo ikke så mye man trenger... Her er vi fortsatt våkne flere ganger om natta :fnise:

Hadde håpet å finne fødselshistorien din, men den kommer vel litt senere da ;)

Jeg får se om jeg får skrevet litt mere hos meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vet hvordan det føles, MonThe! :klemmer: Er så kjipt når de bare går når man sitter der og er lei seg. Skjønner ikke hvordan man kan ignorere en persons følelser så til de grader. Hadde adlri falt meg inn å bare gå dersom samboeren min satt og gråt. Menmen.

Herlig med god natt, da! :) Spesielt deilig når hun tross alt har hatt noen våkennetter!

Utedåp høres veldig fint ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom fra mobilen så får ikke til å sitere,men kjekt dere er innom line og teriyaki :klemmer: jeg har begynt å skrive ned fødselshistorien min, men blir alltid avbrutt av etellerannet, men skal få skrevet den ferdig iløpet av helga :jepp:

....Jeg og mannen har egentlig ikke fått snakket ut etter krangelen, litt fordi at mamma kom så tidlig dagen etter, og når hun hadde dratt i går kveld så følte jeg på en måte at det var like greit å bare la det ligge... Jeg ble veldig såret over at han bare gikk og la seg, enig med det du sier teriyaki, det hadde jeg aldri kommet til å gjort!! Men når det er sagt så et mannen vanligvis veldig omtenksom og god, et skikkelig følelses-menneske, jeg tror rett og slett at vi begge var så slitne den kvelden at han fikk litt "nok" og taklet det med å bare gå.

Men, nok om det -- det var kjempekoselig å ha mamma her, jeg fikk tømt hjertet mitt litt til henne, og vi var på en real shoppingrunde (etter en tur på den nyåpnede Søstrene Grene og en tur på Bik Bok der de hadde 50% avslag på HELE (!!!) butikken har jeg nå "shoppestopp" fram til den 12. :wink::opplyser: ). Og deilig å få litt ekstra hjelp. Og det var så kjekt å se det diiigre smilet til F når vi kom inn døra her hjemme etter henting i bhgen, og han så at hun var her :hjerte:

I dag har også vært en fin dag -- mannen leverte i bhgen og jeg og E sov til ti :) Så dro vi opp på jobben min og hilste på - kjekt å se igjen alle små og store, og stas å få vise fram E :) Når vi kom hjem tittet plutselig sola fram, så da putta jeg E over i vogna -- 45 minutters tur ble det, med nye sko, sol i ansiktet og musikk på øret - kan det bli bedre? :sol:

E har frestn hatt to gode netter til, og jeg tror jeg har funnet den store mage-vondt-synderen --- Sjokolade! Det er jo eegentlig bra, å måtte kutte ut sjokolade helt, men det er litt irriterende og, det er jo det jeg har mest lyst på i heele verden for tida :P

Nå sitter jeg og venter på at mannen og F skal komme hjem (farfar henta F i bhgen i dag også :) ), og i kveld kommer søs, samboeren og tantegull på besøk. De blir over til i morgen, det blir kjekt :skravle:

...Kjenner meg så heldig i dag, som er omgitt av så mange mennesker som jeg er så innmari glad i :hjerte:

Fiiiin fredag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Kjempekoselig med besøk av søs og familien :hjerte: men ble en litt teit misforståelse -- jeg hadde trodd / tenkt at de hadde tenkt å reise hjem i dag, men forstod utpå formiddagen i dag at de hadde tenkt å bli til i morgen. Altså, det er vanligvis kjempekoselig, men sånn som dagene våre er for tiden, med E som krever mye både dag/kveld og natt har jeg rett og slett ikke energi til å henge med på tantegull og Fs aktivitetsnivå/støynivå når de to setter i gang (som er tidlig pm morgenen, og helt til de er i seng om kvelden). Med mannen på jobb i dag, og dårlig natt med E i natt måtte jeg bare si det som set var - at jeg hadde forstått det slik at de bare skulle bli ei natt, og at jeg ikke "orket" å ha besøk helt til imårn. Søs tok det kjempefint, og sa hun forstod, men jeg synes allikevel det var kjempeekkelt å måtte si ifra. Er jo ikke det at jeg synes de er slitsomme, det er bare at hele situasjonen blir slitsom :sjenert:

Uansett, Fin, og ganske rolig lørdag i dag. Ute i lekeparkeb/Hagen noen timer i formiddag sammen med søs og familien før de dro hjem. E sov i ett par timer i vogna si, og våknet like etter jeg hadde triller F i søvn ute på plassen her :) Når F var ferdig med luren sin dro vi til byen for å møte mannen som var ferdig på jobb, og så ble det middag på Burger King :wink: Er frestn fornøyd med å begynne å få dreisen på å kle på/komme meg ut døra med begge to alene :D

Nå har både E og F badet, og jeg og mannen har en date med ei diger snopeskål når F har funnet senga ;)

Ønsker alle en fin lørdagskveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :vinke:

Fin søndag i dag - jeg og E lå i senga til nærmere 10 (og natta var bra med bare to amminger!). Vennepar med gutt som er like gammel som F har vært her på besøk, og vi har spist ett lass med boller og skravlet mens ungene har lekt seg :skravle: Og hjemmelagd pizza til middag :sikle:

Ellers kan jeg melde om at økedagene til E eendelig er over - hun har i dag blitt fornøyd etter kun 1 pupp, for første gang siden mandag! Endelig! :jepp:

I morgen skal F til frisøren, og vi har tenkt å dra og titte på ny sofa til stua. Ellers ingen planer :) Nå, en episode av Lword, og så er forhåpentligvis både jeg og E klar for senga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg endelig fått skrota ned fødselshistorien min :)

Etter noen netter med sterke menssmerter våknet jeg på lørdags morgen, den 30.03.13, 4 dager før termin, men lette menssmerter som kom og gikk. Lurte litt på om det kunne være rier, men siden de ikke kom i ”tak”, og det heller ikke var noe mønster i smertene tenkte jeg at det sikkert bare var kroppen som drev å forberedte seg litt J Pakket derfor i bilen for å dra på dagstur på hytta, som ligger vel en times kjøring hjemmenifra. I 12tiden, ca ett kvarter unna hytta, kjente jeg den første rien, og da var jeg ikke i tvil om hva det var. Ventet til jeg hadde hatt ett par rier til, før jeg nesten lattermildt måtte fortelle mannen at jeg hadde rier (han ville i utgangspunktet ikke dra på hytta så nært termin, nemlig

:fnise: ). Bestemte oss for å kjøre fram til hytta, og se an litt. Riene kom med ca ti minutters mellomrom fra første stund, og varte fra 40 sekund og opp til 1 minutt, men var ikke spesielt vonde.

Etter en times tid på hytta bestemte vi oss for å la F bli igjen på hytta sammen med mamma og de, mens jeg og mannen reiste hjem for å få slappet av litt, og for å samle litt krefter. Vi var hjemme rundt klokka 14 -- riene kom fortsatt med ca ti minutters mellomrom og begynte å bli ganske så vonde, og jeg måtte puste meg gjennnom dem.

Vel hjemme la vi oss litt i senga, mannen sovnet mens jeg så en episode av Drop Dead Diva på Netflix :fnise: Etter en episode stod jeg opp, riene begynte da å bli ”pese-vonde”. Peste meg gjennom nok en episode av serien før jeg vekte mannen i 17tiden, nå begynte riene å bli så vonde at jeg måtte opp og stå mens de pågikk. Det var nå fra 7 til 10 minutter mellom riene, og de varte fra ett til halvannet minutt. Ringte til sykehuset, og de ba meg komme inn for en sjekk. Nå begynte det virkelig å gå opp for meg at fødselen var i gang, og jeg fikk et lite panisk gråte-sammenbrudd idet vi skulle til å dra på sykehuset. En hel masse føleser som raste gjennom kroppen, og jeg begynte egentlig å angre meg på hele greia :wink:

Vi ankom sykehuset 18.10, og ble tatt imot av ei veldig trivelig jordmor, og vist inn på et ”ankomstrom”. Her fikk jeg på et sånt belte som registrerer både rier og pulsen til babyen, og måtte trykke på en knapp på en ”dings” hver gang jeg kjente babyen rørte på seg. Lå slik i en halvtimes tid. Jordmor sa at hun kunne se jeg hadde gode rier, selv om det var ganske lang tid imellom de, og hun sa at hun håpte på at hun fikk hilse på den lille før hun gikk av vakt kl 23. Hun sjekka så åpning, og kunne fortelle at jeg hadde 4 cm åpning allerede! Det var en vanvittig deilig følelse, å få vite at jeg var kommet så langt i fødselen allerede! :danse:

Fikk tildelt fødestue, og de trillet inn ei ekstra seng, som jeg kunne slappe av i, fram til jeg skulle over i fødesengen. Mannen ruslet ned i bilen for å hente bagen min, og mens han var vekke kom plutselig riene som kastet på meg og slag i slag, og når mannen kom tilbake peste jeg meg gjennom den tredje rien på vel fem minutter. Mannen fikk henta jordmor, og hun henta en prekestol, og jeg ”hang” meg gjennom enda noen rier. Riene kom nå tett, og var veldig vonde. Etter forslag fra jordmor bestemte jeg meg for å prøve badekar som smertelindring, og jeg fikk på etellerannet vis kledd av meg og klatra opp i et varmt hjørnebadekar på et rom med dempet belysning – vanvittig deilig. Jeg vet ikke hvor mye ”lindring” badet ga meg, men det var veldig deilig å ligge i det varme vannet mellom riene, mens mannen dusja korsryggen min med varmt vann mens riene pågikk. Etter en halvtimes tid (tror jeg :P ) i badekaret fikk jeg plutselig nok, og følte at jeg måtte opp. Riene kom fortsatt tett, og det var veldig vanskelig å komme seg opp av badekaret/inn i sykehusskjorta og bort til fødestuen igjen. På dette tidspunktet sa jordmor at hun hadde trillet ut ekstrasengen, for hadde jeg behov for seng nå så kom det nok til å bli fødesengen. Klokka nærmet seg 19.30. Den neste timen er litt som i en tåke, men jeg stod i prekestolen under riene, hadde veldig vondt, og husker jeg sa til meg selv (mer som messet) ”det går over, det går over, det går over” under hver ri. Riene kom med ca 1-2 minutters mellomrom. Etter en stund spurte jeg jordmor om det var mulig å få noe mer smertelindring, som epidural. Fikk da til svar at det kunne jeg få, men at hun trodde det var for sent for meg å få det, og at hun skulle sjekke åpning – jeg hadde da 8 cm åpning, halvannen time etter at vi kom på sykehuset, og det var for sent å få epidural (til min store fortvilelse :fnise: ) Følte det var helt pyton å måtte ligge i senga, så reiste meg opp igjen og ”hang” i prekestolen mens mannen masserte korsryggen min. Riene begynte nå å komme uten pause, og jm ville sjekke åpning igjen --- hadde nå full åpning, og barnepleier ble tilkalt. Mannen fant nå ut at han måtte på do, og jeg ba ham om å vente til etter at BP hadde vært innom slik at han kunne høre hva de sa (var selv litt i tåke så var redd for å gå glipp av noe viktig). JM sa til BP at nå var det full åpning, slik at neste gang hun ringte på ”klokka” så var det fødsel i gang, bare til informasjon. Idet hun hadde sagt det fikk jeg skikkelig pressetrang, og BP fikk beskjed om at hun ikke trengte å gå ut allikevel, det blir nok fødsel nå. Da utbrøt mannen ”rekker jeg å gå på do, da??!”, og JM måtte lattermildt bare be ham om å holde seg :ler: Klokka var nå 20.20, og jeg fikk begynne å presse.

Jeg trodde jeg hadde Fs fødsel klart i minne mtp smertene, men selve pressefasen var myye verre enn jeg husket, og jeg fikk litt panikk når jeg kjente som det pressa/brant i underlivet. Hadde jeg klart hadde jeg nok reist meg opp og gått min vei :wink: Jeg lå først på ryggen og pressa men følte ikke at jeg fikk til å presse skikkelig, og JM ba meg prøve å legge meg over på siden. Dette føltes med en gang med ”effektivt”, og BP holdt det ene benet mitt, mannen holdt meg i hendene, og jeg konsentrerte meg veldig om å presse. På et eller annet tidspunkt hadde jeg sagt til mannen at når vi er ferdige med dette så skal jeg holde føttene mine samla for alltid :ler: Jeg hadde også sagt til mannen at hvis det ble en gutt så skulle han hete Jonas (ett av de to alternativene vi hadde), og han hadde ikke noe han skulle ha sagt! :fnise:

Etter at jeg hadde presset ei stund fikk jeg ei ganske lang riepause, noe som var veldig godt. En helt merkelig følelse, å ligge der med et vanvittig press i underlivet, samtidig som det kjentes ut som om jeg kunne slappe heeelt av. På dette tidspunktet kjentes det ut som om jeg gikk helt inn i meg selv, og etter to rier til var plutselig lille vakre, vesle E ute, klokka 20.38 lørdags kveld, den 30.03.13. (visstnok med Totos ”Hold the line” som bakgrunnsmusikk :laugh: )

En helt utrolig intens, ubeskrivelig følelse, når JM holdt henne opp, sa ”Se på jenta deres”. Jeg lo og gråt om hverandre, og når jeg fikk henne opp på brystet var det som om verden stod helt stille. Ei perfekt lita jente, som tittet opp på meg med mørke øyne. Mørk blondt hår som dekket hodet, og ti små fingre og ti små tær. En varm, liten kropp, som aldri før har vært ute i verden :grine::hjerte:

:hjerte: Å bli mamma igjen er det aller, aller fineste på jord :hjerte:

Endret av MonThe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer:

Jeg blir helt rørt av å lese om fødselen din, samt litt misunnelig faktisk ;-) Håper jeg får muligheten til å oppleve det igjen :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer:

Jeg blir helt rørt av å lese om fødselen din, samt litt misunnelig faktisk ;-) Håper jeg får muligheten til å oppleve det igjen :-)

Det var virkelig en drømmefødsel :jepp: har dere begynt å tenke på nr 2? :klemmer:

-----

En liten tur innom for å :strix: for E, som er en måned i dag! Skjønner ikke hvor tiden blir av!! :daane:

Det er ikke noe særlig mønster i soving/rutiner enda, men hun har gjerne ett par litt lengre våkeperioder iløpet av dagen,som kan vare i 1-2 timer. Ellers så sover hun fortsatt mye, helst oppå meg, og hun må rugges/bussens/bæres mye. Har brukt moby Wrapen mye, der trives hun godt, og sovner raskt :) hun trives også godt i vogna, bare synd det har vært så mye drittvær her i det siste :/

Mageknip og vondt-skriking er så og si borte (etter jeg kuttet ut bla. Sjokolade :sjenert: ), men hun har allikevel litt urolige perioder på kveldene, der hun har vanskelig for Å falle til ro, og må bæres/bysses på.

Nettene varierer litt, noen netter sover hun 4 timer i strekk før amming, og sovner igjen, andre netter er hun mye våken. Prøver å få henne til å ligge mest mulig i egen seng om natta, dette fungerer stort sett greit, og hun ligger gjerne i sin egen seng til hun spiser på morraskvisten, da blir hun ofte liggende i vår seng til vi står opp :) Det er ingenting som er finere enn å ligge å høre og se på at hun sover.. de små fingrene, det lille ansiktet, med den pittelille nesen, og de runde kinnene. Pusten, og de små snorkelydene :rodmer:

Sånn, det var en liten 1måndees-oppdatering :) nå er det forhåpentligvis straks klart for senga her, god natt til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Fin natt, med 2 amminger hvorpå hun sovna igjen rett etter. Og F sov helt til 0650, heelt greit det når mannen er på nattevakt og jeg må ta de begge :) i dag har vi ingen planer, bortsett fra at et vennepar kommer på besøk. Mannen skal spørre kompis om å være fadder, kan tenke meg han blir rørt, og litt overrasket, så det blir kjekt :)

Har ellers en plan om å få mannen til å henge opp diverse, bla ei magnettavle fra Zebra som E har fått, som skal henge på Fs rom inntil videre :) Altså, kan henge opp ting selv og, men med en mann som er et petimeter utav en annen verden får han ta seg av slike ting :wink:

Ønsker alle en fin onsdag :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at E er en måned allerede! Tiden går veldig fort! :jepp:

Kan tenke meg det er deilig å nye lille babyen. Jeg var ikke så flink til å bare stoppe opp og nyte babyen, men det skal jeg jammen meg prøve å gjøre neste gang :hjerte:

Ha en fin 1.mai! Her brukes den til å rake hagen og sage ned trær vi ikke vil ha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at E er en måned allerede! Tiden går veldig fort! :jepp:

Kan tenke meg det er deilig å nye lille babyen. Jeg var ikke så flink til å bare stoppe opp og nyte babyen, men det skal jeg jammen meg prøve å gjøre neste gang :hjerte:

Ha en fin 1.mai! Her brukes den til å rake hagen og sage ned trær vi ikke vil ha :fnise:

Ja, tiden går veldig fort! Man merker det nok ekstra godt når man har barn, og "teller" uker/måneder :jepp: Jeg føler jeg klarer å nyte mer denne gangen enn med F fordi jeg føler meg tryggere og roligere i mamma-rollen, og ikke engster meg for alt mulig -- med F følte jeg meg så stressa den første tiden, og måtte Google hvert minste klynk/prikk/etc :wink: Håper dere har hatt en fin 1.mai, med hagearbeid, og forhåpentligvis ok vær :klemmer:

----

Fiiin dag :) besøk av vennepar og svigersøs med småttisene, kjempekos :hjerte: Stor stas å vise fram E, og så kjekt for F å få besøk av søskenbarna sine som han leker så fint med :) Ellers har jeg fått scrappa ferdig bryllupskortet til venneparet som gifta seg for ett par uker siden, og fått ordna litt på rommet til F :)

Nå, glo litt på tv til E sovner, så finne senga :) finfin kveld til alle :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...