Gå til innhold

Mamma for andre gong :)

silverdoe

Anbefalte innlegg

Godt å få tat seg en lur, da. :) Jeg tok også en lur i dag da O sov ute pga dårlig natt.. :jepp:

Å det er så deilig med ny seng!! Vi kjøpte for litt over to år siden, og den første natten var SÅ god! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å få tat seg en lur, da. :) Jeg tok også en lur i dag da O sov ute pga dårlig natt.. :jepp:

Å det er så deilig med ny seng!! Vi kjøpte for litt over to år siden, og den første natten var SÅ god! :)

Ja, eg gler meg skikkeleg til ny seng! Det er store groper i den vi har no, så det er jammen på tide! Og no har vi pælma den ut, så det er best den blir levert i dag! :fnise:

Vi fortjener å ta lurer innimellom, for det kan jammen vere slitsomt med nattevåk og tidlege morgoner! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok litt tid å legge M i går, han sova ca 20.30 etter ein del makking. Natta var ok, han våkna kl 22 og kl 0.30 (då vi la oss, hadde besøk til kl 24), og så våkna han kl 3 og etter det sov han heil til 7.10! :)

Siste natt i gammal seng :) Med ein gong vi stod opp hadde vi den ut slik at eg fekk vaska rommet, klar til ny og deilig seng! :)

Gjekk også trilletur i dag og satte ny rekord med 53 minutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidleg morgon i dag :sukk: 4.30 syns M var eit passande tidspunkt :gjeiper: Mannen ligg og sover enda, og eg kjem til å legge meg igjen når M skal ha første luren sin i 6-tida :)

Slitsom kveld i går! Montering av senga tok si tid, så legginga til M vart jo ikkje slik den skulle vere.. Sat på golvet på rommet hans og amma han, og han var jo trøytt, men ville ikkje sove. Eg prøvde å bysse og synge og kose og alt mogeleg, men til slutt hadde eg vondt i både rygg og armar og tålmodigheten var lik null..Så kl 20 gav eg opp og M fekk vere oppe til senga var ferdig, slik vi kunne amme der. Det skjedde ikkje før nærmare 21.00, og så tok det litt tid med legginga igjen, men han sovna til slutt.. Våkna etter ein halvtime og var utrøsteleg, hylte og grein masse. Ville ikkje ha pupp, men tok heldigvis flaska etter ei stund. Og då sovna han. Og sov frå 22.30 til 4.30, så det var jo ei god økt da :) Godt å få sove samanhengande ei stund, sjølv om det vart tidleg morgon.

Så no kravlar han rundt på stovegolvet her, og eg håper han snart blir trøytt igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å vere tidleg oppe er at ein (av og til) får gjort fornuftige ting..no har eg satt på ei oppvaskmaskin! :tommelsmil:

Trur vi skal legge oss igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, herleg! Han sov frå 6.30 til 10!! :daane: Så lenge har han ikkje sove før, no i nyare tid :) Det gjorde jammen godt :)

Og så var det veldig deilig å sove i ny seng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er eg spent.. M har vore våken sidan 14.30, så han er trøytt allereie no (og har vel vore det ei lita stund, for han har vore litt surete).. Så eg håper legginga går greit! Pleaseplease!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra å legge han! vi har jo også hatt perioder hvor det har tatt tid å legge, og det er slitsomt.

Hvordan var forresten den nye sengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra å legge han! vi har jo også hatt perioder hvor det har tatt tid å legge, og det er slitsomt.

Hvordan var forresten den nye sengen?

Det gjekk som ein draum! :daane: Det er slike kvelder ein må huske på, på kvelder det ikkje går så bra :) Han slukna som ein stein etter nokre minutt pupp, fekk ligge og drikke seg god og mett (eg bruker å "dra" litt i puppen viss han slutter, då vil han alltid suge litt til ;) ), og så la eg han i senga si. Våkna i 21.30-tida for litt påfyll, og etter det sov han heilt til 5.25!! :hakeslepp:

Eg må innrømme at eg våkna fleire gongar i løpet av natta og lurte på kvifor han ikkje våkna..om han kanskje hadde dratt dyna over hovudet og dermed kvalt seg.. :sjenert: Men så høyrde eg skrapelyd på babycallen i 3-tida (men ikkje noko meir), så då vart eg beroliga :)

Senga var veldig god! :tommelsmil: Den kosta berre 3500, så vi er veldig fornøgde! Og så ser den fin ut :) Det er ei Kontinental Zen Eco, kjøpt på Bohus :) Glad vi slapp å blakke oss heilt på seng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkar godt forskjell på netter med oppvåkning fleire gongar og netter utan..det gjekk heilt greit å stå opp kl 5.30 i dag, medan dei fleste andre morgonar er eg dautrøtt :)

Mamma og nokre av søskena mine kjem i dag og skal overnatte, så i dag må vi rydde..ser ut som eit bombenedslag her :fnise: Jaja, klokka er berre 6, så eg har god tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har M lagt seg igjen, men eg må nok fortsette å rydde og vaske, så eg la ikkje meg :) Men mannen, han ligg og søv enda! Hmf! :snurt::fnise:

Jaja, det vart seint i går, så han skal få sove :)

Kanskje han står opp viss eg bråker nok? :fnise:

Nei, back to work! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke gutten som sov så mange timer! :) bare det at søvnen blir sammenhengende gjør underverker. Heller seks timer i strekk enn åtte timer oppdelt, for å si det sånn.

Kos deg med familien! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere var fornøyd. Men er det pocketfjæring eller bonellfjæring i senga? Hvis du vet forskjellen da..jeg har jobbet på jysk, så vet litt om sånt :fnise: både jeg og kjæresten sliter regelmessig litt med rygg, så kunne aldri hatt bonellfjæring..

Vi har en seng fra jysk som jeg tror vi betalte 6000 for da den var på tilbud...husker ikke helt. Men når jeg er ferdig utdannet, så skal vi investere i en kickas super-seng :fnise: selv om jeg er veldig fornøyd med den vi har nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God seng er gull verdt :jepp: vi betalte 11 000 for vår vi.... :sjenert: og da var den på knall-tilbud. Kosta egentlig rundt 16-17 000 kr. Det er svane-seng, Men den er verdt hver ei krone! Aldri kjent makan til god seng. Også har vi forskjellige madrasser, kjæresten sin side er fastere enn min. Så stor vektforskjell på oss at vi kunne aldri i livet blitt like fornøyd begge to med én og samme type madrass :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke gutten som sov så mange timer! :) bare det at søvnen blir sammenhengende gjør underverker. Heller seks timer i strekk enn åtte timer oppdelt, for å si det sånn.

Kos deg med familien! :klemmer:

Så bra dere var fornøyd. Men er det pocketfjæring eller bonellfjæring i senga? Hvis du vet forskjellen da..jeg har jobbet på jysk, så vet litt om sånt :fnise: både jeg og kjæresten sliter regelmessig litt med rygg, så kunne aldri hatt bonellfjæring..

Vi har en seng fra jysk som jeg tror vi betalte 6000 for da den var på tilbud...husker ikke helt. Men når jeg er ferdig utdannet, så skal vi investere i en kickas super-seng :fnise: selv om jeg er veldig fornøyd med den vi har nå da.

Ja, mykje heller 6 timar samanhengande enn 8 timar oppstykka! I natt var det to oppvåkninger, menmen..får hugse på dei gode nettene! :jepp:

Eg googla litt (veit ikkje heilt forskjellen), og det ser ut til at det er bonellfjæring i den..kanskje derfor den var så billig ;) Men den var uansett myyykje betre enn den forrige, som hadde store groper den vi låg, og fjøringane bråka og knaka kvar gong vi snudde oss :gjeiper: Etterkvart, når vi får bedre økonomi, har eg lyst å prøve Tempur..har høyrd så mykje bra om det :jepp:

God seng er gull verdt :jepp: vi betalte 11 000 for vår vi.... :sjenert: og da var den på knall-tilbud. Kosta egentlig rundt 16-17 000 kr. Det er svane-seng, Men den er verdt hver ei krone! Aldri kjent makan til god seng. Også har vi forskjellige madrasser, kjæresten sin side er fastere enn min. Så stor vektforskjell på oss at vi kunne aldri i livet blitt like fornøyd begge to med én og samme type madrass :gjeiper:

Ja, vi har nok ikkje valgt av dei aller beste - men alt var uansett betre enn det vi hadde :fnise: Men den er sikkert god nok i ein del år ;) Eg liker faste senger, for eg sover så mykje på magen :) Får sånn svai i ryggen med for mjuk seng.. Og så er eg sikkert ein heil del tyngre enn deg ;) Denne var det medium fasthetsgrad på, foreløpig funker det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen for "dårlegaste mamma" gjekk i går til Silverdoe! M datt ut av senga si i går.. :(

Eg prøvde å få han til å sovne for ein liten lur (han var våken frå 12 til nesten 19, det er lenge..Så dette var i 16-tida), men han ville ikkje sovne. Så eg la han i senga si og håpte han skulle finne søvnen sjølv. Var stille ei stund, men så plutseleg høyrde vi voldsom grining på babycallen. Og då fann eg han på golvet :(

Vi har jo sett at han har begynt å dra ned sprinkelbeskytteren, og kikke over kanten, og vi har nemnt fleire gonger denne veka at vi bør senke botnen og heve kanten, for plutseleg så klarer han å klatre ut. "Plutseleg" var altså i går.. Han må ha klart å heise seg opp, og sikkert fått vekta over kanten, og så deisa i golvet.

Forma hans er fin, han vart litt raud på panna, men etter å ha fått trøsta han, så var han tilbake i god, gammal form. Vi hadde besøk av mamma og pappa, og dei meinte på at når han vart så blid igjen og styra på igjen slik han alltid gjer, så var det ikkje nødvendig å ringe legevakta. Så vi gjorde ikkje det. Og han verkar ut til å vere heilt i slag no, heldigvis! Kika inn til han fleire gongar i går kveld og han sov godt.

Mannen senka botnen og heva kanten så mykje som det går an på senga med ein gong, så no er det gjort. Eg har berre så dårleg samvittighet for at vi ikkje gjorde det før! At han måtte dette ut for at vi skulle gjere det, når vi faktisk nemnte det fleire gongar.. Huff, stakkars gullet mitt! Eg er utruleg glad for at det gjekk bra! Men eg var veldig lei meg i går, begynte å grine då mamma og pappa hadde dratt. Tenkte på kor vondt det sikkert var, og at han sikkert kjipte seg då han datt..Og det er jo eit stykke å dette også! Heldigvis ligg der eit golvteppe der, som kanskje tok av litt, og heldigvis var det ikkje frå stellebordet, for der er det betonggolv! No skal eg I ALLE FALL passe på der!

Dårleg mamma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Då har vi gått trilletur, gjekk rolig i dag og brukte 59 minutt :) Skodde og duskregn, og M sov i ca 30 minutt :)

I helga hadde vi overnattingsbesøk av mamma, pappa og dei to yngste brødrene mine. Det var kjekt :) Og fint for både dei og M å få tilbringe litt lenger tid ilag :)

Mamma fortalte at morfar har fått prostatakreft :( Det var ikkje kjekt å høyre.. Det var foreløpig ein snill versjon, så det virka ikkje ut som om operasjon var eit alternativ enda, men enten strålebehandling (som kan gi skader på tarm og urinvegar) eller vente og sjå korleis det utvikler seg. Eg håper berre at alt går bra. Han er framleis relativt ung (73), så eg vil han skal få mange gode år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke valgt en ren tempurmadrass, da. Men eventuelt en fjær-madrass med tempur/en tempur-overmadrass (forøvrig er tempur et merke, ikke selve skummet. Det heter helseskum/varmeskum/memoryfoam :) ) i så fall. :jepp: Men det skal sies, at med mindre man har spesielle ryggproblemer, så er det ikke nødvendig. Men godt er det i alle fall. :)

____

Huff, stakkars M, og stakkars deg :klemmer: Men du er IKKE en dårlig mamma! Sånt kan skje oss alle! Her har jeg også innsett at bunnen må senkes, så skal få gjort det i morgen. Håper samboer er hjemme før O legger seg da..Hmmm men kan så klart hende jeg får det til selv, husker bare ikke hvordan, innbiller meg at man må skru fra hele sengen for å få det gjort.

Men bra det gikk bra, det er jo det viktigste. :) Skjønner det stikker langt inni, det gjorde det for meg også en dag da O fikk leke litt med ei penn (troppa på), men så klarte han på ett eller annet vis å skjære seg litt i munnen på den! Huff og huff. Men det gikk over, og grodde fort.

Vi må nok bare belage oss på at disse små kommer til så slå seg mange flere ganger opp gjennom årene.

_____

Og så trist med morfaren din. Det er trist, for vi vil jo så gjerne at de skal være her for alltid! Min morfar (kaller han far da) har hatt ganske mange hjerneslag de siste årene, så selv om han gang på gang trener seg opp igjen, så vet vi at vi kun har han på lånt tid.

Ha en fin kveld, håper det går fort å legge M og at han sover hele natten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:klemmer: Du er ikke noen dårlig mamma! Den skyldfølelsen er vond, det vet jeg av erfaring, men det går alltid bra med mange mammaklemmer. C slår hodet i bakken mer nå etter at hun hele tiden skal opp og stå, og da er det vondt og gråt. Her har vi allerede senka senga og mammaen her i huset er bare glad det er slik, for da er C trygg til hun eventuell klatrer ut av senga (kan fort bare være 4 måneder til det).

:klemmer: Ikke gøy med kreftbeskjed. Morfaren min fikk endetarmskreft, men han var på bedringens vei før et hjerneslag var det som tok han fra oss. Håper det går bedre for din morfar! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke noe dårlig mamma fordi :klemmer: At ungen skal falle ned er alle mødres mareritt, men det kan skje den beste. Det kunne skjedd hvem som helst av oss! Jeg har tenkt på siste dagene faktisk at vi burde senke bunnen på senga snart... Og finne frem selene til vogna. Selv om han enda ikke har satt seg/dratt seg opp selv enda. Men en dag er plutselig den første, og det er ingen garanti for at han gjør det i trygge omgivelser først... Den første gangen kan like gjerne være i vogna eller senga.

Men veldig godt det gikk bra da :)

Trist med beskjeden om morfaren da :tristbla: Men det er viktig å ikke ta sorgene på forskudd, håper han har mange gode år fremfor seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...