Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ser en mann etter?

Jeg har vært singel i flere år nu og klarer ikke å få tak i en mann. Så hva er det menn ser etter?

Begynner å bli en smule stressa av å være singel og lurer virkelig på om det er meg noe er feil med...

So anyone!!?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kødder du? Hva menn "ser etter"? Som om voksne mennesker er så enkle at de forelsker seg på grunnlag av visse overflatiske kriterier (greit nok, forhold oppstår på overflatiske grunnlag, men jeg antar det er kjærlighet du snakker om). Å finne seg en partner handler mer om kjemi og personlighet enn om utseende, penger, status og andre ting som kun skraper helt på overflaten av det som handler om å være menneske.

Hvis du ikke klarer å koble med menn er det kanskje kombinasjonen av desperasjon og generalisering som ikke faller helt i smak.

Folk her inne er helt utrolige.... "Er tissen min stor nok?", "hvor store pupper burde jeg ha?", "er jeg tynn nok?", "hvorfor tiltrekkes alle kvinner badboys?", "hvorfor er alle menn utro drittsekker?", "hva slags sjekketriks bør jeg bruke for å få meg noe på byen i kveld?", "han gjorde sånn og sånn - er han interessert i meg?", "bør jeg farge håret blondt for å finne meg mann?"... and the list goes on...

Skulle tro 80% av alle på dette forumet var generaliserende, uerfarne, usikre tenåringer. :ler:

(Forøvrig, hvorfor ligger denne tråden under "kropp og helse"??)

Gjest lolita___
Skrevet

Kødder du? Hva menn "ser etter"? Som om voksne mennesker er så enkle at de forelsker seg på grunnlag av visse overflatiske kriterier (greit nok, forhold oppstår på overflatiske grunnlag, men jeg antar det er kjærlighet du snakker om). Å finne seg en partner handler mer om kjemi og personlighet enn om utseende, penger, status og andre ting som kun skraper helt på overflaten av det som handler om å være menneske.

Hvis du ikke klarer å koble med menn er det kanskje kombinasjonen av desperasjon og generalisering som ikke faller helt i smak.

Folk her inne er helt utrolige.... "Er tissen min stor nok?", "hvor store pupper burde jeg ha?", "er jeg tynn nok?", "hvorfor tiltrekkes alle kvinner badboys?", "hvorfor er alle menn utro drittsekker?", "hva slags sjekketriks bør jeg bruke for å få meg noe på byen i kveld?", "han gjorde sånn og sånn - er han interessert i meg?", "bør jeg farge håret blondt for å finne meg mann?"... and the list goes on...

Skulle tro 80% av alle på dette forumet var generaliserende, uerfarne, usikre tenåringer. :ler:

:skratte: :skratte: :skratte: det er så sant det du sier her.

Skrevet

Det er sannsynligvis ikke så veldig langt unna virkeligheten.

Skrevet

Stakkars TS.

Jeg synes igrunn at et seriøst spørsmål fortjener et seriøst svar. Og IKKE en haug av "haha, din uerfarne dust"-svar......

Men jeg er ikke mann og kan ikke svare så godt på det du spør om.

Og jeg lurer faktisk på det samme.

Hva ser menn etter?

SELVFØLGELIG er det ikke noe fasitsvar på dette.

Men det finnes mennesker som har større problemer med å få seg kjæreste. Og det er ofte vanskelig selv å se hva med en selv som gjør en til "ikke kjæresteemne".

Da er det fint at det finnes steder som KG hvor man kan stille teite spørsmål som det TS stiller, og faktisk få noen konkrete tips.

Nettopp på steder som KG kan en stille teite spørsmål, siden man har full anonymitet.

Så, jeg spør egentlig om det samme, TS.

Håper du får noen fornuftige svar på ditt "teite" spørsmål. ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Felles verdigrunnlag. Samme mål for livet. Samme ønsker for et samliv. Gjensidig kjærlighet og begjær. Om du vil ha et langvarig forhold.

For tilfeldig sex ser vi etter pupper og fitte.

Skrevet

Det er mye som spiller inn, og det finnes ingen fasit.

Forelskelse/kjærlighet gjør alt mye lettere, forutsatt at man ikke treffer på et praktisk problem som stopper alt.

Men jeg kan faktisk garantere alle kvinner, at ei dame som er flink til å lage mat og er litt interessert i å holde hus og heim i orden etc., stiller betydelig sterkere enn ei som bare er interessert i å reise, feste og fly på byen.

Vil man ha et seriøst parforhold, så må man altså være SERIØS og moden selv.

Skrevet

Hvordan er du selv da ts?

Hadde vært lettere å gi svar, hvis man visste hvordan du selv så deg selv.

Kriteriene for menn varierer jo veldig.

Skrevet

Hva ser en mann etter?

Jeg har vært singel i flere år nu og klarer ikke å få tak i en mann. Så hva er det menn ser etter?

Begynner å bli en smule stressa av å være singel og lurer virkelig på om det er meg noe er feil med...

So anyone!!?

Kjenner deg jo ikke i det hele tatt, så dette er ikke for å være dømmende mot deg eller whatever.. Men utifra hvordan du formulerer innlegget ditt, så kan det virke som du har begynt å bli en smule desperat? Du forteller jo også at du er stressa, og det er jo ikke særlig attraktivt for menn om jeg ikke tar helt feil her. :)

Skrevet

TS forsår . sliter selv med d å komm i kontakt med menn.

er vel det du lurer på hva de egentli ser etter, med tanke på at de utrykker at d skal være slik å slik??

jeg er da snill å god inni meg har je fått høre. men har ikke drømme utseende.

for om je drar på pub så blir jeg sittene for meg selv. de ensete menna som snakke til meg er de stupfulle kl 02 ve stenging. som da har gått gjennom alle for få ei hjem for natta.

de er jaggu ikke seriøse å ikke det er ute etter

så hper det kommer noen gode svar til deg , og andre her innpå som nå har spurt om hjelp

Gjest margrit
Skrevet

Det er mye som spiller inn, og det finnes ingen fasit.

Forelskelse/kjærlighet gjør alt mye lettere, forutsatt at man ikke treffer på et praktisk problem som stopper alt.

Men jeg kan faktisk garantere alle kvinner, at ei dame som er flink til å lage mat og er litt interessert i å holde hus og heim i orden etc., stiller betydelig sterkere enn ei som bare er interessert i å reise, feste og fly på byen.

Vil man ha et seriøst parforhold, så må man altså være SERIØS og moden selv.

Nå synes jeg du generaliserer, Steinar. Enten er man flink til å lage mat og vaskekjerring ellers så er man flyfille på byen. Jeg er ingen av delene. Dvs jeg kan lage mat, men jeg synes ikke det er rasende festlig. Jeg rydder og vasker fordi jeg må, jeg hadde fått halvt sammenbrudd av å hatt en partner som ikke tok sin andel av det jeg synes er aller kjedeligst i hele verden. Det er over ett år siden jeg hadde en bytur, men jeg kan godt ta meg ett glass vin eller tre i helgene enten sammen med samboer eller venner/familie. Det jeg har er et enormt vitebegjær etter å komme meg videre. Kunnskap, kunnskap og atter kunnskap. Og jeg trenger papirer på det. Etter 8 år med høyere utdanning, hvorav en bachlor og adjunkt så har jeg planer om en master over fire år. Ikke fordi jeg får noen bedre jobb av det eller høyere lønn, men det er en stor del av min identitet å hige etter kunnskap. Og vet du, jeg vet at en del menn liker damer som meg og. :D

Skrevet

Nå synes jeg du generaliserer, Steinar. Enten er man flink til å lage mat og vaskekjerring ellers så er man flyfille på byen. Jeg er ingen av delene. Dvs jeg kan lage mat, men jeg synes ikke det er rasende festlig. Jeg rydder og vasker fordi jeg må, jeg hadde fått halvt sammenbrudd av å hatt en partner som ikke tok sin andel av det jeg synes er aller kjedeligst i hele verden. Det er over ett år siden jeg hadde en bytur, men jeg kan godt ta meg ett glass vin eller tre i helgene enten sammen med samboer eller venner/familie. Det jeg har er et enormt vitebegjær etter å komme meg videre. Kunnskap, kunnskap og atter kunnskap. Og jeg trenger papirer på det. Etter 8 år med høyere utdanning, hvorav en bachlor og adjunkt så har jeg planer om en master over fire år. Ikke fordi jeg får noen bedre jobb av det eller høyere lønn, men det er en stor del av min identitet å hige etter kunnskap. Og vet du, jeg vet at en del menn liker damer som meg og. :D

Ja, sannsynligvis menn med for mye penger da, tenker jeg. De fleste menn liker nok faktisk at dama bidrar økonomisk også.

Skrevet

Hvor i innlegget hennes står det at hun ikke forsørger seg selv? O_o

Skrevet

Hvor i innlegget hennes står det at hun ikke forsørger seg selv? O_o

"Etter 8 år med høyere utdanning, hvorav en bachlor og adjunkt så har jeg planer om en master over fire år."

Tja, ikke helt lett å forsørge seg selv samtidig som man studerer i 8 år, ville jeg trodd.

Skrevet

"Etter 8 år med høyere utdanning, hvorav en bachlor og adjunkt så har jeg planer om en master over fire år."

Tja, ikke helt lett å forsørge seg selv samtidig som man studerer i 8 år, ville jeg trodd.

Så i din verden kan ikke en student jobbe ved siden av studiene?

Stipend og studielån vet du ikke hva er, eller?

Gjest Melina*
Skrevet

Hva ser en mann etter?

So anyone!!?

Tja, for det første kan du jo forandre tankegangen. Fra å tenke "hva er det menn vil ha?" til "dette kan jeg faktisk tilby dem.-" Funker som f... Da jeg ble singel etter et langvarig forhold i høst ga jeg i grunn blaffen i å finne ny kjæreste. Jeg fokuserte på å bygge meg opp, bruke tida på ting som var fint for meg; sitte på kaffe og skravle med venninner i timesvis, trene, og lese mye. Jeg følte meg selvstendig og selvsikker, og det tror jeg helt sikkert de jeg datet merket. Bare tre måneder senere befant jeg meg i et nytt forhold med drømmemannen, og jeg visste ikke om jeg ville satse en gang.

Ellers handler det, som andre påpeker, å se etter menn som vil satse. Finn en med like verdier, og som er interessert i å innlede et forhold. Selv har jeg aldri sex før jeg omtrent er sammen med fyren, og det har funket bra. Men nå har jeg aldri vært interessert i tilfeldig moro, heller, da.

Gjest Melina*
Skrevet

Ja, sannsynligvis menn med for mye penger da, tenker jeg. De fleste menn liker nok faktisk at dama bidrar økonomisk også.

Hahhaha, jeg er student, jobber deltid (under 50 prosent), tjener mellom 250-300.000 i året, og vet du hva, jeg elsker å lage mat også. :D

Og nei, jeg er ikke ute etter en fyr som kan forsørge meg, kjæresten tjener ca. en tredjedel av det jeg gjør.

Noen ganger får jeg lyst til å be deg ta en reality check.

Skrevet

Førsteinntrykk er utseende da en har minimalt å gå etter. Kommer jeg i prat med ei jente på byen som ikke matcher mine kriterier så har jeg ikke noe problem med å slå av en prat da jeg kun er ute for å ha det gøy.

Hvis jeg kjenner jenta så er det jo lettere da jeg har litt mer å gå på. Må være en sensuell spenning i lufta.

Inntekt bryr jeg meg fint lite om så lenge jenta har planer i livet. Om hun tjener 50k i året eller 5m har fint lite å si.

Er et must at hun kan være selvstendig.

Noenlunde samme interesser er også bra da.

Skrevet (endret)

Da er det jo "flott" at du bidrar til å heve nivået her da. :ironi: Ser forøvrig ikke en dritt av at Ts nevner overfladiske kriterier, eller i det hele tatt utseende. Skivebom fra din side!

Ts -

Sikkert store variasjoner hva menn ser etter, så vanskelig å si noe generelt. For min del er ting som utseende ganske så uinteressant, og alt handler egentlig at man matcher på det personlige plan. Dvs. jeg vil ha en dame som deler mitt syn på hva som er sunn fornuft, at hun er åpen empatisk og ærlig - man merker hun er til å stole på. Ikke overfladisk og materialistisk. Litt felles interesser som trening etc, samme humor osv. En som ikke syns noe spes om byen eller festing og heller ikke må reise verden rundt for at hun skal føle noe "skjer". En som ikke spiller spill, men gir utrykk for at hun er interessert om hun er det - altså lar ikke være å svare på sms på 5 timer med vilje.

Klare turn offs for min del er jenter som er altfor oppmerksomhetssyke, veldig opptatt av hva "alle andre gjør", har som leveregel at "det du ikke vet har du ikke vondt av / bedre å angre på noe du har gjort enn ikke har gjort", er ute etter kjæreste og har knullet på 1 date 13 ganger og lurer fortsatt på hvorfor hun ikke får kjæreste osv.

Endret av kristian82
Skrevet

hva er det menn vil ha? Jeg tror det er ganske enkelt - vil de fleste menn sex, ren, rå sex, selv med kvinner de ikke har en følelsesmessig tilknytning til. relasjonene er en slags kompromiss. det er derfor de fleste single gutta ikke går på barer på jakt etter noen å kose på sofaen å se en romantisk komedie med. riktignok jeg bare henvise til en bestemt prøve her (baren mengden), men jeg tviler på de fleste jenter bryr seg mye om sensitive gutter som spiller Warcraft.

det er noe håp om ... hvis du deltar i en hobby du liker er du nødt til å komme i kontakt med en mann med lignende interesser. når du gjør, ikke nøl med å ta en sjanse. alt lønner seg har en grad av risiko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...