Småkjekset Skrevet 31. august 2010 #141 Del Skrevet 31. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 31. august 2010 #142 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg troor vi bor på hver vår kant av landet, så det er nok ikke aktuelt for deg å gå til den legen jeg har, men det var privatpraktiserende hvertfall. Jo, han sjekket nakkefolden og nesebenet når jeg var i 11+2, jeg spurte ikke, han bare sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 31. august 2010 #143 Del Skrevet 31. august 2010 Snikleser titter frem Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 1. september 2010 Forfatter #144 Del Skrevet 1. september 2010 Da har jeg vært på sykehuset...igjen. Alt stod bra til med knøttet, og gynekologen sjekket ryggrad og det hele - veldig fornøyd :)Jeg fikk til og med 5 bilder av knøttet, så nå klarer jeg ikke å se meg mett på dem :rødme: Gynekologen sa at blødningene kan skyldes så mye forskjellig, men knøttet hadde det bra inni der, og hadde ikke merket noe til noe av dette, heldigvis. Knøttet gned seg forresten i øynene, og suttet på tommelen Gynekologen målte hodeomkretsen, og jeg ble satt tilbake omtrent like mange dager som jeg ble satt frem sist, så da må jeg nesten juble for 12 uker igjen i morgen :gjeipe: Da jeg kom hjem hadde jeg fått innkalling til ordinær UL, som blir den 20. oktober Jeg skal til første jordmortime den 22. september - så her er det mye å glede seg til:) Jeg ble heller ikke sykemeldt, og gynekologen sa at jeg kunne gå på jobb så lenge jeg fulgte med på hva kroppen sa ifra om. Så nå er jeg ganske lettet, og håper at dette var siste gang jeg trengte å bekymre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. september 2010 #145 Del Skrevet 1. september 2010 Så flott at alt var bra med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 #146 Del Skrevet 2. september 2010 Så flott at alt stod bra til i magen Du får lytte mye til kroppen din nå fremover, og ikke bruke mer energi en høyst nødvendig på jobb. Og drit i de folka som kommer til å komme med kommentarer fordi du ikke gjør alt 100%, du ruger jo og det er en heltidsjobb bare det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. september 2010 #147 Del Skrevet 2. september 2010 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 2. september 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 2. september 2010 hit, Kenghuru Og tusen takk Milla, Småkjekset og Tusle Hadde jeg kunnet, så skulle jeg ha hoppet og danset litt for 12 uker (igjen), men det var disse smileyene, da... Jeg tror snart at jeg må krype til korset og kjøpe mammabukser Men jeg vil ikke, synes de fleste ser helt forferdelige ut Det går for det meste greit med de buksene jeg har, men ikke med dongeribukser, og i hvertfall ikke når jeg sitter nede. Men jeg har ikke særlig lyst til å tasse rundt i joggebukser i 6 mnd. til heller. Så jeg lurer på om ikke jeg skal ta en tur til byen på lørdag og kikke + at jeg må finne noen tunikaer. Hva med dere, jenter, strammer det? PS: har dere sett denne: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10027048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. september 2010 #149 Del Skrevet 2. september 2010 Selv etter å ha gått ned 9kg siden jeg testet positiv, så strammer buksene.. så det vokser og gror inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. september 2010 #150 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg skal kjøpe meg en eller to. Har gått ned i vekt,men buksene strammer over magen, ubehagelig å ha på de vanlige jeansene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 4. september 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 4. september 2010 Da har jeg kjøpt mitt første par med mammabukser. Fant noen som det var litt sleng i, og som ikke var så veldig lyse. De var veldig behagelige å ha på. Kjøpte dem på H&M, og siden de hadde 100,- i rabatt på jeans, så fikk jeg dem for 399,-. Ganske fornøyd Nå må bare mamma legge dem opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. september 2010 #152 Del Skrevet 4. september 2010 Så flott med mammabukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 5. september 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 5. september 2010 Ja, Milla, den er kjempebehagelig:) Nå kan jeg sitte uten å måtte åpne knappen fordi det er ubehagelig. I dag våknet jeg av at min mann kom inn på senga med varme rundstykker med brunost på. Nam nam Deilig måte å våkne på. Håper alle har en fin helg, selv går jeg og venter på telefon om at jeg har blitt tante igjen. Termin er ikke før neste helg, men det kan jo skje når som helst:) *klem til alle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. september 2010 #154 Del Skrevet 5. september 2010 Så deilig med frokost servert på sengen, tror jeg skal hinte om det her også Så koselig med en liten baby, bor de i nærheten så du kan dra på besøk når nurket er født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 5. september 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 5. september 2010 Nei, de gjør dessverre ikke det; de bor 4 timer unna. Men mamma og jeg skal ta en tur til helga, så får jo håpe han har kommet til da:) Jeg har gitt beskjed om at jeg har full forståelse for at de vil ha ro, så hvis de ikke orker besøk, så forstår jeg det. Men det virket som om de ville ha besøk uansett, så da får vi krysse fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. september 2010 #156 Del Skrevet 5. september 2010 Så dumt.. men krysser fingrene for at den lille kommer iløpet av de nærmeste dagene Er noe helt spesielt å se de helt helt nyfødte :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 #157 Del Skrevet 6. september 2010 Håper du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. september 2010 #158 Del Skrevet 6. september 2010 Så spennende å vente på tantebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 7. september 2010 Forfatter #159 Del Skrevet 7. september 2010 God morgen, jenter tidlig på'an i dag Jeg hadde en fin helg, småkjekset, avslappet og deilig:) I dag skal jeg til frisøren, og det gleder jeg meg veldig til. Jeg var senest hos frisøren i juni, men nå er håret mitt så flisete at man skulle tro jeg ikke hadde sett en frisør på ett år. Kan det være en gravidegreie mon tro? Jeg har enda ikke hørt fra min bror, så jeg venter spent på å få telefon om nedkomsten:) Min svigrinne brukte hele søndagen på å vaske hus, for nå ville hun ha ham UUUUUUUUUUUUUUUUUT, som hun sa hehe. Ha en fin dag alle sammen *klem* PS: Milla, var det dine papirer (fra legen) der det stod blodtypen din? Jeg finner ikke det på papirene jeg fikk fra min lege... Har alltid vært så nysgjerrig på hvilken blodtype jeg har *nikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. september 2010 #160 Del Skrevet 7. september 2010 PS: Milla, var det dine papirer (fra legen) der det stod blodtypen din? Jeg finner ikke det på papirene jeg fikk fra min lege... Har alltid vært så nysgjerrig på hvilken blodtype jeg har *nikker* Stemmer det De fleste jeg kjenner rundt om fikk hele oversiktet sendt til seg, så merkelig at du ikke gjorde det. Det du kan gjøre er å ringe legekontoret og få tilsendt papirene på blodtype osv Det ville jeg absolutt gjort, er altfor nyskjerrig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå