Gå til innhold

*Frida*

*Frida*

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

:klemmer:

Har ikke så voldsomt lyst til å hoppe for 41 uker, da du er over termin og jeg vet godt at det er litt slitsomt da, men jeg :hoppe: bittelitt.

Du har jo vært utrolig flink med rydding og slikt, de siste dagene før fødsel hadde jeg en del vondt, så ble bare mye sitting på rumpen med brodering. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at jordmor skal være med på turen dersom du føder denne uken :jepp: Har du fått vite når du eventuelt blir satt i gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenLu: eg har time til overtidskontroll neste måndag, då er eg 41+5. Det blir vel avgjort då om eg må setjast igang. Håpar jo det er unødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha deg inn igjen på Mine innlegg (derfra forsvinner jo alle, inkludert meg selv :fnise:), nå som det er så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Frida! Har lest her inne en stund, bare ikke så flink til å legge igjen spor for tiden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*krysser fingre for at det er nødvendig* :jepp: Med mindre du føder i helgen da :lur:

Nødvendig, unødvendig... Når eg først har venta desse 41 (39) vekene så kan eg jo vente til måndag, så får me vere på lokalsjukehuset. Men eg håpar fødselen startar av seg sjølv, sånn at kroppen er klar. Og egentlig kunne eg tenkt meg å komme igang no! :kjefte:

Må ha deg inn igjen på Mine innlegg (derfra forsvinner jo alle, inkludert meg selv :fnise:), nå som det er så spennende!

Spennande og spennande fru(?) Blom. Då må jo noko skje først :sjenert:

Kjekt at du vil følgje meg i innspurten! :klem:

Lykke til, Frida! Har lest her inne en stund, bare ikke så flink til å legge igjen spor for tiden. :sjenert:

Hei Trekkopp! Det er så kos å sjå signaturen din, med dei fire små :rodmer:

Kjekt at du og vil følgje meg i innspurten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teppet blei ferdig i går! :hoppendeglad:

Hurra! :strix:

Hvordan er formen i dag, da? Det er stadig like spennende å vente på oppdateringer fra deg her om dagen. :jepp: Har du noen sladris, forresten? Spør nysgjerrigpetra... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00080.jpg

Hmmm, det blei jo et kjempestort bilde, jaja!

Var egentlig ikkje fornøyd med monteringa, syns det blei litt klumpete og sammentråkla. Men det blei heilt supert etter ei vask, fekk mjuka seg opp litt. Fornøyd no!

Endret av *Frida*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyyydelig! :rodmer: Hva slags garn har du brukt? Mulig du har skrevet det før, men... ;)

Takk! Heilt ordinær Dale babyull :)

No har eg lyst til å lage et av silkeull :jepp: Må lage et teppe til A! Har tenkt litt på Mor Signe, men trur eg har lyst på et med meir mønster. Tips anyone?

Endret av *Frida*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Duuuu så nydelig teppe!

Åh, nå angrer jeg på at jeg ikke heklet et teppe jeg også (elsker det mønsteret der). Du er utrolig flink!

Håper formen er god, og at ting snart bygger seg opp. For alt vi vet, så starter ting snart? Sender uansett masse fødestøv til deg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Heilt ordinær Dale babyull :)

No har eg lyst til å lage et av silkeull :jepp: Må lage et teppe til A! Har tenkt litt på Mor Signe, men trur eg har lyst på et med meir mønster. Tips anyone?

Jeg har strikket et stort Mor Signe til Turnerose av regnbuegarn - se her - og hun elsker det! Hun påstår hardnakket at det er lilla, da, men dog. :ler: Hun har det med seg i senga hver kveld nå. :rodmer: Jeg er litt for giddalaus til å strikke store tepper med mønster, så da ble det sånn. Garnet er kjøpt her, farge EQ.

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! :strix:

Hvordan er formen i dag, da? Det er stadig like spennende å vente på oppdateringer fra deg her om dagen. :jepp: Har du noen sladris, forresten? Spør nysgjerrigpetra... ;)

Formen er stadig fin, kjenner litt murringar frå og til, men ingenting heilt tydelig. Nett som dei siste par vekene, med andre ord :trist:

Akkurat no er forsåvidt ryggen heilt i lås, men det er fordi eg støvsugde og vaska bilen her i stad. Endelig! Det er så deilig med nyvaska bil (i likhet med andre nyvaska ting :fnise:), og no var det verkeleg på tide...

Har ingen sladris. Har du lyst? :mobil:

Titter innom! Så bra at teppet er ferdig. :) Bilde?

:)

:hallo: Bilde er ute!

Herlig at teppet er ferdig :strix::jepp: Håper du føder i helgen :)

:)

Kanskje det, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er stadig fin, kjenner litt murringar frå og til, men ingenting heilt tydelig. Nett som dei siste par vekene, med andre ord :trist:

Akkurat no er forsåvidt ryggen heilt i lås, men det er fordi eg støvsugde og vaska bilen her i stad. Endelig! Det er så deilig med nyvaska bil (i likhet med andre nyvaska ting :fnise:), og no var det verkeleg på tide...

Har ingen sladris. Har du lyst? :mobil:

Støvsuging av bil tar på, gravid eller ei! Men i høygravid fasong kan jeg godt se for meg at det er ganske knotete. :fnise: Deilig å få gjort, da. :Nikke:

Jeg kan gjerne sladre, ja! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste fødsel:

svigermor: ca 24. september

UL-termin: 1. oktober

iingvild: 2. oktober

HenLu: 6. eller 8.oktober

Joyce: 8. oktober

Frida: 9. oktober

Hentar oppigjen tippelista her. I dag er det 8., og riene må verkeleg hagle på no om det skal bli fødsel i dag altså! Kanskje eg får rett på søndag 9., eller så blir det kanskje 10.

Eg har sagt heilt frå tidlig i svangerskapet av babyen bør vere ute innan 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint teppe! :hjerte: Så flink du er!

Håper det blir fødsel på deg snart! :jepp: Hvis jeg får lov, så tipper jeg 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...