Timseh Skrevet 25. september 2011 #181 Del Skrevet 25. september 2011 Nam, på Big Horn Steak House har de mye god mat Ikke lenge igjen til termin nå, nei Og du har vært veldig flink som har gjort en god del den første uken av permisjonen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 25. september 2011 Forfatter #182 Del Skrevet 25. september 2011 Nam, på Big Horn Steak House har de mye god mat Ikke lenge igjen til termin nå, nei Og du har vært veldig flink som har gjort en god del den første uken av permisjonen din Veldig god mat på Big Horn ja! Har vore der med sambo tidligare. Eg hadde grillspyd, nam! Nå greidde eg berre med halve porsjonen min, men godt var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 25. september 2011 Forfatter #183 Del Skrevet 25. september 2011 I dag har deler av slimproppen gått! Eg tar det som et tegn på at ting skjer nedi der, hurra! Trudde slimproppen gjekk sånn cirka ei veke før fødsel sist, men når eg las i dagboka mi ser eg at den gjekk to dagar før fødsel sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 25. september 2011 #184 Del Skrevet 25. september 2011 Så spennende! Jeg tipper ho kommer før termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. september 2011 #185 Del Skrevet 25. september 2011 Kanskje vi føder likt? For jeg tror proppen gikk her (siste rest hvertfall), men er ikke sikker.. Uansett, det blir spennende å se om babyen kommer før termin for din del, siden du gikk så lenge over med førstemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 26. september 2011 Forfatter #186 Del Skrevet 26. september 2011 Våkna av sterke kynnarar, så sterke at eg trudde det kunne vere tidlige rier. Hadde 3-4 etter kvarandre, men dei har roa seg no når eg har stått opp. Glad for litt action her no allerede, men eg treng mårodagen til å ordne litt her Skal prøve senga igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 26. september 2011 #187 Del Skrevet 26. september 2011 Masse action her på kg! tydeligvis flere mulige fødsler i gjære i nær fremtid Lykke til hvis det braker løs! Klem fra natt-ammer som setter pris på underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 26. september 2011 #188 Del Skrevet 26. september 2011 Oi, spennende Lurer på når du føder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. september 2011 #189 Del Skrevet 26. september 2011 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 26. september 2011 Forfatter #190 Del Skrevet 26. september 2011 Ingenting spennande her, la meg med gode murringar (som menssmerter) nederst i rygg og mage, og sovna tilslutt. Skikkelig trøtt i dag, og litt kvalm (?), så eg er ikkje så effektiv i dag akkurat. Men eg har lagt på babysenga og dyna i vogna (har tilogmed stroke sengekleda!), lagt babykleda i stellekommoden, og funne fram det babyen treng på sjukehuset. Det var desse tinga som stressa meg litt i natt når eg innsåg at ting kunne skje allerede... Sambo skulle vore på ein jobb-ting i dag, 2 timar unna med fellesbuss, rekna med å vere heime igjen til midnatt. Han meldte avbud for å vere heime med meg istaden. Er glad for det, sjølv om eg ikkje trur det skjer noko i dag. Kanskje det blir meir action i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. september 2011 #191 Del Skrevet 27. september 2011 lykke til, kan vel skje noe når som helst nå! Gled deg til å være to-barns mamma! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 27. september 2011 #192 Del Skrevet 27. september 2011 Du må ha masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 27. september 2011 #193 Del Skrevet 27. september 2011 Oioi, så spennende! Jeg tenkte masse på deg i går, vi kjørte nemlig hjem fra svigers og da kjører vi jo "forbi" deg. Om det ikke har skjedd noe enda, så høres det ihvertfall ut som om det nærmer seg med stormskritt! Masse lykke til når det skjer, kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 27. september 2011 Forfatter #194 Del Skrevet 27. september 2011 lykke til, kan vel skje noe når som helst nå! Gled deg til å være to-barns mamma! Klem! Uansett ikkje lenge igjen no nei! Eg gler meg eg, du er vel ei dreven, multitaskande tobarnsmor no! Du må ha masse lykke til Takk for det, men her er det lite som skjer. Oioi, så spennende! Jeg tenkte masse på deg i går, vi kjørte nemlig hjem fra svigers og da kjører vi jo "forbi" deg. Om det ikke har skjedd noe enda, så høres det ihvertfall ut som om det nærmer seg med stormskritt! Masse lykke til når det skjer, kjære deg! Litt rart å tenke på at de reiser forbi her... Du kan faktisk sjå huset vårt frå vegen. Imponert over at Turnerose syns det er ok å kjøre så langt! Takk for det, Joyce! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. september 2011 #195 Del Skrevet 27. september 2011 Får jeg lov til å sitte her og vente med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 27. september 2011 Forfatter #196 Del Skrevet 27. september 2011 Jordmor-kontroll i dag, 40 veker i måro. Kontrollen blei litt amputert fordi det var fødsel på avdelingen (nevnte eg små forhold?), så kontrollen fann stad i tv-stova Vekt er no +17 ( ), ødem 2-3. Alle sko er trange, og eg verker i fingrar og spesielt håndledd. Blodtrykk 130/85, ikkje veldig høgt, men det høgaste eg har hatt. Kraftig utslag på leucocyttar (?) i urin, sannsynligvis ei god blanding av utflod, slimpropp og sopp. Skal ta canestenkur. Søv litt dårlig no, så eg er sliten, spesielt i dag. Jordmor skreiv på helsekortet 'er klar!' Så her er det berre å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 27. september 2011 Forfatter #197 Del Skrevet 27. september 2011 Får jeg lov til å sitte her og vente med deg? Det kan du! Det vil sei, no må eg lage middag til mann og barn, men du kan jo sitte her og vente så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 27. september 2011 #198 Del Skrevet 27. september 2011 Jordmor skreiv på helsekortet 'er klar!' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. september 2011 #199 Del Skrevet 27. september 2011 Det kan du! Det vil sei, no må eg lage middag til mann og barn, men du kan jo sitte her og vente så lenge? Jaja, men jeg sitter her og henger. Forresten, når det kommer til "er klar" på kortet, så fikk jeg høre fra jm i går at hun ikke hadde forventet å se meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. september 2011 #200 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg fikk: Føler seg fødeklar på helsekortet mitt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå