Gå til innhold

*Frida*

*Frida*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har feber og influensa her også. God bedring!

Takk! Det er ikkje influenss her, A hadde _kun_ feber. Litt snørrete (har jo vore forkjøla sidan før jul...), men no var det altså berre feber ein dag. Lurer på kva det var? :klø:

God bedring tilbake! :klemmer:

God bedring herfra også! Og iingvild - hva i huleste gjør du på KG klokken fire på natta? :fnise:

Takk!

- og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A våkna med feber onsdag morgon, hadde oppi 39.0 på formiddagen, sov litt midt i dagen, og var feberfri til leggetid. Ellers ingen andre symptomer (ho sa ho hadde vondt i hovudet), så eg lurer litt på kva det var for noko. Vannkoppar var det i alle fall ikkje, så det får me vel neste veke :gjeiper: I dag er A i barnehagen igjen.

Har ein liten krok igjen å beise i loftstova, men i dag blir det tur til sentrum istaden. Er desperat etter å få ut frå huset her! N er litt forkjøla ennå, men frisk nok til biltur og å sove i vogna ute.

Det bles ganske friskt her no, i går var det virvelvindar rundt i bygda. Snøen er som støv her no, så den virvlar rundt for det minste vindpust; ergo bårer og småskavlar ute. Skikkelig fjellandskap! Eg tok meg ein tur med vogna i vinden i går ettermiddag, og det var godt å kjenne litt på veret. Først i går tok eg i bruk overdelen av skinnvognposen, har brukt dyne til no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi holder på med influensa ennå, får håpe dere ikke får det også!

Svar til Lille Katt: Surfing på mobilen når lillegutt vil ha melk på natta. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Takk!

Ein aldri så liten diskusjon der på lørdagskvelden. Fekk ein god prat søndagsmorgon, så alt er ok igjen. (Hatar sånne kranglar!)

Vi holder på med influensa ennå, får håpe dere ikke får det også!

Svar til Lille Katt: Surfing på mobilen når lillegutt vil ha melk på natta. ;-)

I dag er det min tur. Eg har liksom ikkje blitt sjuk nå i vinter medan dei andre har vore sjuke. Har berre hatt litt hoste og sånn. I dag våkna eg med ein hals med antatt halsbetennelse, verk i heile kroppen og hovudverk. Sambo tok A med seg i bhg i dag tidlig, så eg og N stod opp for ein time sidan. Får prøve med ein paracet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Takk!

Ein aldri så liten diskusjon der på lørdagskvelden. Fekk ein god prat søndagsmorgon, så alt er ok igjen. (Hatar sånne kranglar!)

Det er godt å høre at det ordnet seg. :jepp: Det blir sånn en gang i blant her også, små opphetede diskusjoner. Er greit at det skjer en gang i blant, så lenge man ordner opp like etter. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at det ordnet seg. :jepp: Det blir sånn en gang i blant her også, små opphetede diskusjoner. Er greit at det skjer en gang i blant, så lenge man ordner opp like etter. :jepp:

Ja, me får tåle ein krangel og to. Det var ingen store saker akkurat :gjeiper: Og eg hadde nok litt skuld i det sjølv, sjølv om eg ikkje syns det på lørdags kvelden! :fnise:

Halsbetennelsen med feber på mandag, tirsdag våkna eg med øyreverk i tillegg. Fekk legetime, streptokokkar i halsen, og penicillin. Det hjalp heldigvis, allerede onsdag var eg ganske bra.

Vannkoppane har me ikkje sett noko til ennå, men A er ennå småforkjøla, og er forferdelig sår i nasen! Snørr som ser ut som blod :tristbla: Veldig vondt å få vaska det, men me smører med litt salve.

Tross sjukdommen her i heimen har me fått ferdig loftstova! Sambo og svigerfar la golvet på lørdag, me har malt dei siste listene og sambo er snart ferdig med spottane i taket. Gjenstår å liste golvet. Det blir så fint!

Problemet no er møblar... Tanken var å kjøpe ny sofa og stovemøblar her i stova nede, og flytte desse gamle møblane opp. Men så vil me ikkje ta oss råd til å kjøpe nytt her nede ennå... Ergo ingen møblar til overs!

Eg tenkjer mykje på ein eventuell nr 3 om dagane... Og blir misunnelig på førstegangs sine trådar om utstyr og klede :fnise: Me har egentlig vore einige om at 3 er fint, det er nok eg som er mest usikker. Aller mest tenker eg på at det har vore hardt for forholdet vårt no, pga lite overskudd frå mi side. (Eg har vore mykje sliten, trøtt og lei etter fødselen, og i graviditeten og) Det har også vore mykje arbeid med A etter N blei født (sjalusi + trassalder), som har skapt mykje frustrasjon og irritasjon. Og eg har ikkje lyst til å utsette forholdet vårt for noko det ikkje kan tåle. Samtidig er det litt fornuft i bildet, med tanke på økonomi og overskudd til ein til.

Men så er det jo det at eg har lyst på ein til! Vemodig å tenke at eg ikkje skal gå gravid igjen, og ikkje få oppleve fødsel og nyfødt baby igjen. (Men sånn vil det kanskje alltid vere til slutt?) Og så har me muligheten for gut... Mulig det er 'politisk ukorrekt' å sei, men ja; eg har veldig lyst til å få ein gut. Men går me for ein nr 3, så går me jo for nr 3 uavhengig av kjønn, ikkje for å få ein gut.

Hmm, vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til dere alle! Her begynner endelig alle å bli friske etter noen heftige uker.

Når det gjelder å få nr. 3, skal jeg kanskje ikke uttale meg ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gratulerer med morsdagen :hjerte:

Tusen takk, Teita! Så hyggelig! :klem:

Skjønner at jeg har surret litt med datoene her... :rodme: Uuuunnskyld! Og selvsagt gratulerer masse med vel overstått! :smilyblomst:

Det er vel ingenting å unnskylde! Og då var me jo 'enige' om at me hadde samme dato, hehe. :fnise: Håpar dagen blei fin, og at det blir feiring som planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder å få nr. 3, skal jeg kanskje ikke uttale meg ;).

Hehe, forstår at du seier det. Men din nr 3 var planlagt, så vidt eg huskar? Klart det er hektisk og intenst dei første åra. (Og i alle fall hos deg, som har sjukdom i tillegg. Håpar inderlig du blir bedre snart!) Men ungar blir jo voksne ein dag og, eg har det liksom i bakhovudet at me har tre barn når eg og sambo blir eldre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbetennelsen med feber på mandag, tirsdag våkna eg med øyreverk i tillegg. Fekk legetime, streptokokkar i halsen, og penicillin. Det hjalp heldigvis, allerede onsdag var eg ganske bra.

Penicillinen hjalp bra, og kuren var ferdig forrige tirsdag. Fredag kveld fekk eg verk i heile kroppen (faktisk frå anklane til nakken...), og fraus medan eg fyrte. Var sikker på at eg fekk influensa. Lørdag våkna eg med vond hals igjen. Er det mulig! Ringte legevakt og fekk time 1115. Ein paracet tok febervondtene, og eg reiste ned med N. Så tungt å dra på N i bilsetet nå! Eg måtte jo innom både legesenter og apotek. Akkurat då skulle eg virkelig ønske N var vant med flaske, så kunne eg reist åleine. :sukk:

Så var det rett heim, pynte ferdig to kaker, kjapp dusj og avgårde i svigers gullbryllup. Jada, det passa jo kjempebra! :ironi:

Men kvelden gjekk fint den, formen var ok og alle kosa seg.

Me ombestemte oss litt ang. 3-årsdagen, og feira den på ettermiddagen på onsdag i staden for i helga. Nå blei det til at kun sambo sin familie, + min far kunne komme den dagen, men det blei ein fin bursdag med gode kaker, gele og krune frå barnehagen. A fekk nye ordentlige ski, sykkel med støttehjul, Hello Kitty-pc (denne har me ikkje fått prøvd ennå!), Josefine pc-spel, fleire bøker og ullkjole

N skulle hatt 4-mdrs-kontroll på onsdag, men pga bursdagen (og sjukdom) utsette eg denne kontrollen til neste veke. Skal nedover i dag for å handle, så då går eg innom helsestasjonen berre for å kontrollere vekta.

Loftstova oppe er ferdig (!), men er ikkje rydda for verktøy og sånt. Og så må eg male over spikerhola på listene. Badet er også ferdig med veggplater og lister, og baderomsinnredningen er på plass. Manglar do, dusjdørar og armaturer, trur sambo skal bestille frå nett i dag. Sparer et par tusen, sjølv med frakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, forstår at du seier det. Men din nr 3 var planlagt, så vidt eg huskar? Klart det er hektisk og intenst dei første åra. (Og i alle fall hos deg, som har sjukdom i tillegg. Håpar inderlig du blir bedre snart!) Men ungar blir jo voksne ein dag og, eg har det liksom i bakhovudet at me har tre barn når eg og sambo blir eldre. :fnise:

Nr. 3 var planlagt, ja. Seemed like a good idea at the time... ;).

Joda, man kommer jo gjennom de første årene, og ting blir nok lettere. Men man risikerer jo også å få en haug med barnebarn ;). Mine svigerforeldre, som bare har to barn, venter nå sitt sjette barnebarn. Vi bor alle i nærheten av hverandre, og det kommer til å bli vanskelig for dem å klare å følge opp alle disse barna så mye som de sikkert skulle ønske. Med tre barn vanker det fort 8-9 barnebarn...

Gratulerer med 3-åring :). Håper dere alle blir friske snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 3 var planlagt, ja. Seemed like a good idea at the time... ;).

Joda, man kommer jo gjennom de første årene, og ting blir nok lettere. Men man risikerer jo også å få en haug med barnebarn ;). Mine svigerforeldre, som bare har to barn, venter nå sitt sjette barnebarn. Vi bor alle i nærheten av hverandre, og det kommer til å bli vanskelig for dem å klare å følge opp alle disse barna så mye som de sikkert skulle ønske. Med tre barn vanker det fort 8-9 barnebarn...

Gratulerer med 3-åring :). Håper dere alle blir friske snart!

Men ein god ide var det jo, nå har du jo tre små! :jepp:

Hehe, eg forstår det sånn at du syns dine svigerforeldre har mange barnebarn? Eg har 12-13 søskenbarn på kvar side, så i min verden er 2 barn og 6 barnebarn lite!

Takk! Nesten-friske no. N er forkjøla akkurat no, tett nase og nyser så det sprutar (hurra!), men formen er ellers bra. Fekk komt oss ut på ein ørliten skitur i løypene her i går, så A fekk prøvd dei nye skia. Etter litt trassing og sutring (type legge seg ned i snøen og bli der), fekk me ein fin tur, lang nok til at me kunne ete nista vår og drikke kakao. Men det var kaldt, så etter nistepausen var det berre å skynte seg til bilen igjen. Eg bar N i manducaen på magen, og ho sov. Var blitt litt kald på beina, merka eg. Skulle hatt pulk, men det er så dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det onsdag, og tredje dagen eg har levert A i barnehagen med truse. Brukar avvenningstrusene frå Imse Vimse, så i tilfelle ho har små eller større uhell så blir ikkje alt vått. Men så langt har ho ikkje hatt uhell, og bede om å få gå på do når ho treng. Store jenta! Ho har gått mykje med kun truse her heime sidan hausten, men me var egentlig enige med barnehagen om å vente med bleieslutt i barnehagen til våren. Men no har ho vore så flink her heime at det føltes feil å la henne bruke bleie i bhg. Foreløpig skal ho ha truse inne, og bleie når dei er ute. (Mykje arbeid å springe inn på do med vinterdress, og for å sleppe uhell i dressen) Men i går hadde dei ansatte glømt ( :filer: ) å ta på bleie når dei gjekk ut, likevel hadde det gått bra. A hadde bede om å gå på do når dei var ute.

Og i går rulla N frå rygg til mage for første gang :jepp: Eg la henne på rygg under babygymmen, og var ein tur ut på vaskerommet. Plutselig er det så stilt inne i stova, eg plar jo alltid høyre litt babling, eller lyden av leikene. Kikka til henne, og der låg ho på magen, og såg litt forundra ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ein god ide var det jo, nå har du jo tre små! :jepp:

Hehe, eg forstår det sånn at du syns dine svigerforeldre har mange barnebarn? Eg har 12-13 søskenbarn på kvar side, så i min verden er 2 barn og 6 barnebarn lite!

Tja ;), det kommer vel an på. Jeg ville jo ikke vært noen av dem foruten, men etter å ha vært delvis sengeliggende en lengre periode, så tenker man jo sitt om hva som var lurt og ikke...

Jeg synes 6 barnebarn er mye, ja. Mest fordi jeg ser hvordan svigerforeldrene mine, som forøvrig er verdens beste, har mistet mye av piffen etterhvert som barna har kommet til. De klarte det supert når det var to og tre, men nå rekker de jo knapt å se på eller snakke til hvert av barna når vi er på middagsbesøk sammen med svoger/svigerinne med barn. De begynner å dra på åra og har ikke så mye å gi, selv om de gjerne vil.

A har også sluttet med bleie, og det har gått superbra! Hun tar oppgaven dønn seriøst, og sier fra selv. Vi har knapt hatt uhell, og har ikke trengt å mase på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...