InLoveWithLife Skrevet 16. november 2011 Forfatter #1601 Skrevet 16. november 2011 (endret) Får du ikke svar før i midten av desember? Og når skal du da avvikle ferien? Nope.. Pga evt nye prosjekter som starter i desember.. Ønsker ferie 26.-30.12. I dag har der vært mye bedre da min stedfortreder/assistent fikk en utblåsning i dag også, og det tror jeg kan hjelpe på situasjonen. Hun skal sende en åpen søknad til et annet sted, og skal si det til sjefen. Kanskje de får opp øynene da.. Men det var uansett godt å se at hun så problemstillingen og var enig med meg! Endret 16. november 2011 av InLoveWithLife
Gjest Katee Skrevet 16. november 2011 #1602 Skrevet 16. november 2011 Å, det er alltid godt å vite at man ikke er alene om å føle det man føler! Det er litt betryggende på et vis. Jeg håper virkelig at ledelsen ser situasjonen for det den er
InLoveWithLife Skrevet 17. november 2011 Forfatter #1604 Skrevet 17. november 2011 Det håper jeg også Alayh! Slemt å si det, men det er skikkelig behagelig på kontoret om dagen når sjefen ikke er her.. Nå har jeg vært hos balansefysioterapauten igjen. Krystallene har begynt å bevege seg igjen, så hun måtte få de på plass. Og det fikk hun til, så nå skal jeg bli flinkere til å gjøre øvelsene mine
*appifany* Skrevet 17. november 2011 #1605 Skrevet 17. november 2011 Jeg er egentlig litt glad for at sjefen min ikke er her jeg jobber, og det synes jeg for det! om hun er veldig grei Hva krystaller? Har jeg gått glipp av noe?
InLoveWithLife Skrevet 17. november 2011 Forfatter #1606 Skrevet 17. november 2011 Jeg er egentlig litt glad for at sjefen min ikke er her jeg jobber, og det synes jeg for det! om hun er veldig grei Hva krystaller? Har jeg gått glipp av noe? Min også er veldi snill, men det er noe med det å ikke ha noen som "passer på" Kan hende jeg har glemt å skrive det.. All kvalmen, at jeg er distré, klønete og mister energi, er pga at jeg har krystallsyken. Helt ufarlig
*appifany* Skrevet 17. november 2011 #1607 Skrevet 17. november 2011 Måtte google litt nå jeg Har ikke fått med meg det, håper det går bra med deg
InLoveWithLife Skrevet 17. november 2011 Forfatter #1608 Skrevet 17. november 2011 Hehe, jeg visste ikke hva det var heller Hun tipsa meg å kjøpe det verktøyet hun bruker på meg for å riste krystallene på plass, og det er en vibrator fra kondomeriet Men den hjelper masse!! Så det er billig investering Hun setter den bak øret mitt og vibrerer, pluss p banke litt bak ørene. Da "detter" krystallene på plass etter noen øvelser sånn.. I dag fikk jeg også sagt det til noen av mine kollegaer, blant annet stedfortrederen min. Det var igrunn godt, for da vet de det når jeg blir dårlig osv. For i dag etter lunsj ble jeg ufattelig kvalm, og da måtte jeg bare si det, i tilfelle jeg skulle gi litt ekstra grinete Uff.. Å se hellstrøm rydder opp i dg er igrunn grusomt.. Stakkars dame.. Og stakkars barn..
InLoveWithLife Skrevet 17. november 2011 Forfatter #1610 Skrevet 17. november 2011 Takk Alyah!! God klem tilbake
Gjest Katee Skrevet 18. november 2011 #1611 Skrevet 18. november 2011 Oi, Kondomeriet du?! Hva skjedde på Hellstrøm rydder opp egentlig? God helg
InLoveWithLife Skrevet 18. november 2011 Forfatter #1612 Skrevet 18. november 2011 Hva skjedde med innlegget mitt??
InLoveWithLife Skrevet 18. november 2011 Forfatter #1613 Skrevet 18. november 2011 Jeg prøve igjen Alyah.. Ja jeg må på kondomeriet for å forebygge kvalme Hehe.. På hellstrøm var det om en alenemor med tre barn som ikke hadde penger til mat.. Barna hadde lite energi for de fikk ikke næringsrik mat for moren hadde bare 4000,- til mat, husholdningsting og klær i mnd.. Stakkars dame, hun hadde nesten ikke tenner.. De hadde vært på restaurant en gang på ett år, og da turte ikke ungene bestille annet enn pølser fordi det var det billigste.. Det var så trist..
Gjest Katee Skrevet 19. november 2011 #1614 Skrevet 19. november 2011 Å, det høres trist ut! Men han fikk hjulpet dem? Smart med et kondomeri som forebygger kvalme
InLoveWithLife Skrevet 20. november 2011 Forfatter #1616 Skrevet 20. november 2011 Å, det høres trist ut! Men han fikk hjulpet dem? Smart med et kondomeri som forebygger kvalme Jepp, han gjorde det Hehe, ja. I går var vi der, så nå skal det testes med en gang jeg er kvalm
InLoveWithLife Skrevet 20. november 2011 Forfatter #1617 Skrevet 20. november 2011 Julebord i går,. 1 av 2.. Uff.. Jeg pleier aldri ha det gøy på dette julebordet, prøver å gå hjem i 12-1 tiden hvert år.. I år ble jeg værende til 0330, og jeg ble litt full Så nå har jeg litt vondt i hodet og kjenner at jeg er litt skjelven.. Hehe.. I dag får jeg besøk av søstra mi, og vi skal lage pinnekjøtt :D jeg gleder meg!
InLoveWithLife Skrevet 20. november 2011 Forfatter #1618 Skrevet 20. november 2011 Har vært overraskende effektiv i dag syns jeg.. Til å være dagen derpå.. - ryddet balkongen og stablet møblene klare for nedpakking. - vasket klær - brettet klær - laget pinnekjøttmiddag til meg og min søster - ryddet i stua - heklet litt - og skrevet på kg
Gjest Katee Skrevet 20. november 2011 #1619 Skrevet 20. november 2011 Oi, du har fått gjort mye Hadde du det fint på julebord da? Pinnekjøtt!!
InLoveWithLife Skrevet 20. november 2011 Forfatter #1620 Skrevet 20. november 2011 Jeg hadde det kjempe bra på julebord! Og jeg elsker pinnekjøtt.. Men jeg blir så oppblåst av det!! Så nå kommer jeg til å se gravid ut i en uke..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå