InLoveWithLife Skrevet 6. november 2011 Forfatter #1521 Skrevet 6. november 2011 (endret) Hun fikk brystredukjon hos en privatpraktiserende lege, og han tok saken. Men tror nok det skal finnes spesialister på sykhus? Ikke helt sikmer, men muligens verdt å sjekke ut? Det skal jeg absolutt sjekke ut!!! takk for tipset Endret 6. november 2011 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 6. november 2011 Forfatter #1522 Skrevet 6. november 2011 BYEN E' BÆRGÆN Å LAGE E' BRANN!!!! Heia Piotr! U can do it!!
InLoveWithLife Skrevet 6. november 2011 Forfatter #1524 Skrevet 6. november 2011 Er glad jeg ikke er brannsupporter til vanlig.. Dette var dårlig... Jaja..
InLoveWithLife Skrevet 7. november 2011 Forfatter #1528 Skrevet 7. november 2011 I dag har jeg blitt kontakt av en av de jeg har søkt jobb hos de sendte meg mail og lurte på noen småting. De skrev at jeg hadde en interessant bakgrunn Men dessverre så har jeg ikke erfaring fra de systemene de bruker, og det tror jeg ødelegger for meg.. Etter at jeg svarte nei på det, har jeg ikke hørt noe mer.. Men det blir spennende å se
juliane Skrevet 7. november 2011 #1529 Skrevet 7. november 2011 Var det alt de spurte om da? Systemer er jo easy peasy å lære seg hvis man har riktig personlighet og bakgrunn ellers!
InLoveWithLife Skrevet 7. november 2011 Forfatter #1530 Skrevet 7. november 2011 Var det alt de spurte om da? Systemer er jo easy peasy å lære seg hvis man har riktig personlighet og bakgrunn ellers! Jeg fikk Mail om at de hadde problemer med å åpne cv'n min så hun lurte på om jeg kunne sende den på nytt, direkte til henne. I samme Mail skrev hun at jeg hadde interessant bakgrunn, og at de mest interessante ville bli kontakten i løpet av 1-2 uker. Når jeg da sendte cv, spurte hun tilbake om hvilke systemer jeg hadde vært borti. Jeg svarte på det, hun spurte om jeg hadde vært borti to spesifikke, jeg sa nei. Etter det ble det stilt.. Men det var rett før 4 da så Ja er det jeg tenker også. Men man skal jobbe veldig mye med de programmene da.. Men jeg er veldig lettlært
Gjest Katee Skrevet 7. november 2011 #1531 Skrevet 7. november 2011 Systemer burde ikke være det som avgjør om du får jobben eller ikke. Er man lettlært så får man nye systemer fort inn i fingrene. Jeg husker at jeg ble coach for et nytt datasystem. Hadde 2 dager med kurs og ble så sendt ut i den vide verden. Det gikk da det også
InLoveWithLife Skrevet 7. november 2011 Forfatter #1532 Skrevet 7. november 2011 Systemer burde ikke være det som avgjør om du får jobben eller ikke. Er man lettlært så får man nye systemer fort inn i fingrene. Jeg husker at jeg ble coach for et nytt datasystem. Hadde 2 dager med kurs og ble så sendt ut i den vide verden. Det gikk da det også Det tenker jeg også så det iallefall lov å håpe Oi, så kult! Coach i hva da?
mia83 Skrevet 8. november 2011 #1533 Skrevet 8. november 2011 Sil er også laget mitt! Men ikke fotball. en annen sport.
InLoveWithLife Skrevet 8. november 2011 Forfatter #1534 Skrevet 8. november 2011 Sil er også laget mitt! Men ikke fotball. en annen sport. Ishockey Hva står sil for hos deg da?
InLoveWithLife Skrevet 8. november 2011 Forfatter #1536 Skrevet 8. november 2011 Haha, da er det noe annet ja Hehe..
InLoveWithLife Skrevet 8. november 2011 Forfatter #1538 Skrevet 8. november 2011 DRAGONS Hehe er det de sønnen din spiller for også? Junior vel og merke..
mia83 Skrevet 9. november 2011 #1539 Skrevet 9. november 2011 det er det! Har du hatt en fin dag så langt?
InLoveWithLife Skrevet 9. november 2011 Forfatter #1540 Skrevet 9. november 2011 Ja har igrunn det litt travel på morgenen bare.. I morgen skal jeg og en venninne til personlig trener kl 20 Det blir spennende!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå