Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hun fikk brystredukjon hos en privatpraktiserende lege, og han tok saken. Men tror nok det skal finnes spesialister på sykhus? Ikke helt sikmer, men muligens verdt å sjekke ut?

Det skal jeg absolutt sjekke ut!!! :) takk for tipset :)

Endret av InLoveWithLife
Videoannonse
Annonse
Skrevet

BYEN E' BÆRGÆN Å LAGE E' BRANN!!!!

Heia Piotr! U can do it!!

Skrevet

Er glad jeg ikke er brannsupporter til vanlig..

Dette var dårlig...

Jaja..

Skrevet

Heia SIL ;)

Enig!! :)

Skrevet

Fotball?

:goodbye:

Hehe, ja ;)

Skrevet

I dag har jeg blitt kontakt av en av de jeg har søkt jobb hos :) de sendte meg mail og lurte på noen småting. De skrev at jeg hadde en interessant bakgrunn :)

Men dessverre så har jeg ikke erfaring fra de systemene de bruker, og det tror jeg ødelegger for meg.. Etter at jeg svarte nei på det, har jeg ikke hørt noe mer..

Men det blir spennende å se :)

Skrevet

Var det alt de spurte om da? Systemer er jo easy peasy å lære seg hvis man har riktig personlighet og bakgrunn ellers!

Skrevet

Var det alt de spurte om da? Systemer er jo easy peasy å lære seg hvis man har riktig personlighet og bakgrunn ellers!

Jeg fikk Mail om at de hadde problemer med å åpne cv'n min så hun lurte på om jeg kunne sende den på nytt, direkte til henne. I samme Mail skrev hun at jeg hadde interessant bakgrunn, og at de mest interessante ville bli kontakten i løpet av 1-2 uker.

Når jeg da sendte cv, spurte hun tilbake om hvilke systemer jeg hadde vært borti. Jeg svarte på det, hun spurte om jeg hadde vært borti to spesifikke, jeg sa nei. Etter det ble det stilt.. Men det var rett før 4 da så ;)

Ja er det jeg tenker også. Men man skal jobbe veldig mye med de programmene da.. Men jeg er veldig lettlært :)

Skrevet

Systemer burde ikke være det som avgjør om du får jobben eller ikke. Er man lettlært så får man nye systemer fort inn i fingrene. Jeg husker at jeg ble coach for et nytt datasystem. Hadde 2 dager med kurs og ble så sendt ut i den vide verden. Det gikk da det også :)

Skrevet

Systemer burde ikke være det som avgjør om du får jobben eller ikke. Er man lettlært så får man nye systemer fort inn i fingrene. Jeg husker at jeg ble coach for et nytt datasystem. Hadde 2 dager med kurs og ble så sendt ut i den vide verden. Det gikk da det også :)

Det tenker jeg også :) så det iallefall lov å håpe :)

Oi, så kult! Coach i hva da?

Skrevet

Sil er også laget mitt! Men ikke fotball. :kvalm: en annen sport. :jepp:

Skrevet

Sil er også laget mitt! Men ikke fotball. :kvalm: en annen sport. :jepp:

Ishockey ;)

Hva står sil for hos deg da? :)

Skrevet

Det er ishockey ja. Sil er sil. :fnise:

Skrevet

Haha, da er det noe annet ja ;) Hehe..

Skrevet

:hjerte: DRAGONS :hjerte:

Hehe :) er det de sønnen din spiller for også? Junior vel og merke..

Skrevet

:jepp: det er det!

Har du hatt en fin dag så langt? :klem:

Skrevet

Ja har igrunn det :) litt travel på morgenen bare..

I morgen skal jeg og en venninne til personlig trener kl 20 :)

Det blir spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...