Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :)

Og nå har jeg fått beskjed om at jeg skal til Danmark på tirsdag med jobben :) bare en natt, men koselig likevel :)

Skrevet

Det blir vel koselig ja! :jepp:

Alltid fint å reise litt :)

Skrevet

Så koselig med Danmarkstur! :) Vi skulle egentlig på tur med jobben i slutten av neste uke, men så ble det avlyst. :(

Skrevet

Jeg var data-coach :) Lærte opp de ansatte i ny programvare, nye kassasystemer, bestillingssystemer o.l :)

Å, kos med tur!

Skrevet

Ja blir veldig kos med tur :)

Problemet er at ingen andre enn meg tar ansvar.. Vi skal ta med pc på turen fordi alle blir borte, og da vet jeg jo hvem som blir sittende med jobben... Så vi får se hvor koselig det egentlig blir :) jeg håper selvfølgelig det beste.. Men sist var det det som skjedde.. Selv om jeg hadde tatt ferie, var det jeg som ble sittende igjen med ansvaret..

Skrevet

Æsj.. Pt-timen er avlyst for pt er syk.. Jaja.. Ønsker han god bedring :)

Skrevet

Det er litt dårlig gjort da.. hvis de andre tar det for gitt at du skal ta alt ansvaret så er ikke det helt riktig synes jeg..

Skrevet

Det er litt dårlig gjort da.. hvis de andre tar det for gitt at du skal ta alt ansvaret så er ikke det helt riktig synes jeg..

Det syns ikke jeg heller.. Er lei av det.. Samme skjedde i dag.. Men da fikk min stedfortreder klar beskjed!

Skrevet

Sånn kan det jo ikke være! Er det ingen mulighet for at du også bare dropper å ta ansvar hvis de andre gjør det, så ser de at ting faktisk ikke fikses av seg selv?

Skrevet

Sånn kan det jo ikke være! Er det ingen mulighet for at du også bare dropper å ta ansvar hvis de andre gjør det, så ser de at ting faktisk ikke fikses av seg selv?

Nei dessverre så kan jeg ikke gjøre det..

Er vanskelig å forklare uten å fortelle direkte hva jeg gjør, men jeg har hovedansvaret og da er det så lett og bare overlate ALT til meg, selv om vi har delt opp ansvaret mellom meg og min stedfortreder, etter at jeg sa i fra om at det er for mye for meg nå.. Jeg har ikke hatt en eneste normal arbeidsdag hvor jeg ikke enten sitter på kontoret lenger enn 16, eller tar med meg arbeid hjem..

Og toppen av det hele er at jeg egentlig ikke får en dritt igjen for det..

Skrevet

Sier man ikke fra, så kan man ikke forvente å få hjelp eller at ting blir bedre :)

Men jeg håper nok at jeg kanskje får dra på et intervju på den jobben jeg ble kontakta om på mandag.. Det hadde vært stas :)

Skrevet

Det håper jeg og :jepp: Lykke til ! :nigo:

Og god helg!

Skrevet

Det håper jeg og :jepp: Lykke til ! :nigo:

Og god helg!

Tusen takk Appifany! God helg til deg også :)

Skrevet

Sjekk ut musikkvideoen til LMFAO - sexy and I know it.

Artig!!! :)

Nå er det bursdagsselskap snart :) venter bare på min gode samboer som skal bli ferdig i dusjen så skal vi gå over gresset ;)

Skrevet

:lur: I'm sexy - And I know it!! :skya:

Og ja, jeg er noe brisen :ler:

Den slo an på festen i går også!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...