InLoveWithLife Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #1442 Skrevet 18. oktober 2011 Ja det kommer godt med etter 2 turer på kort tid, og etter skoshopping til flere tusen, pluss bailine Hehe..
InLoveWithLife Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #1443 Skrevet 18. oktober 2011 Takk alle sammen!! Vi skal kose oss max!!
InLoveWithLife Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #1444 Skrevet 19. oktober 2011 Sitter på Gardermoen nå.. Vi gleder oss! Min kjære håper på å få kjøpt hjem litt julepynt Hehe..
InLoveWithLife Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #1447 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Takk takk Visste dere at Norwegian har fått Internett på flyene sine? Det syns jeg er helt genialt!! Men dumme meg skrudde jo av tlf istedenfor å sette i flightmode.. Så da ble jeg sittende å se på at min kjære surfa Nå er vi kommet fremtil hotellet. Det ligger litt utenfor byen, men det har svømmebasseng og koselig ansatte Det er Internett her, og rommet var overraskende bra!! Gammel polsk stil kjempe fint! Min kjære er også godt fornøyd!! Endret 19. oktober 2011 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #1449 Skrevet 19. oktober 2011 Shopping <3 Jaggu ble det litt shopping her også.. Hehe.. Jeg har kjøpt meg skjerf, bukse og vinterjakke. Min kjære har kjøpt foret hettegenserjakke, t-skjorte, barbermaskin og snowboard-hjelm
InLoveWithLife Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #1451 Skrevet 20. oktober 2011 Når man ser alle bæreposene våre, så skulle man igrunn tro at vi er rike.... Jiiises!!!
*appifany* Skrevet 20. oktober 2011 #1452 Skrevet 20. oktober 2011 Ja, dere shopper mye i forhold til å reise så mye
juliane Skrevet 20. oktober 2011 #1453 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg tror faktisk du er rik, men bare prøver å innbille oss noe annet!
mia83 Skrevet 20. oktober 2011 #1455 Skrevet 20. oktober 2011 Ja jeg fant ut at Norwegian har nett sist jeg fløy med dem.. men jeg slo også av tlf.. Håper dere koser dere masse masse! Er det kaldt der?
InLoveWithLife Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #1456 Skrevet 20. oktober 2011 Mia: nei det er varmere her enn hjemme faktisk Alle andre: ja jeg er skaprik, dvs at skapet mitt er fullt av penger Hehe.. Men det er jo så billig her!! Og vi shopper egentlig lite hjemme da.. Blir mest når vi er på tur.. Men, BANK I BORDET, jeg har ikke kjøpt meg et eneste skopar!!!!!!!
InLoveWithLife Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #1458 Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Sånn, da er vi på vei hjem vi lander en halv time før vi trodde, så da rekker vi å hente Vovva i dag Dette har vi kjøpt oss: -vinterjakke til meg -kåpe til meg -stikka genser til meg -genser til meg -skjerf med lue til meg -bh -bokser til han -genser til han -lue til han -hansker til han -snowboard-hjelm til han -hettejakke med fór inni til han -bukse til meg -rosa bumper til iphone'n min -mobilholder til bilen hans -barbermaskin til han -ansiktsvask til meg -zyrtec -polsk øl -glass fra hard rock cafe -kopp fra starbucks Tjaaa.. Det var vel det Altså, ingen sko på noen av oss Jammen bra jeg skal jobbe overtid i helgen Hehe! Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
Gjest Katee Skrevet 21. oktober 2011 #1459 Skrevet 21. oktober 2011 Zyrtec alså? Er det mye billigere der? Håper dere har hatt en fantastisk tur! Jeg er ikke misunnelig på shoppingen din i det hele tatt
InLoveWithLife Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #1460 Skrevet 21. oktober 2011 Hehe, ja vi kom over det på et apotek der jeg kjøpte ansiktskrem, og ja.. Det er myye billigere!! Er så gøy å shoppe når det er billig.. Jeg kjøpte en kåpe til 200kr som koster 649,- i Sverige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå