Gjest Katee Skrevet 8. oktober 2011 #1361 Skrevet 8. oktober 2011 Sko! Da holder dere dere gode og varme i høst
InLoveWithLife Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #1362 Skrevet 9. oktober 2011 Sko! Da holder dere dere gode og varme i høst Og i vinter
InLoveWithLife Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #1364 Skrevet 9. oktober 2011 Sko! Var de fine syns du?
juliane Skrevet 9. oktober 2011 #1365 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har de første du linket til, veldig gode!
InLoveWithLife Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #1366 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har de første du linket til, veldig gode! Støvlettene? Har du i den fargen også? Ja jeg gikk kveldsturen i går med de og de virker veeeldig gode og varme!! Er de varme når det er -25 ute også?
InLoveWithLife Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #1368 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg elsker sko! Jeg også!!!!! :)
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2011 #1369 Skrevet 9. oktober 2011 Atte du.... Jeg vet jeg har spurt deg før om sånn brasiliansk voksing. Jeg er på nippet til å prøve. Hvor lenge går det mellom hver gang sånn cirka? Uff, jeg vet ikke om jeg tørr, selv om jeg gjerne skulle ha fått kastet bort høvelen Er redd det gjør vondt Men jeg burde jo få prøvd ut dette group on greiene
InLoveWithLife Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1370 Skrevet 10. oktober 2011 Hei Alyah! Jeg syns du skal prøve Man må gjøre det ca 1 gang i mnd bare. Det er vondere første gangen, enn de andre gangene Men som sagt, så syns jeg det gikk overraskende greit! Det var ikke så vondt som jeg var redd for
InLoveWithLife Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1371 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Jeg lurer på å søke på en jobb.. Det virker så interessant! Endret 16. oktober 2011 av InLoveWithLife
juliane Skrevet 10. oktober 2011 #1372 Skrevet 10. oktober 2011 Så spennende ut den jobben! Hva slags utdannelse/bakgrunn har du egentlig? :klø: Har støvlene i mørk brun ja, så ut som om det var det på bildet også? De blir dessverre litt kalde på et eller annet punkt hvis man ikke har tjukke sokker i, men skal være ganske kaldt før man kommer opp dit, tror jeg!
mia83 Skrevet 10. oktober 2011 #1373 Skrevet 10. oktober 2011 Var de fine syns du? De første var fine iallefall. Men likte ikke fargen på de andre. De første ser ut som veldig gode vintersko!
InLoveWithLife Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1374 Skrevet 10. oktober 2011 Så spennende ut den jobben! Hva slags utdannelse/bakgrunn har du egentlig? :klø: Har støvlene i mørk brun ja, så ut som om det var det på bildet også? De blir dessverre litt kalde på et eller annet punkt hvis man ikke har tjukke sokker i, men skal være ganske kaldt før man kommer opp dit, tror jeg! Jeg har egentlig ikke noen annen utdannelse enn VGs og fagbrev. Men har jobbet mye med bemanning, rekruttering og planlegging de siste 2,5 årene.. Er ikke sikkert det er godt nok for de, men er jo verdt et forsøk Ja jeg også har kjøpe mørke brune Brukte du de i fjor eller har du kjøpt de nå i år?
InLoveWithLife Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1375 Skrevet 10. oktober 2011 De første var fine iallefall. Men likte ikke fargen på de andre. De første ser ut som veldig gode vintersko! Hehe.. Nei det er ikke vanligvis min farge heller, men de er kjempe kule med jeans!! Dritkule Ja de første er veldig gode. Veldig komfort å gå med de også
mia83 Skrevet 10. oktober 2011 #1376 Skrevet 10. oktober 2011 De var litt dyre da.. er det aldri salg på dem? Og så er det jo noe helt annet å se dem på ordentlig. Ofte kommer ikke den virkelige skjønnheten fram på bilder.
InLoveWithLife Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1377 Skrevet 10. oktober 2011 De var litt dyre da.. er det aldri salg på dem? Og så er det jo noe helt annet å se dem på ordentlig. Ofte kommer ikke den virkelige skjønnheten fram på bilder. Helt enig om det med skjønnhet og bilder!!! Nei det er veldig sjeldent.. Men jeg har ikke hatt vintersko siden jeg sikkert var 10 år gammel, så jeg syns jeg kunne unne meg ordentlige sko i år.. Må jo ut med hunden uansett vær.. Men det svir litt i lommeboka
InLoveWithLife Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1378 Skrevet 10. oktober 2011 Nå har jeg vært på bailine og tatt nye mål.. Var langt fra så bra resultat denne gangen som forrige gang, men jeg har tross alt vært påferie og storkosa meg!! Og sammenlagt så er ikke resultatene verre enn når jeg begynte så da er det greit.. De spurte om jeg ville bli målt eller om vi skulle vente siden jeg har vært på ferie, men jeg tenker at det er like greit å få det svart på hvitt hva jeg har å jobbe med.. Skriver inn resultatene senere!
mia83 Skrevet 10. oktober 2011 #1379 Skrevet 10. oktober 2011 Ja vintersko må man jo ha! Blir gjerne litt utskeielser på ferie. Er bailine sånn elektrisk strøm eller noe sånt?
juliane Skrevet 10. oktober 2011 #1380 Skrevet 10. oktober 2011 Søk, det verste som kan skje er jo at du ikke får den! Tror jeg kjøpte mine i 2008 jeg. Hadde dem i alle fall på på første date med A, og det var 29. oktober 2009.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå