*appifany* Skrevet 26. september 2011 #1281 Skrevet 26. september 2011 Vi var der litt for tidlig til å ikke få det med oss, men fy fader hvor fort de måtte ha jobbet for det så ut som et KAOS når vi var der.
InLoveWithLife Skrevet 26. september 2011 Forfatter #1282 Skrevet 26. september 2011 De har ikke åpnet hele området ennå, er ikke ferdig med alt. I går var det umulig å komme inn, utsolgt for billettene også. Var et løp i byen her i går, minnemarkering for ofrene og tjenestemennene...
*appifany* Skrevet 27. september 2011 #1283 Skrevet 27. september 2011 Ok. Hvor lenge skal dere være i NY?
InLoveWithLife Skrevet 27. september 2011 Forfatter #1284 Skrevet 27. september 2011 Vi drar i morgen kveld, kommer til Norge igjen torsdagsmorgen. Gleder oss litt begge to.. New York er ikke helt byen for oss.. Men vi koser oss fordet da Og så gleder vi oss til å komme hjem til vovva vår
InLoveWithLife Skrevet 27. september 2011 Forfatter #1286 Skrevet 27. september 2011 Ja jeg koser meg men blir godt å komme hjem
juliane Skrevet 28. september 2011 #1287 Skrevet 28. september 2011 Hva er det dere ikke er så begeistra for med NY da? Jeg ELSKER New York, så jeg klarer ikke helt å se for meg hva som er galt med byen.
*appifany* Skrevet 28. september 2011 #1288 Skrevet 28. september 2011 Tror det blir sånn når man blir "vant" med kulturen og det rolige tempoet på vestkysten Vi syntes det var veldig godt å komme oss over til vestkysten etter å ha vært u NY i 4 dager
InLoveWithLife Skrevet 28. september 2011 Forfatter #1289 Skrevet 28. september 2011 (endret) New York er for svært, for travelt, det er gammelt og slitt, og lukter søppel og kloakk I love Las Vegas!!! Det er nok som Appifany sier.. Vestkysten er veldig behagelig, veldig rolig, sol og varmt, bademuligheter.. Det er et rolig tempo der.. Jeg liker storbyferier jeg, men her er det altfor svært altså.. Altfor travelt og aaaltfor mye folk Men det er bra folk er forskjellige! Ellerså hadde jo alle bodd på samme sted Endret 28. september 2011 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 28. september 2011 Forfatter #1290 Skrevet 28. september 2011 (endret) En annen ting jeg ikke liker med New York.. Det er så mange skandinaviere her! Neida, byen har sin sjarm på sin måte. Men jeg tror ikke jeg kommer til å dra tilbake hit noengang.. Fort dyrt reisemål når jeg egentlig ikke liker meg her.. Jeg gleder meg nå til å komme hjem til Norge, jeg gleder meg til å hente Vovva på kennel i morgen vi har kjøpt en liten gave til han, en strikka genser han har ikke så tjukk pels, så er greit å ha noe lite på seg når det blir 5-10 minusgrader. Genseren er stripete, svart/hvit. Litt morsom når Vovva selv er svart/hvit Ellers ble det ikke så mye shopping i NY, men det var mest pga all shopping i Las Vegas. Det ble litt!! Vi dro med 15kg i min koffert og 12 i min kjæres, og nå har vi begge to 23kg, pluss at vi har kjøpt en ny bag som veier det samme, pluss at håndbagasjen vår er helt sprengt Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
mia83 Skrevet 28. september 2011 #1291 Skrevet 28. september 2011 Jeg elsker også NY! Men som du sier, godt vi er forskjellige!
InLoveWithLife Skrevet 29. september 2011 Forfatter #1292 Skrevet 29. september 2011 Home Sweet Home!!!!
juliane Skrevet 29. september 2011 #1295 Skrevet 29. september 2011 Velkommen hjem! Det er tydelig at vi er forskjellige, jeg gleder meg allerede til neste NY-tur, mens Las Vegas kjedet meg de tre dagene jeg tilbragte der.
InLoveWithLife Skrevet 29. september 2011 Forfatter #1296 Skrevet 29. september 2011 (endret) Takk Mia og Juliane, og jeg antar takk til Appifany også men den var blank Hehe, ja da er vi litt forskellige Juliane. Men som sagt, det er godt folk er forskjellige Ellerså hadde jo alle vært på et sted.. Og DET hadde vært slitsomt det Mia; jaa.. Null søvn på flyet, og vi har fortsatt Las Vegas-klokke i kroppen, som er hele NI timer bak oss!! Men vi sov et par timer før vi henta vovva, så nå går det bedre Vi er så matlei... Men vi gleder oss til norsk kebab Hehe.. USA har mye drittmat, fet mat (ikke det at kebaben i Norge er bedre, Hehe...).. Blir så oppblåst.. Og begge har lagt på seg.. Morgendagen vil vise hvor mye Blir godt med kjøttkaker, fiskeboller, fiskepinner, spaghetti og kjøttdeig, kylling... Nam!! Vi har vært flinke å pakka ut det meste allerede. 8 skopar på min kjære og 10 på meg Hehe Endret 29. september 2011 av InLoveWithLife
mia83 Skrevet 29. september 2011 #1297 Skrevet 29. september 2011 Jeg sov heller ingenting på flyet... tok meg et par dager å komme i normal gjenge igjen.. Vi la faktisk ikke på oss et gram, men vi gikk konstant da, utenom de to dagene vi kjørte bil. I NY tok vi bare subway, men likevel ble det jo godt over 20.000 skritt om dagen.. Å pakke ut det man har kjøpt er morsomt, å pakke ut resten er kjedelig..
*appifany* Skrevet 29. september 2011 #1298 Skrevet 29. september 2011 Vi gikk ned i Usa, men vi gikk nok opp litt i Las Vegas for der er alt så tilrettelagt for IKKE å gå Velkommen hjem! Det tok meg godt over en uke å komme meg på...
InLoveWithLife Skrevet 29. september 2011 Forfatter #1299 Skrevet 29. september 2011 (endret) Vi håper jo selvfølgelig at vi ikke har gått opp, men noen få feriekiloer er lov det men jeg tror mesteparten er oppblåsthet, og så hovner jeg litt opp i kroppen i slik varme.. Så det forsvinner nok fort Ja man går jammen mye!! Er sant at LV et tilrettelagt for å ikke gå, men jammen gikk vi en del der også Ja pakke ut og å vaske klær er kjedelig.. Vi har ikke så altfor stor leilighet heller (50kvm) så vi har igrunn bare plass til ett tørkestativ og da begrenser det seg selv hvor mye vi kan vaske om gangen.. Litt frustrerende nå ser jeg.. Skittentøyshaugen er stor nok Nå har vi henta Vovva, henta alt utstyret hans, hilst på broren til min kjære og fruen (første gang), spist og leid videoer. Vovva var kjempe glad når han så oss!! Det er gøy da Jeg fortalte om genseren vi kjøpte til han.. Vi prøvde den isted, og den passe helt fint. Han ble såååå tøff!!! Dumt det ikke går an å legge ut bilder... Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå