Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi drar i morgen tidlig..

Ei venninne av meg har han i natt. Hun skal sjekke med husverten om de kan få ha han hele tiden (fikk ikke tak i han i dag), Ellerså skal hun kjøre han på kennelen han var hos på torsdagen. Så det ordna se heldigvis, men sånt gjør man ikke mot venner!!

Nå er vi pakka og klare. Skal bare få over de siste filmene fra pc til iPad, så er vi ganske så Good to go. Klokka står på til kl 0645 i morgen tidlig, vi må gå hjemmefra kl 0800. Sommerfuglene begynner å komme nå :)

Skrevet

Da går dere hjemmefra sånn ca nå da. :nigo:

GOD TUR!! :strix: Du er så heldig som skal til USA! :klem:

Skrevet

TAKK!!! :)

Nå sitter vi på Gardermoen og jeg har kjøpt en liten bursdagsgave til min kjære som han fikk velge ut selv: nemlig Moods of Norway-mansjetter med traktoren ;) dritkule!! :)

Det er tid for frukost.. :)

Skrevet

Jeg skal til Gardermoen i overimorgen. :nigo:

Men jeg skal ikke fly så langt da. Det er noe eget ved å sitte der og vente synes jeg.. den spente forventningen foran en ferie! :strix:

Mansjettknappene høres kjempekuule ut! :jepp:

Hva skal dere spise til frokost da?

Jeg pleier å spise på Upper Crust, iallefall når jeg skal til USA. Upper Crust = USA! :ler:

Skrevet

Vivaaaaaa Las Vegas!!!!!!! :D

Endelig fremme på hotellet, og innsjekket.

Helt syyyyykt rom!!!

Resepsjonisten ble helt overraska over at vi skulle være her i ti dager, så hun oppgraderer like godt rommet vårt til suite. Kingsize bed, panoramautsikt over the strip og bassengområdet, boblebad og hver vår vask på badet.. Minibar som ikke ligner grisen!! Tilkoplinger av alle slag på veggen (pc, hdmi, USB osv osv).

Men jeg må si.. Å fly over New York var helt fantastisk.. Eg gleder meg til å se den byen :) men først, skal vi nyte ørkenen i ti dager ;)

Vi er trøtte... Nå blir det noen øl, så natta :)

Skrevet (endret)

Dobbelpost... Litt tregt nett.. :P

Endret av InLoveWithLife
Gjest Kathrine25
Skrevet

Håper dere får mange fine opplevelser og at dere har det fint under ferien :)

Skrevet

Åh så herlig! Nyyyt Last Vegas! *savne*

Skrevet

Hei hei! :)

Fy så vi koser oss :)

Igår våkna vi kl 5 (!!!!) og var lys våkne..

Så da tok vi oss et bad i boblebadet, og venta på at frokosten skulle åpne.. :P Hehe..

Vi møtte en kollega av meg litt senere, tro på the fashion Mall og sjekka om de hadde iPad (oh yeah), spiste burger og drakk øl, dro til Las Vegas Premium Outlet og handla litt (to Nikepar til meg, og to til min kjære. Liten veske til meg, badesalt til boblebadet, en Oakley-skjorte til min kjære....

Etter det var jeg og min kjære litt slitne og trøtte, så vi tok en powernap på hotellet, før vi dro ut alle tre og spiste på hard rock cafe. Jeg huska så godt biffen jeg spiste der i fjor, og den ville gjerne kollegaen min smake også.. Når vi kom, så var jeg så trøtt at jeg var kvalm.. Men en drink hjalp på ;) jeg og min kjære var kanskje ikkje skrubbsultne, men jeg kjørte på med en biff likevel.. Min kjære kjørte safe, og tok en burger. Når maten kom og min kjære fikk smake biffen, angra han veldig på burgeren sin.. Det endte opp med at halve burgeren ble stående og vi spiste opp biffen sammen :)

Skrevet

Nå har vi vært på the gunstore og skutt med 2 forskjellige våpen hver :)

Artig :)

Skrevet

Å det hadde vi og lyst til, men vi fikk ikke tid. Når skal dere til Hoover dam og Grand Canyon? og er det enda varmt som fy? :ler:

Skrevet

Å det hadde vi og lyst til, men vi fikk ikke tid. Når skal dere til Hoover dam og Grand Canyon? og er det enda varmt som fy? :ler:

Hei du :) nei vi fikk ikke tid i fjor heller.. Så vi gjorde det nå. Var kjempe artig :)

Vi vet ikke om vi stikker dit likevel. Hoover dam så vi utrolig bra fra flyet, var helt utrolig. Og da er det bare grand canyon igjen egentlig..

Varmt ja!! Tirsdag hadde det regna før vi kom, onsdag regna det litt, så ble det opphold i går. Var vel rundt 30 igår.. I dag steg det til rundt 35. Onsdag skal det bli opp i 40 grader ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...