juliane Skrevet 12. desember 2011 #1681 Skrevet 12. desember 2011 Middagstips fra meg: Hjemmelagede kyllingburgere! 1 pk kyllingkjøttdeig 0,5 boks cottage cheese Salt, pepper og krydder etter ønske - jeg bruker gjerne litt chili og hvitløk Del i fire burgere og gjennomstek i panne. Vær obs på at det fort svir seg litt, er nok cottage cheesen som ikke er så glad i å bli stekt. Jeg pleier å spise med salat, sweet chili-saus (er endel karbo i den, men trenger jo ikke mengder. Spørs hvor streng du skal være) og litt rømme. Kan sikkert variere tilbehør/saus i det uendelige. Blir veldig saftige og gode, og raskt er det også!
InLoveWithLife Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #1682 Skrevet 13. desember 2011 Oi Juliane, det hørtes veldig godt ut :D Jeg er sliten.. Føler at jobben aldri tar noen ende.. Har vært rett og slett stress siden juli.. Hvor lenge skal man måtte gå sånn uten at sjefene legger merke til det?? Jeg er smågretten på jobb, jeg er sliten, ofte vondt i hodet osv.. Hvis jeg ikke får fri i jula blir jeg kjempe skuffa.. Og jeg har hatt fri i høst sa du? Jada, tre uker til USA hjalp det.. Men den siste uka jobba jeg jo de dagene vi ikke var i Polen fordi de trengte hjelpen min.. Så vet ikke helt om jeg vil kalle det fri.. Til og med forrige helg når jeg avspaserte, måtte jeg hjelpe til så jeg jobba i 7 timer.. Mye vits å ta avspasering.. Jeg vil virkelig ha ny jobb.. Får prøve igjen og søke på noen jobber til. Nå tenker jeg at jeg skal ta meg en liten høneblund for jeg har vondt i hodet igjen..
InLoveWithLife Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #1683 Skrevet 14. desember 2011 Uff.. Migrene i dag.. Har hatt vondt i hodet i en uke nå, mest trolig pga lavkarbo-dietten. Tar jo litt tid for kroppen å bli vandt til men i dag ble det migrene.. Og den var så kraftig at jeg kastet opp, både under anfallet og etter.. Men nå er jeg fin igjen litt stiv i nakken og uggen i magen bare
Gjest Katee Skrevet 14. desember 2011 #1684 Skrevet 14. desember 2011 Håper virkelig du får nok hvile, Love. Dette høres ikke noe godt ut
InLoveWithLife Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #1685 Skrevet 14. desember 2011 Håper virkelig du får nok hvile, Love. Dette høres ikke noe godt ut Min kjære tar så godt vare på meg at det er ingen fare for at jeg ikke får hvilt er så glad i han altså!!
*appifany* Skrevet 14. desember 2011 #1687 Skrevet 14. desember 2011 Ja, jeg har hørt at kroppen bruker litt tid på å omstille seg Håper det går bedre med deg og så kjekt å høre at han tar vare på deg
InLoveWithLife Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1688 Skrevet 15. desember 2011 Ja han er verdens beste altså. Alt vondt er lagt bort for lenge siden. Tenk, det er over ett år siden vi ble sammen igjen for siste gang!!! Og vi har det så bra :)
juliane Skrevet 15. desember 2011 #1689 Skrevet 15. desember 2011 Det er veldig godt å høre at du har det så bra og at han tar så godt vare på deg. Hodepinen og migrenen er derimot IKKE noe hyggelig å høre om!
*appifany* Skrevet 15. desember 2011 #1690 Skrevet 15. desember 2011 Er det over et år siden ?! Sykt hvor fort tida går
InLoveWithLife Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1691 Skrevet 15. desember 2011 Ja vi ble sammen igjen 17.11.2010 for siste gang. Etter det så har det bare gått oppover!! :D og ja, selvfølgelig var jeg nervøs i begynnelsen.. Men nå er alt laaangt bak oss og vi har det då ufattelig bra!! Er så glad jeg ga han en siste sjanse!! :D I går kjøpte jeg to dealer hos groupon.. To stk modell or en dag. I dag har jeg bestilt time 18.02 og sendt ut invitasjoner til Surprise-party til en venninne. Så først blir det modell for en dag, og så blir det partyyyyyy!!!!! :D
Gjest Katee Skrevet 15. desember 2011 #1692 Skrevet 15. desember 2011 Å, herlighet som tiden flyr!! Å, tøffe dealer!
InLoveWithLife Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1693 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Ja jeg håper hun blir glad altså, for hele opplegget :D Endret 15. desember 2011 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1695 Skrevet 15. desember 2011 Det blir hun helt sikkert! HEi MIA!!!!!!!!!!! :D :D Det var lenge siden!! Altfor lenge siden!! Hvordan går det med deg??
InLoveWithLife Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #1696 Skrevet 16. desember 2011 Å styre to avdelinger med ca 300 ansatte er stress.. Uff..
InLoveWithLife Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #1697 Skrevet 16. desember 2011 I dag har jeg og min kjære vært ute og spist, og så på førpremiere av Sherlock Holmes 2. Kjempe koselig!!! God mat og bra film
InLoveWithLife Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #1699 Skrevet 19. desember 2011 Fikk plutselig time hos frisør i dag. Deilig!! Og ufattelig bra gjort siste uka før jul Hehe.. Men kjempe bra! Så da sitter jeg her og venter
InLoveWithLife Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #1700 Skrevet 19. desember 2011 Har forresten kjøpt ferdig julegaven til min kjære nå.. Han skulle egentlig få en joggebukse blant annet, men den fikk han her en dag forrige uke fordi jeg orka ikke se på den gamle og slitte lenger da lo han godt.. Hehe.. Og han tok hintet!! Så nå blir det Lamborghini-kjøring og gavekort på Moods har kjøpt en gaveeske med noen snømenn på som jeg har tapet fast en Lamborghini nedi jeg håper at gaven kommer i posten før julaften, men hvis ikke så er ikke det krise igrunn Til morgengave får han en julestrømpe med godteri og noen varme sokker som han "ønsker" seg. Tror også at han skal få gavekortet til Moods om morgenen, og bare Lamborghini'n på kvelden. Men det får vi se på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå