InLoveWithLife Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #1721 Skrevet 24. desember 2011 Nå er stappa klar (snille mamma som kjøpte stavmikser i lillejulaftengave til meg)
juliane Skrevet 24. desember 2011 #1722 Skrevet 24. desember 2011 God Jul! Så flink du har vært! Håper du får en kjempefin jul hos svigers!
InLoveWithLife Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #1723 Skrevet 24. desember 2011 God Jul! Så flink du har vært! Håper du får en kjempefin jul hos svigers! Jeg har hatt det helt topp!! De har tatt så godt i mot meg har vært kjempe hyggelig, og jeg har fått masse fint Nå skal vi legge oss natta alle sammen! Håper dere har hatt en like fin kveld som meg
InLoveWithLife Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #1724 Skrevet 25. desember 2011 På tide å skrive hva man har fått til jul? Ja det syns jeg Fra mamma: penger og øredobber fra Snö Fra pappa: penger Fra bestemor og bestefar: penger Fra søster: greys anatomy sesong 7 Fra bestevenninne: julepute og ting fra bodyshop Fra gift venninne: gavekort fra jernia Fra venninne: lys Fra venninne: the hangover part 2 Fra venninne av mamma: engel og griseflax Fra svigers: parfyme og bodylotion, pastatallerkner fra Rosedahl, kinobilletter og penger (mye mer enn forventet!!!) Fra broren til min kjære: gavekort til oss begge Fra min kjære: Alliansering i hvitt gull med en diamant <3 pluss Moods of Norway-pysj i gave fra "nissen" Jeg er veldig fornøyd!! Og så ligger det fire pakker hjemme hos mamma, en fra onkel, en fra en venninne av mamma, en fra onkelen til mamma og en siste jeg ikke husker hvem var fra..
juliane Skrevet 25. desember 2011 #1725 Skrevet 25. desember 2011 Høres ut som om du ar hatt en fin julaften!
InLoveWithLife Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #1727 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har hatt det kjempe fint, og pinnekjøttet er det beste jeg har smakt noen sinne!! jeg gleder meg til tirsdag til jeg og min kjære skal bestille større ring til meg jeg fikk tårer i øynene jeg.. Trodde aldri jeg skulle få den..
juliane Skrevet 25. desember 2011 #1728 Skrevet 25. desember 2011 Men for oss uinnvidde med ringfobi - hva er egentlig en alliansering? For det er vel ingen forlovelsesring antar jeg, siden du fikk den til jul, men det ligger jo noe ekstra i navnet?
InLoveWithLife Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #1729 Skrevet 25. desember 2011 (endret) http://allianseringer.wordpress.com/ Jeg syns igrunn de bare er så fine og praktiske, og kan evt brukes til forlovelsesring og sånt senere om man ønsker det. Han var veldig redd for at det var en forlovelsesring Men når jeg fikk forklart han at det ikke bare ble brukt til det, så syns han de var veldig fine han også Diamanten står for meg og han Endret 25. desember 2011 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #1731 Skrevet 25. desember 2011 God jul, superfine gaver Takk Appifany
InLoveWithLife Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #1732 Skrevet 26. desember 2011 Da var vi kommet til 2.juledag, og vi har nå gått hjem med vovva. Det kommer slektninger til brunch med en liten hund, så da gikk vi hjem med vår. Tenkte vi skulle dusje og litt sånn før vi dro tilbake.. Er et stykke å gå, så svigerfar kommer å henter oss etterhvert..
*appifany* Skrevet 26. desember 2011 #1733 Skrevet 26. desember 2011 Skulle litt ønske at det var jeg som kunne dra hjem Det er hardt med over ei uke med familien....
InLoveWithLife Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #1734 Skrevet 26. desember 2011 Skulle litt ønske at det var jeg som kunne dra hjem Det er hardt med over ei uke med familien.... Hehehe, ja det tar på
InLoveWithLife Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #1736 Skrevet 26. desember 2011 I morgen blir det kanskje litt shopping og bytting av noen gaver.. Pysjbuksa jeg fikk er litt stor (selv om jeg byttet den på julaften også), og så fikk jeg noe fra bodyshop som jeg vil bytte til sminke, pluss at refleksen til vovva var aaaaaltfor stor Og så skal vi selvfølgelig bytte inn ringen min og bestille stor nok
InLoveWithLife Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #1737 Skrevet 27. desember 2011 Nam!! Pinnekjøtt til frukost
Gjest Kathrine25 Skrevet 27. desember 2011 #1738 Skrevet 27. desember 2011 Høres ut som du har hatt noen fine romjulsdager:) Takk for hyggelig hilsen i dagboken
InLoveWithLife Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #1739 Skrevet 27. desember 2011 Da var ringen bestilt i rett str gleder meg til den kommer, men det kunne ta opp til 3 uker før den kom Noen som vet om en god biffrestaurant i byen?
juliane Skrevet 27. desember 2011 #1740 Skrevet 27. desember 2011 Trancher på Grunerløkka har fantastisk langtidsstekt entrecote!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå