Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Jeg håper fraværet betyr at du svever på rosa skyer og ikke har tid til oss! :rødme:

:fnise: hihi!

Du traff spikeren rett på hodet der Julian! :rødme:

Skal oppdatere dere i morgen, da har han ungene :)

Håper alle har det fiiiint! Nå skal vi se medium og spise vafler med is (eller brunost) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Får prøve å oppdatere litt da.. Vet ikke hvor mye jeg får skrevet, er på jobb.. Men skal prøve å få skrevet litt iallefall :)

Har hatt noen veldig fine dager nå. Jeg og min kjære har det bra nå, og ting er, tro det eller ei, helt annerledes enn før. Min kjære er åpen om alt, han er positiv og ser positivt på livet og fremtiden. Han snakker med meg om ting som skjer, og han har tatt tak i det som må taes tak i. Så jeg har ingen grunn til å ikke tro han når han sier det er meg han vil ha. :) Han sier han føler seg verdiløs uten meg, og at han merker det på hele kroppen sin, både fysisk og psykisk at han har det bedre nå. Han er lettere til sinns, og han klarer å snakke.

Eksen hans tok det jo, som forventa, ikke særlig bra. Nå truer hun med både det ene og det andre av politi, barnevern og alt mulig. Hun prøver å ta fra han samværet med ungene. Men jeg har sagt til min kjære at denne kampen skal vi ta sammen, for nå er vi to. Det er OSS TO nå, ikke en og en. Ikke slik som sist. Og det ser han selv også. Han sier til og med til henne at hun ikke kan bestemme når eller om jeg skal møte ungene, det er helt opp til han, og meg. Og han har sagt at det kommer han til å ta når det føles rett for alle 4, ikke når hun sier det. Han kommer heller ikke til å følge det de avtalte før jeg kom inn i bildet, at det skulle gå minst et år før ny kjæreste møtte barna. Å sette en tid på slikt er tull. Slikt må man ta når alle, særlig barna, er klare for det. Og det var det han som sa! Da kjente jeg at jeg ble glad :)

Jeg tror det kommer til å bli en hard kamp mot henne fremover, men likevel tror jeg virkelig det er på tide. Det må til for å få henne på avstand. Men jeg tror vi skal klare det. Ting er annerledes nå. Og det merker jeg godt.. Er ikke så lett å forklare hvordan, det er bare noe man vet.

Han takker meg hver dag for at jeg turte å si til ham hva jeg følte og hva jeg ville, for han innrømmer at han aldri hadde turt å gjort det til meg i redsel for å bli skuffet og såret av at jeg ikke ville ha han tilbake. Han levde i den tro at han hadde mista meg.. Han sier at han ikke tror det går bra, han VET det går bra ;)

De rosa skyene er her ennå! De blir nok værende en stund, selvom det kommer til å bli hardt å kjempe mot henne. Men de rosa skyene er der fordet :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg skal lage pakkekalender til barna som de kan ha hos han i desember. Tenkte det var en grei ting å gjøre, istedenfor å gi julegave siden jeg ikke har møtt de ennå. Men vil liksom gi de noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så koselig da du. :)

Jeg ser dere sveve rundt på rosa sukkerspinn rett fra Tivoliet, hehe...og bedre kan man nesten ikke ha det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så koselig da du. :)

Jeg ser dere sveve rundt på rosa sukkerspinn rett fra Tivoliet, hehe...og bedre kan man nesten ikke ha det. :jepp:

Hihi, takk Margareth :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne situasjonen din krever feiring(mere enn en Marie-kjeks liksom) midt på en hverdag. Jeg åpner fordundre meg en stor boks med halve fersken, har litt kremdotter på og et lite bursdagslys oppå der igjen. Hurra for de gode stundene i livet! lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror denne situasjonen din krever feiring(mere enn en Marie-kjeks liksom) midt på en hverdag. Jeg åpner fordundre meg en stor boks med halve fersken, har litt kremdotter på og et lite bursdagslys oppå der igjen. Hurra for de gode stundene i livet! lol

Hihi, takk! :)

Vi feira med biff til middag og vafler til dessert i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

:rødme: Her får du alle til å sveve på di rosa skyene dine!

Jeg fikk selv et opprykk i humøret til tross for en hard dag på jobb :)

Så bra at dere er felles om tingene og problemene! Det er så viktig at man står sammen om alt, og såååå bra at han også har forstått det!!

Ønsker deg en rosa dag videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare beklage og si med en gang at jeg ikke er like udelt positive som de andre er i boken din. Jeg står fremdeles inne for det jeg skrev for en liten tid tilbake. Vi har alle forskjellige grenser for hva vi kan tilgi og leve videre med, og der er tydeligvis jeg og du veldig forskjellige. :)

Når det er sagt håper jeg selvfølgelig at det skal gå veien denne gangen, selv om historikken ikke er så veldig positiv. Ønsker deg alt det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg håper dere er ferdige med problemene deres nå. Glad på dine vegne for at du har det fint nå, og håper han ikke oppfører seg som en idiot igjen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med Supra er jeg ikke udelt positiv, og det er også derfor jeg ikke har sagt så mye etter at dere fant ut at dere skulle prøve igjen. Klarte ikke bestemme meg for hva jeg skulle si. Jeg mener fremdeles at en gang kan være en feil, mens flere ganger er et mønster. Og jeg håper at ikke forelskelsen din dytter selvrespekten unna...

Men jeg håper samtidig for din skyld at jeg tar gruelig feil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I likhet med Supra er jeg ikke udelt positiv, og det er også derfor jeg ikke har sagt så mye etter at dere fant ut at dere skulle prøve igjen. Klarte ikke bestemme meg for hva jeg skulle si. Jeg mener fremdeles at en gang kan være en feil, mens flere ganger er et mønster. Og jeg håper at ikke forelskelsen din dytter selvrespekten unna...

Men jeg håper samtidig for din skyld at jeg tar gruelig feil! :)

Jeg heller er ikke udelt positiv. Litt av grunnen til at jeg har holdt meg litt tilbake her. Men jeg håper virkelig for din del at dette går veien :klemmer:

Håper det ikke gjør noe at jeg skriver som jeg gjør, men jeg tror på ærlighet og da må jeg bare begynne med meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Jeg må bare beklage og si med en gang at jeg ikke er like udelt positive som de andre er i boken din. Jeg står fremdeles inne for det jeg skrev for en liten tid tilbake. Vi har alle forskjellige grenser for hva vi kan tilgi og leve videre med, og der er tydeligvis jeg og du veldig forskjellige. :)

Når det er sagt håper jeg selvfølgelig at det skal gå veien denne gangen, selv om historikken ikke er så veldig positiv. Ønsker deg alt det beste.

Greit man kan være kritisk, men noen ganger må mennesker få bestemme over livene sine selv, uansett om man liker det eller ikke.

Jeg synes det er positivt at ILWL velger å prøve igjen, for hun var ikke over han, og etter hva jeg leste så var det ikke bare noe som gikk over heller. Av og til så er det bedre å prøve og feile (om det så skjer gjentatte ganger), enn å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit man kan være kritisk, men noen ganger må mennesker få bestemme over livene sine selv, uansett om man liker det eller ikke.

Jeg synes det er positivt at ILWL velger å prøve igjen, for hun var ikke over han, og etter hva jeg leste så var det ikke bare noe som gikk over heller. Av og til så er det bedre å prøve og feile (om det så skjer gjentatte ganger), enn å ikke gjøre det.

Takk Silje!

Jeg setter stor pris på at dere er ærlige, og jeg skjønner godt at dere ikke bare er positive til dette. Men jeg vil ikke forsvare valget mitt mer enn å si at det er det som føles rett. Går det til helvette en gang til, så går det til helvette. Men da har jeg prøvd alt. Da slipper jeg å sitte å angre på at jeg ikke prøvde.

Vi har det iallefall kjempe fint sammen nå, så jeg akter å leve påå rosa skyer så lenge som mulig!! :)

Over til noe annet.. JEG FIKK NY JOBB I DAG!! JEG FIKK JOBBEN I DAG!!!!

Jeg starter i ny jobb i januar!!! WUHU!!!

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Silje!

Jeg setter stor pris på at dere er ærlige, og jeg skjønner godt at dere ikke bare er positive til dette. Men jeg vil ikke forsvare valget mitt mer enn å si at det er det som føles rett. Går det til helvette en gang til, så går det til helvette. Men da har jeg prøvd alt. Da slipper jeg å sitte å angre på at jeg ikke prøvde.

Vi har det iallefall kjempe fint sammen nå, så jeg akter å leve påå rosa skyer så lenge som mulig!! :)

Over til noe annet.. JEG FIKK NY JOBB I DAG!! JEG FIKK JOBBEN I DAG!!!!

Jeg starter i ny jobb i januar!!! WUHU!!!

Selvsagt skal dette være ditt valg! :) Du skal gjøre det _du_ føler er riktig :klem:

:bolledeig: GRATULERER MED NY JOBB!!!! :hoppe::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobben! :strix:

Hva slags jobb er det snakk om? Trenger ikke detaljer altså, men bare en ide om hva du driver med om dagene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK!! :)

Jeg har fått jobb som driftskonsulent i en avd med ca 150 ansatte :sjokkert:

Er litt stolt... 23 år gammel!! Trodde ikke jeg skulle stige i gradene så fort.. :fnise:

Men jeg har jobbet med i avdelingen i over et år nå da, og har hatt mye av de samme oppgavene siden i sommer. Men er veldig stolt :bolledeig:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...