Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, nei det var fort gjort faktisk!!

En venninne som sa at hun var ledig til jentekveld da, og så svarte kusinen min at hun kunne komme den helga. Så da blir det jentekveld 12.november, og besøk av kusinen hele helgen :)

Må jo sette i gang med å leve livet igjend a.. Kan jo ikke bare sitte her å sippe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5:

Kjempebra!

Jentekvelder er koselige OG ikke minst nødvendige ;)

Så sant så sant! Så nå har jeg noe å se frem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så koselig med venner som avlyser i siste sekund.. Så da ble man sittende hjemme alene i kveld da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jævlig å sitte her og vite at han er 200m unna meg..

SELVFØLGELIG har jeg lyst å møte han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Er så koselig med venner som avlyser i siste sekund.. Så da ble man sittende hjemme alene i kveld da..

Håper de hadde en skikkelig grunn til å avlyse da?

For det kjipeste er jo når planene går i vasken for "ymse" grunner, da blir hvertfall jeg sur da!!

Hvordan gikk det igårkveld da? Satt du på nåler når du han var så nær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Nei jeg har ikke dratt til min søster enda..

Jeg fikk kontakt med ei venninne som var å bowla, så jeg slang meg på der. Ikke søren om jeg skulle sitte her å stirre i veggen uten å ha prøvd alle mulige løsninger for å slippe! ;)

Men.. Kvelden ble innholdsrik den altså.. Festen til min eks begynte kl 2000.. klokka 2130 tikket kveldens første melding inn.. Det endte med at vi skrev hele kvelden, og vi møttes.. Møtet foregikk slik: krangling, snakking, krangling, snakking.. Så gikk vi hjem til meg og krangla og snakka litt mer.. Så sovna vi.. Og nå gikk han..

Han sa så mye fint vettu, det er i fylla det kommer. Og jada, det var så mye fint han sa.. Vel, vel tenker jeg.. Om han mener det, så får han si det i edru tilstand også! Men det kommer han ikke til å gjøre..

Jeg angrer ikke på at jeg møtte han i går, for jeg fikk sagt mye av det jeg har tenkt på i etterkant av samtalen på onsdag. Beleilig nok for han, så sier han at han ikke husker noenting fra igår.. Men det er rett og slett bare synd for han! Jeg fikk ut mye sinne og frustrasjon, og det var godt! :) Så nå har jeg det ganske bra faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten like greit at han påstår at han ikke husker noe :fnise: Du fikk jo sagt ditt, og han husker nok det meste skal du tro! ;)

NÅ skal jeg gå å lese ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og tankene bare svirrer og svirrer...

Er man mest ærlig i fylla, eller i edru tilstand?

Det kom opp mye i natt som jeg gjerne skulle snakket om i dag.. Men vet ikke hvordan jeg skal få sagt det, da han ikke husker noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Vil du si det så : si det!

Han husker det sikkert, vil bare ikke innrømme det, for da kan du fortsette videre på samtalen.

Men ble du forvirret igjen?

Det kan være vrøvlesnakk eller sannheter, det er vanskelig å vite, uansett edru eller fyll...

Men nå skal(MÅ) jeg:

Logge meg av, klaske hodet i boka og lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble veldig forvirret igjen!!!

Jeg har nok dessverre hellet mot å ville prøve igjen.. JAAAA JEG VET!!! Shoooot meeeee!!!!

Det var liksom det som ble utfallet i natt, at han ville prøve igjen nå. Han ville ha meg, han savna meg så utrolig mye osv. Og jeg sa helt ærlig at det er ikke noe annet jeg vil i hele verden enn å bli lykkelig med han, men jeg vet ikke om jeg kan bli det. Men greit, han skulle iallefall få en sjanse til å vise det han sier, og gjøre noe med det. Og han ville kjempe.. Han ville så gjerne kjempe!!

Som jeg kjenner han fra før, så er det i fylla alle følelsene kom. Han kom med flere sannheter ang henne og ting og tang også, som jeg på en måte har venta på sannheten om. Så jeg tror han var ærlig, men at han i edru tilstand er for "stolt" til å legge seg flat, slik han gjorde i natt.. Og om han husker noe eller ikke er umulig å si.. Men er ufattelig beleilig av han å ikke huske noe.. Men han må jo ha skjønt at NOE skjedde jo, siden han våknet opp hos med?? Jeg blir gal.. Ja jeg vet, jeg lar meg styre av han nå.. Og jeg er så lei.. og jeg ble så glad i natt, for da var det jeg som hadde full styring!! Jeg fikk sagt akkurat det jeg følte, han fikk ikke kysse meg, han fikk ikke holde rundt meg osv. JEG hadde all styring!! Så jeg hadde vel håpet at det skulle fortsette sånn.. At han sto for det han sa.. han sa til og med rett før vi sovnet "Ja ILWL, jeg vet jeg er full. Men det er når jeg er full at jeg er ærlig. Jeg vil kjempe for deg, jeg vet at jeg ikke vil miste deg! Jeg vil kjempe for deg nå!"

Og så kommer han i dag og sier han ikke husker noe.. Og tar ikke kontakt.. Jeg blir så forvirra!!!! Jeg trodde vi endelig hadde fått et gjennombrudd.. At vi iallefall kunne begynne å snakke normalt sammen, ha normal kontakt og at alt ikke bare går etter hans premisser, og at vi kunne snakke om dette.. Se hva vi skulle/kunne gjøre..

Jeg får vel bare innrømme at jeg er blitt lurt igjen.. Usj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Jeg ble veldig forvirret igjen!!!

Jeg har nok dessverre hellet mot å ville prøve igjen.. JAAAA JEG VET!!! Shoooot meeeee!!!!

Det var liksom det som ble utfallet i natt, at han ville prøve igjen nå. Han ville ha meg, han savna meg så utrolig mye osv. Og jeg sa helt ærlig at det er ikke noe annet jeg vil i hele verden enn å bli lykkelig med han, men jeg vet ikke om jeg kan bli det. Men greit, han skulle iallefall få en sjanse til å vise det han sier, og gjøre noe med det. Og han ville kjempe.. Han ville så gjerne kjempe!!

Som jeg kjenner han fra før, så er det i fylla alle følelsene kom. Han kom med flere sannheter ang henne og ting og tang også, som jeg på en måte har venta på sannheten om. Så jeg tror han var ærlig, men at han i edru tilstand er for "stolt" til å legge seg flat, slik han gjorde i natt.. Og om han husker noe eller ikke er umulig å si.. Men er ufattelig beleilig av han å ikke huske noe.. Men han må jo ha skjønt at NOE skjedde jo, siden han våknet opp hos med?? Jeg blir gal.. Ja jeg vet, jeg lar meg styre av han nå.. Og jeg er så lei.. og jeg ble så glad i natt, for da var det jeg som hadde full styring!! Jeg fikk sagt akkurat det jeg følte, han fikk ikke kysse meg, han fikk ikke holde rundt meg osv. JEG hadde all styring!! Så jeg hadde vel håpet at det skulle fortsette sånn.. At han sto for det han sa.. han sa til og med rett før vi sovnet "Ja ILWL, jeg vet jeg er full. Men det er når jeg er full at jeg er ærlig. Jeg vil kjempe for deg, jeg vet at jeg ikke vil miste deg! Jeg vil kjempe for deg nå!"

Og så kommer han i dag og sier han ikke husker noe.. Og tar ikke kontakt.. Jeg blir så forvirra!!!! Jeg trodde vi endelig hadde fått et gjennombrudd.. At vi iallefall kunne begynne å snakke normalt sammen, ha normal kontakt og at alt ikke bare går etter hans premisser, og at vi kunne snakke om dette.. Se hva vi skulle/kunne gjøre..

Jeg får vel bare innrømme at jeg er blitt lurt igjen.. Usj..

Usj ja :klem:

Uansett om han kanskje ikke husker, så vet han vel hva han følte/ føler???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj ja :klem:

Uansett om han kanskje ikke husker, så vet han vel hva han følte/ føler???

Jajajaja, jeg vet det.. Som sagt, shoot me :P

Vi skal snakke sammen i dag.. Han sa veldig mye som gjorde meg bekymret for han.. Så vil iallefall snakke med han om det.. Forteller siden!

Og takk for klemmer fra både Alyah og Silje :)

Snille dere er som ikke begynte å kjefte.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...