Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Juliane! :)

Herregud.. Syns dette var litt morsomt så må bare fortelle det..

Jeg sa jeg var hjemme ca 5, og at han fikk si ifra når han kom. Det svarte han aldri på..

Når jeg tar bussen eller banen hjem, går jeg/kjører jeg forbi en matbutikk. Når jeg gikk av banen nå, så sto han der, og klokka var 1640.. Hvor lenge har han stått der tro? Og hvor lenge har han tenkt til å stå der? ;) Han vet jo at jeg ser han.. Men han så heldigvis ikke at jeg så bort dit da.. Jeg tar som regel bussen, og da hadde han sett meg. Men i dag tok jeg banen ;)

Må bare le litt av han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdater oss senere da :) (krysser fingre og tær for at du får det DU vil ha ut av samtalen)

Jeg fikk faktisk det jeg ville ut av samtalen, og kanskje mer enn det...

Han vil dele livet sitt med meg, men ikke nå. Han vil selge huset, få orden på situasjonen mellom han og henne, han vil få en ordentlig kontakt med ungene sine og en god ordning med tanke på å se dem mer enn bare de dagene han har samvær, og han vil gi meg tid og rom til å tenke meg om. Han vil vite med seg selv at han kan gi meg den oppmerksomheten jeg fortjener, og han vil vite med seg selv at han ikke kommer til å såre meg mer.

Utroskapen har skjedd fordi han har blitt dratt to veier. Han har følt i forhold til meg at han ikke har kunnet være med ungene når han ville, fordi det innebar å være med henne. Hun nekter å la ham være med ungene mer enn samvær, om hun ikke er med. Hun nekter å la han ta med ungene på noe, uten at hun er med. DERFOR var han der i går. Han ville være med ungene sine. Han sov sammen med yngstemann. Og det er sant at han var på jobb i natt. Han beviste det faktisk..

Han vil ikke dele livet sitt med henne.. Han vil bli ferdig med henne, men pga at situasjonen er som den er, så tar det litt tid. Det er ikke så enkelt..

Han sa det rett ut, at han håpet han kunne komme tilbake når ting er mer stabilt rundt han, og kapre meg. Han håper jeg ikke har gått videre selv om han ikke ber meg vente. Men han bare håper at ting kan ordne seg etterhvert..

Han sa det at det var ufattelig vondt for han å rett og slett ikke kunne være med den han ville, være med den han var glad i, den han ville dele livet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk jo den bekreftelsen du ville ha, men hva har du bestemt deg for?

Jeg ble faktisk litt satt ut av den samtalen igår jeg.. Jeg kan da ikke bare sette livet mitt på vent til han har fått ryddet opp i sitt og så skal vi få det fint sammen??

Hva skal han gjøre i mellomtiden da? Være med henne og pule rundt på henne??

Nei jeg vet ikke hva jeg tenker om denne samtalen.. Jeg ble ærlig tatt helt satt ut og ganske så forvirra.. Samtalen var på en måte myyye finere enn jeg hadde trodd, men likevel.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette.. Til han.. Jeg aner ikke.. Er helt følelsesvrak jeg nå.. Klarer ikke å tenke eller noe.. Det eneste som er klart og tydelig i hodet mitt, er at jeg savner han.. Og det er jo ikke noe gøy, for jeg kan ikke få han.. Enda!! Men han savner meg også! Nei nå er jeg litt lost her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Jeg ble faktisk litt satt ut av den samtalen igår jeg.. Jeg kan da ikke bare sette livet mitt på vent til han har fått ryddet opp i sitt og så skal vi få det fint sammen??

Hva skal han gjøre i mellomtiden da? Være med henne og pule rundt på henne??

Nei jeg vet ikke hva jeg tenker om denne samtalen.. Jeg ble ærlig tatt helt satt ut og ganske så forvirra.. Samtalen var på en måte myyye finere enn jeg hadde trodd, men likevel.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette.. Til han.. Jeg aner ikke.. Er helt følelsesvrak jeg nå.. Klarer ikke å tenke eller noe.. Det eneste som er klart og tydelig i hodet mitt, er at jeg savner han.. Og det er jo ikke noe gøy, for jeg kan ikke få han.. Enda!! Men han savner meg også! Nei nå er jeg litt lost her...

Ok (puster lettet ut)

Hehe når jeg leste meldingen fa igår, så virket det nesten ut som om du syntes at alt var fint og flott, og at det bare var å vente... Så jeg fikk følelsen av at en (den) samtalen var nok til å rydde opp ialt rotet mellom dere.

Helt klart at dette er en begynnelse for deg, nå gjelder det å sortere disse tankene/ følelsene og finne ut av hva du ønsker (som sagt tidligere).

Jeg tror ikke du skal tenke så mye over hans situasjon, greit han har mye også, men han har tross alt sveket deg 2ganger nå.

La tankene surre rundt deg selv og hva du vil, hva du ønsker senere.

Selvsagt savner du han, men ikke la han ta avgjørelsen om at du skal vente på ham.

Du kan kanskje skrive en liste over drømmemannen din. Hva er viktig, hva er mindre viktig.

På min liste så er trohet øverst på listen over viktig. Og trohet er mer enn bare sex, men hvordan personen stiller opp for deg i kriser, om personen forsvarer deg hvis det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok (puster lettet ut)

Hehe når jeg leste meldingen fa igår, så virket det nesten ut som om du syntes at alt var fint og flott, og at det bare var å vente... Så jeg fikk følelsen av at en (den) samtalen var nok til å rydde opp ialt rotet mellom dere.

Helt klart at dette er en begynnelse for deg, nå gjelder det å sortere disse tankene/ følelsene og finne ut av hva du ønsker (som sagt tidligere).

Jeg tror ikke du skal tenke så mye over hans situasjon, greit han har mye også, men han har tross alt sveket deg 2ganger nå.

La tankene surre rundt deg selv og hva du vil, hva du ønsker senere.

Selvsagt savner du han, men ikke la han ta avgjørelsen om at du skal vente på ham.

Du kan kanskje skrive en liste over drømmemannen din. Hva er viktig, hva er mindre viktig.

På min liste så er trohet øverst på listen over viktig. Og trohet er mer enn bare sex, men hvordan personen stiller opp for deg i kriser, om personen forsvarer deg hvis det er noe.

Er du gal.. En samtale er ikke nok nei!!

Jeg ble bare helt satt ut.. Jeg så for meg at den samtalen kunne gå en av to veier:

1. krangling og kjefting og han trygla

2. han ville ikke ha meg

Så jeg vet ikke jeg altså.. Jeg er, om mulig, enda mer lei meg nå.. Aner ikke hva som skjer.. Er HELT totalt forvirra og usikker.. Tankegangen min er helt annerledes.. Jeg tenker nesten ikke på hva han har gjort lenger.. Jeg bare tenker framover.. Hva kommer til å skje.. Men jeg sa til han at jeg kom ikke til å ta noe standpunkt til om jeg vil ha han tilbake, før det i det hele tatt kan være aktuelt og blir et tema. Nå er det jo ikke noe tema, for noen av oss. Men jeg orker ikke å bestemme meg for det før det eventuelt skulle bli aktuelt.

Men akkurat nå håper jeg at vi kan ordne opp i ting en gang i fremtiden.. For jeg vet at vi kommer til å bli veldig lykkelige og få det kjempe fint sammen, om vi møtes igjen ved en senere anledning.. For vi HAR det veldig bra sammen, når vi er med hverandre.. (ikke akkurat nå da, selvfølgelig)

Nei jeg sier det igjen.. Jeg er helt bortevekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, med fare for at du ikke liker hva jeg skriver... Jeg skriver det likevel. Når jeg leste hva han hadde sagt tenkte jeg 'smooth talker'. Han vet hva han skal si og når han skal si det.

Sorry, men jeg syns ikke han er verdt det.

Ble likevel utrolig lettet når du skrev det du skrev, for jeg også trodde at du syns alt var fint og greit og sånt igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, med fare for at du ikke liker hva jeg skriver... Jeg skriver det likevel. Når jeg leste hva han hadde sagt tenkte jeg 'smooth talker'. Han vet hva han skal si og når han skal si det.

Sorry, men jeg syns ikke han er verdt det.

Ble likevel utrolig lettet når du skrev det du skrev, for jeg også trodde at du syns alt var fint og greit og sånt igjen :sjenert:

Jeg er enig med Al, men jeg VET det er så lett for oss å sitte her inne og fortelle deg hva slags følelser du burde ha, og hva du burde gjøre og hva du ikke burde gjøre.

Faktumet er at det er du selv som må innse at han ikke er bra for deg. Ikke vi. Skulle ønske det var vi da. Da hadde jeg nektet deg kontakt med han... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snoket her en stund og ville bare si;

Han fortjener deg ikke!!! Vær med venner og fokuser på DEG og treningen som du var så godt i gang med!

Før eller siden dukker det opp en som vil elske deg, og bare DEG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner kjempe godt at dere tenker sånn som dere gjør, men det var som Appiny sa en gang, at dere vet ikke hvem vi er eller hvordan situasjonen er/har vært. Dere ser dette bare fra min side. Og jeg vet at han har det ufattelig vondt.. Jeg vet at situasjonen ikke er bare lett.. Uansett hvor mye han har såret meg, har jeg respekt for han og jeg skjønner at det ikke er lett. Jeg skjønner IKKE hvordan han har klart å gjort det han har gjort, men jeg skjønner at han ikke har det lett. Og jeg VET at følelsene hans er der.. Dette var ikke for å forsvare han, men jeg tror ikke det er så lett for oss uten barn å si hvordan det er for han med barn, og en mor til barna som er helt grusom. Men for all del. Er nok mange som har vært gjennom dette, og kalrt seg fint og ikke latt seg manipulere. Jeg unnskylder han ikke, men jeg kan se at det ikke er barebare for hans del.. Vennene hans sier også det, at vi traff hverandre på feil tidspunkt i hans liv. Hadde vi møttes nå, så hadde nok ting vært annerledes.. Vi hoppa altfor tidlig inn i det..

Om han fortjener meg?? Nei ikke sånn det er nå. Kanskje en gang i fremtiden. Men jeg vet at følelser kommer og går. Er vondt nå, men jeg vet jo at det kommer til å bli bedre! Og jeg gleder meg til det blir bedre :) Jeg kommer ikke til å leve med det målet om å bli sammen med han igjen. Jeg kommer til å leve som singel, og ta det som det kommer. Forsvinner følelsene, så forsvinner følelsene. Er de der, så er de der. Det er ikke noe jeg vil tenke på. Nå vil jeg bare bearbeide alt som har skjedd og komme meg videre i livet..

Men jeg tror på skjebnen! Er det ment to be, så skjer det. Så nå skal jeg tenke positivt fremover og prøve å ikke snakke så altfor mye om dette her. Jeg er egentlig en veldig livsglad jente med mange baller i lufta :) I morgen skal jeg jo faktisk på intervju på den jobben også!! Er veldig spent der :)

Og til slutt, :velkommen: til deg 2ne2! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å nei, New York-turen hadde jeg jo helt glemt! Så ekstra dumt!

Ellers har de andre her egentlig sagt alt jeg ville si, så jeg tror jeg nøyer meg med å legge igjen en hilsen i denne omgang! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Var kanskje litt kjapp i stad. Er nemmelig i et forhold nå som startet med at han var utro mot meg etter en mnd.

Men nå snart to år seinere vet jeg at han aldri gjør noe mot meg igjen. Så folk kan forandre seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, du må bare lese tilbake på det du har skrevet om denne mannen selv. Les på nytt og på nytt hvordan han har såret deg. Uansett hvilke lovnader han gir deg, så kan du aldri noen sinne stole på han igjen. Ikke bare svek han deg en gang, men mange ganger, og over tid. Til og med etter at du fant ut av det første gang. Det vitner ikke om mye respekt eller varme følelser for deg.

Dette tullet med at han må rydde opp i situasjonen sin og barna og bla bla bla, javel. Fint det. Trengte han å ligge med henne ut i fra den situasjonen? Nei. Det er helt tydelig at han vil spise gress på begge sider av gjerdet.

Slik jeg ser det har du to valg.

Du kan bryte helt og holdet med han nå, og sitte der noen år frem i tid og tenke tilbake på denne perioden og være takknemlig. Takknemlig ovenfor deg selv som tok grep og kom deg unna. At du sparte deg selv for mer ydmykelse og svik. Det vil ikke være lett, du må få følelsene på avstand, men du vil komme dit. En mann som er notorisk utro mot deg kan du da ikke vurdere å dele livet ditt med!

Eller så kan du fortsette i denne banen, med runde etter runde, og leve i usikkerhet til enten du bryter ut fordi du ikke orker mer - eller at han stikker fordi han ikke orker at du er så "mistenksom og paranoid", selv om det han som har formet deg slik. Kanskje vil det gjøre at du ikke klarer å stole på den neste, fantastiske mannen som kommer inn i livet ditt. Ingen vet. Men man trenger ikke kjenne dere to for å se hvordan han behandler deg, og for at du ikke har noen som helst garanti for at han ikke skal ha sex med sin eks igjen. Og gjentatte ganger. Ingen av oss har noen garantier, men når man har tatt noen på fersken om og om igjen må man bare innse at sannsynligheten for at det skjer igjen er større enn for at det ikke skjer igjen.

Dette er garantert ikke morsomt å lese, og jeg beklager hvis du er støtt. Livet er faen ikke enkelt, så ikke ødelegg for deg selv, og deg selv, ved å utsette deg for denne mannen mer. Han fortjener deg ikke, og du fortjener så uendelig mye mer enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tullet med at han må rydde opp i situasjonen sin og barna og bla bla bla, javel. Fint det. Trengte han å ligge med henne ut i fra den situasjonen? Nei. Det er helt tydelig at han vil spise gress på begge sider av gjerdet.

Supra skrev nettopp et imponerende innlegg, og jeg vil bare quote akkurat dette for å understreke det. Man ligger ikke med eksen sin fordi man ikke får se barna utenom samværsdager uten at hun er med. Å ligge med eksen sin har ingen verdens ting med barna å gjøre, for han har i alle fall ikke samvær med barna mens han har sex med moren deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...