Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Jeg må bare :dåne: av at han skriver E.

Du skulle ikke ha skrevet en dritt tilbake, han fortjener ikke din oppmerksomhet. Den dagen han kommer for å unnskylde seg så kan du høre på han for derretter lukke døra/legge på/ lukke msn e.l.

:kjefte: litt i natten :ler:

En E liksom! Hva skal det bety liksom? :P

Nei jeg skulle egentlig ikke ha svart.. Men har veldig lyst å høre "unnskyld" så tenkte om jeg svarte så kanskje han fortsatte.. Men der tok jeg feil gitt! Men bare ? var da ikke så galt.. Var ikke det verste jeg kunne skrevet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Full ignorering er uansett det beste trikset!

Men det var kanonbra at det kun ble med det ? :nigo:

Ja var bra det. Masing er ikke bra, hverken den ene eller den andre veien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Skal du ut i dag? Ta på noen deilige fremmede! ?? :ler:

Hehehe, ja jeg tror det blir en liten tur ut ikveld.. Skal gjøre ALT jeg kan for å IKKE tenke på han, snakke om han eller skrive til han.. Alt blir liksom litt verre i fylla.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, har vi ikke alle fylleringt og fylletastet. Og God damn for en fylleANGST man har dagen derpå. Unner ikke min verste fiende fylleangst!

Håper du klarer å holde fingrene av fatet! eh.. jeg mener mobilen!

Slett nummeret hans fra tlflista og slett alle meldinger. Og slett evt kladder/logger o.l hvor du kan få tak i nummeret hans på. Det er utrolig hvor smart man faktisk bli i fylla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har vi ikke alle fylleringt og fylletastet. Og God damn for en fylleANGST man har dagen derpå. Unner ikke min verste fiende fylleangst!

Håper du klarer å holde fingrene av fatet! eh.. jeg mener mobilen!

Slett nummeret hans fra tlflista og slett alle meldinger. Og slett evt kladder/logger o.l hvor du kan få tak i nummeret hans på. Det er utrolig hvor smart man faktisk bli i fylla!

Hehe, jeg vet.. Jeg pleier å være så smart at jeg sletter loggen og meldinger I FYLLA jeg, slik at jeg IALLEFALL skal ha fylleangst dagen etterpå.. :fnise:

Neimen er vel greit om jeg skjeller han litt ut i fylla? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Ojda borte en skakket stund også skjer det mye..

Hvordan ble kvelden igår da?

Kanskje du burde blokke han på msn og facen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg vet.. Jeg pleier å være så smart at jeg sletter loggen og meldinger I FYLLA jeg, slik at jeg IALLEFALL skal ha fylleangst dagen etterpå.. :fnise:

Neimen er vel greit om jeg skjeller han litt ut i fylla? ;)

:skratte: Ha, ha, jeg sletter også gjerne loggen, men heldigvis ikke i natt. Ingen ringt, ingen har fått fyllesms. *stolt*

:)

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer alle under ett jeg..

Han har ikke face, så den er veldig grei. Selvom jeg vet at hun sitter å ser på min face (selvom jeg har blokkert henne), men det får hun bare gjøre.

Msn er ikke noe problem egentlig, jeg har ikke skrevet til han. Er greit å se at han er på, for da vet jeg at han er hjemme hos seg selv og ikke hos henne :P hehe..

Kvelden i går begynte litt småkjedelig, men jeg og venninna mi sparka oss i rævva og kom oss med siste buss ned i byen. Og det angrer jeg ikke på! Har ikke hatt det så gøy på lenge! Flørta med en kar som bare det, det var så gøy.

Helt til ca 0130.. Hvem sender melding?? IDIOT!!!! Han måtte jo sende melding natt til søndag.. Den natta som er mest sannsynlig at jeg er ute.. Jeg var ikke pålogga på msn hele dagen så han skjønte vel at jeg ikke var hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest- silje

Svarer alle under ett jeg..

Og det angrer jeg ikke på! Har ikke hatt det så gøy på lenge! Flørta med en kar som bare det, det var så gøy.

Helt til ca 0130.. Hvem sender melding?? IDIOT!!!! Han måtte jo sende melding natt til søndag.. Den natta som er mest sannsynlig at jeg er ute.. Jeg var ikke pålogga på msn hele dagen så han skjønte vel at jeg ikke var hjemme...

Høres ut som en bra kveld!

Ja han var vel litt nysgjerrig på deg tenker jeg..

Svarte du da?

Hvordan har du det ellers da, er du like sint på ham, eller har de verste følelsene roa seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skrev han da? :klem:

Han lurte på hva det ble med spriten hans, om jeg hadde kasta den. Men nei, den hadde jeg allerede onsdag avtalt med kompisen hans at jeg skulle bortom til han med den (er for snill, jeg vet) fordi det er fest der neste helg som begge er invitert på og jeg vet min eks har dårlig råd.. Og blablabla, er det bare den jævla spriten din du bryr deg om?? Nei det var jo ikke det da.. Han lurte på hvordan jeg hadde det osv. Og du måtte sende mld kl halv to natt til en søndag når du visste jeg skulle ut? Nei han kunne jo ikke vite at jeg var ute!! Nei sant.. (jeg vet han visste at jeg var ute). Og så mye frem og tilbake, og nå nylig skrev jeg tilbake at hva faen er det du vil?? Nei han skulle la meg være i fred, det var jo det jeg ville så da skulle han gjøre det. Men nå har du fått oppmerksomheten min og ødelagt freden min i over 12 timer, så du kan vel for f**n svare meg på hva du vil??? Vil du snakke, forklare deg, trygle meg om å få meg tilbake?? Ja er vel kanskje det jeg vil..

ASSHOLE!!! Hihi...

Og btw.. Hvis noen lurte.. Jeg har fremdeles draget! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::nigo::strix::enig::smilorange:

Jeg kjøpte meg en bok om små hunder i går og nå har jeg fått svar hos en oppdretter som har en sort liten bullegutt som jeg kanskje kan få i hus når den er leveringsklar!!

Snart blir dette: :hund: Meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra kveld!

Ja han var vel litt nysgjerrig på deg tenker jeg..

Svarte du da?

Hvordan har du det ellers da, er du like sint på ham, eller har de verste følelsene roa seg?

Så ikke denne før nå jeg.. Beklager Silje!

Men du ser svaret mitt til Juliane om hva han skrev og hva jeg skrev.

Jo jeg har det mye bedre nå. Er sint på han fremdeles, og blir provosert når han skriver. Men jeg klarer jo ikke å lavær å svare da.. :scorpis:

De verste følelsene har roa seg.. Men jeg er jo redd jeg skal ta han tilbake..

Men kvelden i går hjalp skikkelig på! Var akkurat det jeg trengte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...