Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Gjest gjest- silje

:bolledeig::nigo::strix::enig::smilorange:

Jeg kjøpte meg en bok om små hunder i går og nå har jeg fått svar hos en oppdretter som har en sort liten bullegutt som jeg kanskje kan få i hus når den er leveringsklar!!

Snart blir dette: :hund: Meg :)

En sort? (sort er ikke akseptert i rasestandarden, men mørk bindle er)

Nå må jeg spørre, hvilken oppdretter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest- silje

Så ikke denne før nå jeg.. Beklager Silje!

Men du ser svaret mitt til Juliane om hva han skrev og hva jeg skrev.

Jo jeg har det mye bedre nå. Er sint på han fremdeles, og blir provosert når han skriver. Men jeg klarer jo ikke å lavær å svare da.. :scorpis:

De verste følelsene har roa seg.. Men jeg er jo redd jeg skal ta han tilbake..

Men kvelden i går hjalp skikkelig på! Var akkurat det jeg trengte :)

Hvis du er redd for å ta han tilbake, så har du vel ganske mye følelser for han enda.... I et slikt valg bør jo også fornuften få styre litt. Man risikerer mye (MYE) ved å gå inn i et slikt forhold på nytt igjen, alt fra ny hjertesog, men også et forhold som fungerer dårlig pga. sjalusi, usikre følelser, osv osv.

MEEEN (vil ikke si det) tiltross for all motgang og svik, så kan det jo også fungere, men mot alle odds da.... Hehe

Jeg tror du har mye å tenke igjennom, alt fra hva du ønsker selv, og hva hjertet ditt egentlig føler om hele saken og hele mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sort? (sort er ikke akseptert i rasestandarden, men mørk bindle er)

Nå må jeg spørre, hvilken oppdretter?

Jeg mener mørk bindle.. Jeg er bare altfor flink til å si sort.. Fordi de ser jo helt sorte ut når de er små! Heh..

Er en oppdretter i Gjøvik, og nå en i Akershus. Fant de på finn bare jeg.. Men er veeeldig skeptisk altså, så jeg spør og graver om alt jeg kan komme på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er redd for å ta han tilbake, så har du vel ganske mye følelser for han enda.... I et slikt valg bør jo også fornuften få styre litt. Man risikerer mye (MYE) ved å gå inn i et slikt forhold på nytt igjen, alt fra ny hjertesog, men også et forhold som fungerer dårlig pga. sjalusi, usikre følelser, osv osv.

MEEEN (vil ikke si det) tiltross for all motgang og svik, så kan det jo også fungere, men mot alle odds da.... Hehe

Jeg tror du har mye å tenke igjennom, alt fra hva du ønsker selv, og hva hjertet ditt egentlig føler om hele saken og hele mannen.

No affense mot alle andre...

Men ENDELIG noen som kan se ting fra to sider og klarer å se et men..

Jeg vet at et forhold med utroskap i bakgrunn kan fungere veldig dårlig. Men mange forhold blir faktisk ufattelig sterke av det også! Selvom jeg trodde jo vårt hadde blitt sterkere etter første gangen.. Men det var det jo ikke.. heh..

Jeg tror ingen kan forstå hva som surrer oppi hodet til en når sånt skjer, om man ikke har vært gjennom det selv..

Følelsene er der fremdeles, og de er like sterke som de var før jeg fikk vite at han fremdeles var utro.. Jeg har helt ærlig aldri følt noe sånt for noen før, jeg ser faktisk for meg et liv sammen med han, en liten bullegutt, og barna hans. Og jeg som ikke ville ha barn!!!

Jeg var sammen med en i 3 år tidligere, og når det da ble slutt var det liksom.. Jaja, pyttsann.. Her er jeg jo helt knust.. Vil liksom ikke gi opp håpet om at det kan bli oss to.

MEN, jeg vet han ikke fortjener det.. Og jeg vet at sjansenfor at han fører meg bak lyset flere ganger, er altfor stor..

Men alt er ikke bare sort-hvitt.. Det er ikke så enkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting av disse fargenavnene til Franske Bulldoger... Noen som kan hjelpe?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at alle klapper for meg!! :hoppe:

Som jeg skrev tidligere, så sa min eks at han skrev til meg for å trygle å be om å få meg tilbake. Jeg spurte hvorfor, og han svarte fordi han har masse følelser for meg.

ILWL: Det har du for henne også

X: men ikke sånn

ILWL: hva mener du?

X: opptatt nå. Skal svare etterpå

(han har ungene)

Den siste mld der fikk jeg kl 1505.

Nå sendte jeg en mld til han:

"Det verste med utroskapen din er at det er ikke noe som skjer ved tilfeldigheter. Dere planlegger det. Du har bevisst gått bak ryggen min. Svaret er nei, XXX. Jeg kan aldri tilgi deg for det du har gjort. Vi er historie.."

Applaus??? :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe:

Den siste meldingen din der var SPOT ON! For det er akkurat det som er problemet! Et øyeblikks svakhet kan kanskje tilgis, jeg forstår godt at det er vanskelig etter lang tids forhold å skulle definere sitt forhold på nytt uten fysisk kontakt og kjærtegn. At man kan bli revet med og falle inn i gamle mønstre et lite øyeblikk er på en måte forståelig. Selv hadde jeg visst satt meg inn i bilen til eksen min fire måneder etter at det var slutt og gitt ham et kyss på munnen! :sjokk: Dette fortalte han meg flere måneder etterpå, og det er virkelig ikke noe jeg kan huske. Gjorde det nok helt automatisk.

Men i det de planlegger å møtes, i det han lyver til deg om hvor han er og hvor han skal, da krysser han en viktig, viktig grense.

Må bare legge til på slutten at jeg forstår veldig godt at følelsene ikke blir borte, og at det er vanskelig å la "fornuften" og sinnet seire over kjærlighetsfølelsene. Tenker med gru på hvis A skulle vært utro, det er slett ikke sikkert jeg hadde klart å gjøre det slutt. :sjenert: Mister nesten pusten ved tanken på å leve uten ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe:

Den siste meldingen din der var SPOT ON! For det er akkurat det som er problemet! Et øyeblikks svakhet kan kanskje tilgis, jeg forstår godt at det er vanskelig etter lang tids forhold å skulle definere sitt forhold på nytt uten fysisk kontakt og kjærtegn. At man kan bli revet med og falle inn i gamle mønstre et lite øyeblikk er på en måte forståelig. Selv hadde jeg visst satt meg inn i bilen til eksen min fire måneder etter at det var slutt og gitt ham et kyss på munnen! :sjokk: Dette fortalte han meg flere måneder etterpå, og det er virkelig ikke noe jeg kan huske. Gjorde det nok helt automatisk.

Men i det de planlegger å møtes, i det han lyver til deg om hvor han er og hvor han skal, da krysser han en viktig, viktig grense.

Må bare legge til på slutten at jeg forstår veldig godt at følelsene ikke blir borte, og at det er vanskelig å la "fornuften" og sinnet seire over kjærlighetsfølelsene. Tenker med gru på hvis A skulle vært utro, det er slett ikke sikkert jeg hadde klart å gjøre det slutt. :sjenert: Mister nesten pusten ved tanken på å leve uten ham.

Takk takk, Juliane! Jeg syns den meldingen var ganske bra :) hihi..

Fikk svar da, ganske fort.. "det vet jeg". Jeg svarte ikke selvfølgelig.. En halvtime etter fikk jeg en ny melding:

" Jeg skal ikke ta kontakt med deg mere og jeg skal ikke oppsøke deg noe mere. Så fremt du ikke har gjort det, å vil at jeg skal svare. Så takk for alt møtes i et annet liv. XXX"

Jeg svarer ikke.. Akkurat nå er jeg ferdig med han.. Ikke sikkert jeg er det om en uke, men akkurat nå er jeg det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:vinke: Innom her og snoker litt her jeg :)

Har lest litt her og der, de første par sidene og de siste, og må si at jeg ble litt glad da jeg kom hit! Jeg håper for din del at du fortsetter å være ferdig med han her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder følelser så er det aldri lett å vite hvordan man kommer til å reagere eller føle det i dag eller om en uke. Du vet hva du vil i dag og har reagert deretter. Syns du har vært flink :jepp:

Jeg tror det er mulig å redde et forhold selv om noen har vært utro, men jeg for min del vet ikke om jeg noen gang kunne stolt på vedkommede igjen. Men nå har jeg ikke opplevd det så jeg aner ikke hvordan jeg egentlig hadde reagert.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom her og snoker litt her jeg :)

Har lest litt her og der, de første par sidene og de siste, og må si at jeg ble litt glad da jeg kom hit! Jeg håper for din del at du fortsetter å være ferdig med han her.

:velkommen: til boka mi :)

Jeg skal prøve mitt beste å fortsette å være ferdig med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder følelser så er det aldri lett å vite hvordan man kommer til å reagere eller føle det i dag eller om en uke. Du vet hva du vil i dag og har reagert deretter. Syns du har vært flink :jepp:

Jeg tror det er mulig å redde et forhold selv om noen har vært utro, men jeg for min del vet ikke om jeg noen gang kunne stolt på vedkommede igjen. Men nå har jeg ikke opplevd det så jeg aner ikke hvordan jeg egentlig hadde reagert.

:kose:

Nei denne kjærligheten altså.. Den snur virkelig livet på hodet!

Jeg også tror det er mulig å redde et forhold til tross for utroskap.. Men hvor mange ganger skal man tolerere det før man bare MÅ innse at det ikke funker? Og som jeg skrev til han.. Det har ikke skjedd tilfeldig.. De har skrevet meldinger om det, de har avtalt at "når jeg kommer til deg så skal vi pule". Og han drar! Han vet at de kommer til å gjøre det, og han drar til henne.. Det er PLANLAGT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe:

Klar det er umulig å skru av følelser på null komma niks, men det er viktig å åpne øynene littegranne og innse at han er ikke bra for deg.

Håper du er over han for alltid, for det høres ut for meg i allefall, at du er verdt så mye mer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, om jeg kan få være dønn ærlig, at han ikke kommer til å forandre seg utifra det du skriver :sukk:

Nettopp.. Hadde det vært noen andre, så kunne jeg krevd at han skulle kutte ALL kontakt. Men det går jo ikke siden hun er moren til barna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klappe:

Klar det er umulig å skru av følelser på null komma niks, men det er viktig å åpne øynene littegranne og innse at han er ikke bra for deg.

Håper du er over han for alltid, for det høres ut for meg i allefall, at du er verdt så mye mer! :klem:

Håper jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg klarer jo ikke å lavære å svare han. La være å kjefte og si det jeg føler og mener. Jeg klarer det ikke!! Er så mye vondt inni som jeg vil at han skal vite! Er så mye jeg vil si!!

:scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...