InLoveWithLife Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #2541 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kan heller ikke skryte på meg at jeg har peiling på sko, dvs hva de er laga av og hvordan oppbevare de og vaske de og hvilke middel man skal bruke på de forskjellige.. Men jeg får det til som regel og jeg tar godt vare på de og er snille med de. Er veldig glad i skoene mine, så det var tungt å kaste noen.. Alle har minner, og jeg har brukt alle parene mine noen mer enn andre I LOVE SHOES!!! Hihi :flire: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #2542 Del Skrevet 26. oktober 2012 MEN, jeg vil påstå at jeg er jævlig flink til å finne rett sko til rett antrekk, og rett sko til rett person :glise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #2543 Del Skrevet 26. oktober 2012 Husker ingen av kodene for smiley lenger jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. oktober 2012 #2544 Del Skrevet 27. oktober 2012 Sko er veldig kjekt, syns jeg. Når andre plagg svikter, så kan du banne på at du finner et par sko som passer og som er pene på Sko ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #2545 Del Skrevet 27. oktober 2012 Helt enig Alyah!!! Jeg pleier igrunn å bygge kledningen ut fra sko jeg.. Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. november 2012 Forfatter #2546 Del Skrevet 5. november 2012 Da er kjøleskap på plass! Men med transportskader... Vi låner det til nytt kommer. Fryseskapet kommer på onsdag, og da er alle hvitevarene på plass. Sofaen har vi også fått på plass. Den nye er bestilt og blir levert innen 8.desember (hvem visste vel at sofa har opp til 3 mnd leveringstid? Ikke vi..) Sofaen fra min leilighet er en hjørnesofa, hvor den største delen er for stor for heisen. Så det ble jaggu nok trim i dag da vi måtte bære den ned fra 12.etg, bort til naboblokka, og så opp til 3.etg! Pjuh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 8. november 2012 Forfatter #2547 Del Skrevet 8. november 2012 Vi har laget vår første middag i den nye leiligheten Måtte jo lage litt god middag, så det ble pizza Hele kjøkkenet er flyttet over, og i helgen kommer resten. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 11. november 2012 Forfatter #2548 Del Skrevet 11. november 2012 Fredag ble vår første natt i ny leilighet for en utrolig deilig følelse! Jeg er så fornøyd her, alt har blitt helt slik som vi begge så for oss. Nå har vi kun igjen å tømme kjellerboden til den gamle leiligheten, så er alt tømt. Overtagelsen er på torsdag så på onsdag blir det nedvasking gleder meg til den er levert så vi kun har en leilighet å forholde oss til Neste helg blir søstra mi 30 år. Hun skal få en overraskelsestur fra oss, så om to uker drar vi til Budapest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. november 2012 #2549 Del Skrevet 12. november 2012 Gratulerer med nyinnflyttingen og då hyggelig med overraskelsetur! Gjett hva jeg gir i julegaver i år? SIL-effekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 14. november 2012 Forfatter #2550 Del Skrevet 14. november 2012 Seriøst?? Da vil jeg ha julegave av deg!! Hehe.. På mandag ble min bestemor sendt på sykehus pga et fall. De fant to brudd i over ankelen i en fot, og hun ble sendt videre til et annet sykehus. I går var hun litt dårlig og kastet opp. I natt har hun sovet dårlig, men de har hatt kontakt med henne hele veien. I dag fikk min mor tlf om at de inne har hatt kontakt med henne, hun puster svært tungt så hun må ha oksygen, og hun klarer ikke svare når de snakker til henne. Min mor sa at hennes bror var på vei, og da svarte de at det var nok lurt at hun kom også. For en time siden kom de frem til henne, og da fikk de beskjed om at hun har fått hjerneblødning og har trolig bare noen få timer igjen.. Det er ikke så gøy å bo så langt unna da kjenner jeg.. Hun ligger på sykehus 7 timer herfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 14. november 2012 #2551 Del Skrevet 14. november 2012 Opplevde nesten det samme med min ene bestemor, hun kom seg riktignok etter fallet og ble sendt til sykehjemmet hjemme, men så ble hun plutselig bevisstløs igjen og det var helt forferdelig å sitte i Oslo og bare vente på telefonen som skulle komme. Skulle så gjerne vært der og holdt henne i hånden, akkurat slik som du sikkert gjerne vil. Men heldigvis har hun noen av sine kjære rundt seg, du får tenke på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 15. november 2012 Forfatter #2552 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg og min søster satte oss i bilen i går kveld og kjørte avgårde. Vi orka ikke sitte så langt unna og evt skulle angre på at vi ikke dro.. Hun lever ennå, men det er ingenting å gjøre. Hun har en kraftig hjerneblødning, som blant annet gjør at hun ikke klarer å snakke. Vi kom hit i 8 tiden i dag tidlig. Det var utrolig vondt å se henne. Jeg hater slikt, og dessverre har jeg en forsvarsmur som ikke er så bra. Jeg blir iskald og viser ingen følelser, før jeg til slutt sprekker. Og det gjorde jeg i dag når jeg kom inn på rommet.. Min sprer og min mor sto litt i veien så jeg fikk ikke sett henne med en gang. Så ba min mor meg si hei så hun hørte at jeg var der, og det klarte jeg bare såvidt. Så sier min onkel at jeg må gå bort til henne. Da rista jeg bare på hodet og sprang ut på toalettet og begynte å gråte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. november 2012 #2553 Del Skrevet 16. november 2012 Hvordan går det med henne? Og med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 17. november 2012 Forfatter #2554 Del Skrevet 17. november 2012 Hun klarer ikke å snakke mer nå. Puster rolig, og er stabil. Men blir svakere og svakere.. Når vi skulle dra, ga jeg henne en god klem og hvisket at jeg var glad i henne. Da strøk hun meg tilbake på ryggen. Den klemmen kommer jeg til å huske resten av livet ! Er hjemme igjen nå, kom hjem igjen i går. Men vurderer å dra tilbake til uka.. Føler litt feil å ikke være der, samtidig som det er utrolig deilig å ha vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. november 2012 #2555 Del Skrevet 20. november 2012 Å, så fryktelig vondt dette må være for deg! Håper du får den støtte og ro som du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. november 2012 #2556 Del Skrevet 20. november 2012 Masse klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. november 2012 Forfatter #2557 Del Skrevet 25. november 2012 Hun døde på torsdag kl 1030.. Jeg og min søster dro oppover igjen i dag. Har hatt samtale med presten og syningen på sykehuset. Var utrolig godt å få sagt farvel, selv om det var sykt trist og litt ekkelt at hun var så kald. Men hun så lykkelig og fredelig ut vi fikk også hjelpe til med å pakke henne inn og sette på toppen på kista. Det satte jeg stor pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 29. november 2012 Forfatter #2558 Del Skrevet 29. november 2012 I dag er lille gutten 4 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. november 2012 #2559 Del Skrevet 29. november 2012 Så utrolig trist å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. november 2012 #2560 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Eh, ikke at gutten er 4 mnd altså Endret 29. november 2012 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå