Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dubai ja! :) jeg tenkte på mai, men jeg valgte å ikke kjøpe turen til jul slik at han kan være med å bestemme når han vil dra. Om han vil ha denne som hovedferien i år eller om han vil ha den som en liten "førsommertur" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

2013 har behandlet meg veldig fint :) og det blir Dubai i mai, så vi gleder oss :)

Hvordan går det med det da Alyah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått det nye spisebordey vårt og jeg er så stolt! Kan man legge ut bilder her? Fra mobilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dubai høres flott ut! :hoppe:

Går bra med meg. Har en senebetennelse i skulderen og går til fysio, så nå virker det som at det kommer til å ordne seg :) Ellers er jeg travel, travel med jobb og skole og alt annet, men det går nå bra :)

Du kan legge ut bilder her ved å bruke bilde-ikonet i "svar-ruten" - men vet ikke hvordan det funker med mobil, dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei alle sammen.

Er ikke så ofte jeg er her nå..

Er sykmeldt denne uken grunnet trykksmerter i hodet, i tillegg til at jeg har fått betennelse i de falske mandlene mine som gjorde til at drøvel og tunge ble opphovnet, så har ikke klart å prate, spise eller drikke ordentlig siden lørdag.. I dag er det bedre, men kroppen er sliten.

På jobben har vi kurs i dag og i morgen, og jeg var der i 5 timer i dag, pluss en time med mailer og div gjøremål jeg ville få unnagjort. Syns jeg var flink da :) de på jobben er overraskende omtenksomme og hyggelige. I morgen skal jeg på første time hos fysioterapeut i håp om at dette er spenninger i nakke og skuldre, så da får vi se om jeg tar meg en tur innom kurset etterpå. Heldigvis er det et kurs jeg har fra før :)

På mandag skal jeg på jobbintervju!! Og dette er virkelig for en jobb jeg har kjempe lyst på!! Jeg er så gira, men jeg er så nervøs. Endelig skal jeg på intervju innen mitt eget fagfelt!! Og det er skremmende.. Jeg aner ikke hva de kommer til å spørre om!! Jeg er dritnervøs faktisk.. Min kjære sier bare "dette kan du, ikke noe å bekymre seg over", men jeg har aldri vært på et slikt intervju før så jeg er faktisk kjempe nervøs.. Jeg får lese litt om firmaet i helgen, og friske opp litt kunnskaper iallefall :)

Jeg har så lyst på denne jobben!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammenmeg flink som går på jobb selv om du er sykemeldt! :)

Og lykke til på jobbintervju! Går sikkert kjempefint! Hva er det du egentlig er utdannet som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver pm til deg jeg Juliane, om utdanning :)

Jeg var så nervøs i dag før intervjuet!! Jeg tror jeg har letta 10kg nå altså... Men jeg tror det gikk bra :) jeg fikk frem mine sterke sider og egenskaper, og ikke minst kunnskap og erfaring. De skal ha 7 stk på 1.gangsintervju, og noen få inn til 2.gangs. Jeg håper jeg blir kalt inn til 2.gangs!! Og så håper de på å kunne ta en avgjørelse til påske :) jeg krysser fingrene alt jeg kan!! Men jeg er så usikker på hvor jeg har sjefen min i forhold til referanser.. Hun har sagt at jeg må bare sette henne opp som referanse, men likevel så er jeg så usikker på forholdet vårt nå for tiden, at jeg ikke aner hva hun evt kommer til å si til de om de ringer henne. Og det plager meg litt kjenner jeg.. For jeg vet hva jeg står for, og jeg vet jeg gjør en god jobb!!

Ellers så skal vi på firmatur noen dager denne uken så det blir artig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.gangsintervjuet gikk fint, og referansene har vært veldig gode :) og de hadde sagt til ene referansen at jeg var en sterk kandidat blant få som var igjen :) så nå krysser jeg fingrene! Enten får jeg beskjed før fredag, ellerså hører jeg ikke noe før om noen uker. Så vi satser på beskjed denne uken ;) jeg håper håper håper håper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du får jobben! Det tror jeg hadde vært bra for deg, syns du har snakket ganske lenge om at du ikke trives sånn kjempegodt? Venter forresten fremdeles på den PM-en... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm sendt ;) sorry altså..

Jo jeg har snakka en stund om at jeg ikke trives sånn kjempe godt, men det går egentlig veldig opp og ned. Men dette er en jobb innenfor mitt "fagfelt" og da er jeg selvfølgelig enda mer gira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte faktisk ikke :P jeg tenkte ikke på å spørre i det hele tatt.. Men jeg er utrolig fornøyd med å ende som nr to altså!! Av 23 søkere syns jeg det er bra :) det er første gang jeg søker jobb innen mitt eget fagfelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh, så kjipt! :(

Når jeg leste meg nedover, så var jeg sikker på du skulle få den.

Ha ei ellers fin helg og god påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg begynte faktisk å gråte litt etter st jeg fikk beskjeden.. Jeg var ute og spiste med noen når de ringte, og på veien hjem så begynte jeg å gråte litt.. Ble kjempe lei meg... MEN!! Det er kjempe bra å komme som nr 2 :) da vet jeg at jeg ikke har vært på bærtur :)

Ellers skal vi ha en flott påske!! Er meldt strålende vær på fjellet så vi gleder oss :) vi er to voksne, to barn og en firbeint på tur :) og enda flere blir vi på fjellet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nummer 2 er faktisk veldig bra! Neste gang blir du nr 1, skal du se :)

Angående klærne så kanskje e-Bay og finn.no? Ellers syns jeg H&M alltid har noen neonfarget :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...