InLoveWithLife Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #2561 Skrevet 1. desember 2012 Skjønte hva du mente Appifany og takk for innlegget. I går var begravelsen og den var utrolig fin. Jeg er helt sikker på at hun sitter på en sky og følger med oss, og passer på at vi har det bra
InLoveWithLife Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #2562 Skrevet 5. desember 2012 Jeg fikk avslag på søknaden min hos voldsoffererstatningen.. De mener at det var et uhell at han traff meg mens han slo og sparket min kjære, han gjorde det ikke med vilje. Og da har jeg visst ikke krav på noe.. Idioti..
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2012 #2563 Skrevet 6. desember 2012 Hva?! Så utrulig dårlig gjort! Vet ikke hva jeg skal si
juliane Skrevet 6. desember 2012 #2564 Skrevet 6. desember 2012 Det der er så sprøtt at jeg har ikke ord!
InLoveWithLife Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #2565 Skrevet 7. desember 2012 Jeg også syns det er helt sprøtt. Han gikk til angrep på min kjære med så absolutt vilje, treffer meg også, og slipper unna fordi "det anses å være et uhell"?? Tragisk..
InLoveWithLife Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #2566 Skrevet 7. desember 2012 Eller jeg kan si det på en annen måte.. Jeg prøvde å hjelpe et medmenneske mot en ond mann som sto og banken opp dette medmenneske. Når den onde mannen traff meg også så blir det sett på som et uhell så jeg har ikke krav på erstatning for de flere tusen jeg brukte på dette. Med andre ord så burde jeg i følge de, bare stått og sett på og ikke hjulpet til.
InLoveWithLife Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #2567 Skrevet 8. desember 2012 I kveld er det klart for innflytningsfest! Alt er klart, skal bare få handlet inn litt snacks. Og så må vi dusje Hehe.. Dørene åpner kl 18, og vi har vært ute og kjøpt nye høyttalere, subwoofer, dørmatte, og verdens søteste nisse <3 http://www.tilbords.no/nettbutikk/julevarer/christmas-collection-nisse-langlue-stor.html God lørdagskveld og god helg til alle
*appifany* Skrevet 8. desember 2012 #2568 Skrevet 8. desember 2012 Djiis!!! Du MÅ klage! Han går MED VILJE til ANGREP om det er deg han treffer eller nabokjerringa er revnende likegyldig! Fy fader så provosert jeg ble nå!!
InLoveWithLife Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #2569 Skrevet 9. desember 2012 Sånn ca samme reaksjon hadde jeg når jeg leste brevet også
InLoveWithLife Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #2570 Skrevet 12. desember 2012 Hva skal man ønske seg til jul?
Gjest Katee Skrevet 13. desember 2012 #2571 Skrevet 13. desember 2012 Usj, det er vanskelig. Jeg har bare ønsket meg kjedelige ting som tjukkelabber, ting til kjøkkenet osv Vet ikke hva jeg ønsker meg
InLoveWithLife Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #2572 Skrevet 14. desember 2012 Jeg vet ikke heller.. Jeg ønsker meg et smykke fra Ti Sento, ansiktsbehandling, og det er det
InLoveWithLife Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #2573 Skrevet 14. desember 2012 Jeg er imponert!!! Innom EN butikk i dag, og ender opp med en blondetopp, fire gensere, og en fin topp til julaften Fornøyd da ja!! 1
Sunshine89 Skrevet 18. desember 2012 #2574 Skrevet 18. desember 2012 Høyrest utruleg kjekt ut Då har du god grunn til å vere fornøgd! Korleis ligg du an med julegavane?
InLoveWithLife Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #2575 Skrevet 18. desember 2012 Alle julegaver er ferdige :) Og i dag har vi kjøpt juletre Du da?
InLoveWithLife Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #2576 Skrevet 20. desember 2012 Driving Home For Christmas Snart drar vi hjemover til mine hjemmetrakter med gaver osv. Kjører ned igjen hit på søndagsmorgen, og da er det tid for å gjøre pinnekjøttet og kålrabistappa klar til julaften. På kvelden henter vi barna, og da skal vi pynte juletre Så blir det julaften hos svigers med henne min kjæres familie. Jeg skal jobbe noen timer på julaften, og da tror jeg minstemann til min kjære skal få være med. Han hadde så lyst til å være nissens lille hjelper så da spurte jeg om han kunne være min lille hjelper siden nissen allerede har mange alver. Og det ville han svært så gjerne God jul alle sammen jeg gleder meg (og gruer meg litt) til min kjære skal åpne pakken fra meg i år.. Jeg har kjøpt en rund gaveboks hvor det er 5 små røde pakker nedi. I de pakkene er det fem bokstaver (en i hver) som han skal sette sammen. Når han setter de sammen rett, får han ordet D U B A I. Så tar han ut silkepapiret i boksen, og der ser han et bilde av Dubai
Sunshine89 Skrevet 23. desember 2012 #2578 Skrevet 23. desember 2012 Alle julegaver er ferdige :) Og i dag har vi kjøpt juletre Du da? Ja, heldigvis var eg ferdig å kjøpe dei og pakke dei inn då God jul og godt nytt år til deg og sambo!
InLoveWithLife Skrevet 25. desember 2012 Forfatter #2580 Skrevet 25. desember 2012 God jul og godt nytt år til alle sammen Min kjære ble veldig overraska over at vi skal til Dubai Og jeg fikk et utrolig fint smykke fra han, med ti hjerter i, og et gavekort på hud og hårklinikken til frivillig behandling. Pluss en liten led-lommelykt som jeg kan ha på nøkkelknippe mitt som jeg kan lyse med når jeg går hjem fra bussen på en liten sti med masse trær og "skog". Og når jeg er ute med lille vovven 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå