Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg, Love? :klem:

Det går veldig bra med meg Alyah, takk som spør :)

Jeg skal møte barna til min kjære i morgen! (!!!)

Jeg gleder meg sånn til det, jeg gleder meg sånn til å bli en del av hele livet hans, ikke bare halve :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Katee
Skrevet

Oi! Det blir kjempespennende! Du må skrive hvordan møtet går :) Går det bra etter operasjonen? Håper du ikke har det noe vondt :klem:

Skrevet

Oi! Det blir kjempespennende! Du må skrive hvordan møtet går :) Går det bra etter operasjonen? Håper du ikke har det noe vondt :klem:

Jeg skal skrive hvordan det går :)

Det går bra, har ikke så vondt lenger. Men jeg prøvde å begynne å trene igjen tidligere denne uken, det var for tidlig. DET var vondt det!! Så jeg må ta det litt rolig fortsatt..

Resultatet ser jeg mer og mer, men håper ikke det stopper her, da har det ikke vært verdt det.. Men tiden vil vise :)

Skrevet (endret)

Jeg har en god venn fra rekrutten, og jeg savner han så mye.. Jeg gleder meg til reunion om en mnd, da skal han overnatte hos oss :) har nettopp funnet ut at han er homo, og det syns jeg er så søtt! Hehe.. Men også utrolig overraskende!! Han er veldig mandig og guttete, så jeg hadde ikke trodd det.. Men han har åpna seg mye mer nå i ettertid, og det gjør at jeg savner han mer og mer.. Vi sees ca en gang i året bare.. Han er to år yngre enn meg.. Og vi har det så artig sammen når vi sees! Og så er han alltid der for meg hvis det er noe.. Slike venner vokser ikke på trær :)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Fy søren for noen herlige barn min kjære har!!

Jeg ble så glad i de i går :)

Jeg stivna veldig til når vi møttes ute for mora til barna skulle jo absolutt være med. Og jeg er litt sjenert fra før.. Så det hjalp ikke på akkurat.. Men min kjære var kjempe flink til å involvere meg og fikk barna til å komme bort til me og hilse på meg og sånt. Så dro vi til foreldrene til min kjære og da ble alt mye løsere og lettere, både for barna og for meg. Gikk ikke lang tid før de ville ha meg med på laget sitt i spill, og de tegna tegninger og ga meg klemmer. Det var så utrolig koselig!!! Jeg kjenner at jeg gleder meg til å se de igjen.

Og så må jeg jo si at det var en spesiell følelse å se min kjære sammen med barna sine for første gang :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Homsevenner er kuult! :tommelopp:

Ofte like gode som jentevenner de synes jeg. :jepp:

Gode venner er gull verdt! :)

Så bra :)

Eksen var ikke med?

Skrevet

Homsevenner er kuult! :tommelopp:

Ofte like gode som jentevenner de synes jeg. :jepp:

Gode venner er gull verdt! :)

Så bra :)

Eksen var ikke med?

Jo eksen var med, var derfor jeg stivna til i begynnelsen.. Men så gikk det greit når hun dro hjem og vi til foreldrene til min kjære :)

Skrevet

Så bra å høre at det gikk bra å møte barna! Og fint at eksen i alle fall hadde anstendighet til å reise etter en stund, ikke rart du ikke klarte å slappe av når hun også var der!

Skrevet

Så bra å høre at det gikk bra å møte barna! Og fint at eksen i alle fall hadde anstendighet til å reise etter en stund, ikke rart du ikke klarte å slappe av når hun også var der!

Det var faktisk moren til min kjære som spurte etter kort tid om vi skulle dra hjem til de, og hun visste at hun ikke skulle være med dit ;) Hehe.. Så det var smart tenkt av moren til min kjære! Vi dro vel etter 40 min tipper jeg.. Hehe!

Skrevet

Aaah, du har en bra og smart svigermor tydeligvis! :)

Skrevet

Aaah, du har en bra og smart svigermor tydeligvis! :)

Ja det vil jeg påstå :)

I dag har vi vært på salg hos Moods. Det svei litt i lommeboka :fnise:

Gjest Katee
Skrevet

Så godt å høre at det gikk bra!!! :klem:

Hva har du kjøpt? :popcorn:

Skrevet

Godt å lese at alt gikk bra. :5: Slike møter er alltid spennende! Kjøpte du noe fint hos Moods?

• Liker 1
Skrevet

Jeg svarer dere samla jeg :)

Jeg kjøpte:

- genserjakke med stor traktor på (Hihi)

- liten lommebok

- lue

- sokker

Min kjære kjøpte:

- tre t-skjorter

- 4 boksere

Min kjære prøvde også en shorts, men den var ikke så fin. Jeg prøvde også en bukse, sto i kø i 30 min for å prøve.. Den var egentlig veldig fin, men i livet satt den akkurat og på lår og rumpe kjente jeg at den kunne bli løs. Så jeg spurte om den utvida seg mye, og svaret var klart ja. Da ville jeg ikke ha den, for det vet jeg ikke er fint..

Skrevet

I dag skulle jeg prøve meg på spinning igjen, var spent etter operasjonen! Timen begynte kl 17, men jeg ble så forsinka på jobb så jeg rakk ikke.. Var ikke hjemme før kl 18..

Så da sov jeg litt på sofa'n etter middag, og så tok jeg meg en god sykkeltur med vovva :)

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg å legge til KG til IPB-appen?

Jeg må ha URL-adresse og community navn.. Har prøvd http://forum.kvinneguiden.no/ og kvinneguiden forum som navn..

Gjest Katee
Skrevet

Beklager, det har jeg ikke noe greie på :klem: Hva med å lage en tråd under data-forumet? :)

Skrevet

Håper dagen har vært bra Love! :klem:

Skrevet

Heisann!

Jeg har det bare bra, koser oss i sola. Fått nye venner i nabolaget, vi tilbringer tid med barna til min kjære, og koser oss med vovva. Har ikke så mye å skrive egentlig.. Er litt tom for tiden.. Men jeg kommer sterkere tilbake :)

Har forresten nettopp lest en av mine kollegaer's historie om hans 22.juli 2011, og det var rørende. Jeg visste ikke hvilken fantastisk innsats han hadde gjort ved Regjeringskvartalet!!

Skrevet

I dag har jeg vært på mitt første sats-besøk i hele 2012!!!

Det er flaut å si høyt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...