Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Jeg har så snill pappa :) han har kommet nedover og hjelper oss nå med gulvlegging. Andre helgen han kommer nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennande alt som har skjedd i det siste med deg ILWL :biggrin: Synd med vovva som måtte avlivast :(

Men ut frå det eg les ser det ut som du og sambo har hatt ein super tur til LA :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Ser eg har vore dårleg på å følge med i dagboka di, så må nok oppdatere meg litt framover :biggrin:

Enjoy the evening! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sunshine. Så hyggelig at du stakk innom :)

Ja vi hadde en fin ferie, uten tvil! :)

I dag er første visning så nå må det gjøres klart. Rydde, vaske, pynte.. :) spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk visningen? Krysser fingrene for at lista er full allerede! ;) Har forresten snoket på finn etter leiligheten din, kan det stemme at dere har en veldig spennende farge på en vegg på et av rommene? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det stemmer det Juliane ;)

Vi har hatt 11 innom på begge visningene, 9 som har skrevet seg på liste. Regner med at de to siste er enten interne i borettslaget eller obos. Men 9 er bra, satser på salg i morgen! :)

I dag har vi fått benkeplatene til kjøkkenet, og skulle fått alle hvitevarene våre. Lefdal kom med steikeovn, platetopp og fryseskap. Fryseskapet var skada så det måtte de ta tilbake. Kjøleskapet og ventilator visste ikke sjåføren noe om. Etter at sjåføren registrerte at fryseskapet var skada og ble med tilbake, ringte lefdal for å informere om at det var bestillingsvare og tok litt tid før de fikk inn igjen. Da spør min kjære etter resten, hvor hun sier at kjøleskapet skulle komme sammen med fryseskapet, men ventilator er forsinket. Det skulle vi vært informert om.. Så da blir det spennende å høre når vi får resten! :P

Ellers fikk vi lagt alt gulvet i helgen, og snart er hele kjøkkenet samt benkeplatene montert. Vi begynte på skyvedørsgarderoben i går, og fortsatte i dag. Maleren må komme tilbake i morgen og ta igjen noen tak som ikke er bra, samt at vi har fått lagt nytt tak på badet som han må sparkle og male. Det begynner å se ut som et hjem nå! :)

Vasken til badet kommer i begynnelsen av november, og da håper vi at vi får flytta inn så vi kan levere fra oss leiligheten min innen 15.11. Så blir det innflytningsfest 8.desember ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin leilighet da, tipper den er solgt 12.05 i morgen! :)

Hva slags kjøkken og benkeplate har dere kjøpt til den nye leiligheten da? Fremdeles litt nysgjerrig på sånt etter å ha pusset opp selv, kjenner jeg!

En annen ting jeg tenkte på, er du fornøyd med resultatene av operasjonen du tok, nå som det har gått en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten er solgt! :)

Vi har valgt hvit høyglans-kjøkken fra kvik, men sort laminat benkeplate. Husker ikke hva de kaller den benkeplata, men er hardpakka laminat lag på lag. Det ble kjempe fint!!

Ellers fikk vi jo ikke alle hvitevarene som vi skulle ha.. Æsj.. Og ingen beskjed om forsinkelser eller noe.. Mindre fornøyd med det for å si det sånn!!

Operasjon ja! Jo jeg er egentlig utrolig fornøyd. Jeg merker (og andre merker) det på meg selv at jeg tenker mindre på vent og hvor stor jeg er osv, fordi jeg er ikke så stor lenger.. Jeg har iallefall mista 10cm midt på magen, men jeg har igjen en liten "bul". Jeg skulle selvfølgelig ønske at alt var borte, men jeg var forberedt på at ikke alt forsvant med en gang. Når jeg trener over en periode, blir mange enda mindre igjen, og jeg har nesten ingenting som "tyter" over buksene, verken fremme eller på sidene. Men likevel, så føler jeg kanskje 50 000 var mye.. Så jeg liker å si at jeg er fornøyd, men ikke 50 000 kroner fornøyd. Men helt klart, jeg anbefaler det videre til folk som sliter, for de har hjulpet så jævlig på psyken i form av tanker og sånt. Jeg har ikke trent så mye etter ferien pga oppussinga, men hadde jeg gått ned 10kg før jeg skal på kontroll i desember og ikke vært fornøyd, så hadde jeg fått gratis reoperasjon. Men jeg skal prate med de om det uansett, da jeg selvfølgelig vil ha bort siste "bulen" også. Jeg kommer nok ikke til å gå ned noe særlig før den kontrollen, og det er for en gang skyld HELT GREIT!! Jeg bryr meg faktisk ikke, og det er en fantastisk følelse!! :) men jeg har jo dager hvor jeg føler meg forferdelig og oppblåst.. Men så ser jeg meg i speilet og er like "tynn". Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med solgt leilighet! Deilig å være ferdig med det, tenker jeg! :hoppe:

Vi har også hvit høyglans fra Kvik, det som heter Mano. Er veldig fornøyde med alt bortsett fra servicen hos Kvik Skøyen, men det er nå en annen sak. Vi har den aller mørkeste heltre benkeplata, mørk ask. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kvik mano, høyglans! :) Hehe.. Vi ville ha sort benkeplate, så da ble det den laminatplata de har. Hadde egentlig lyst på stein, men det er så dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på et 2.gangsintervju. Følelsen er ikke særlig god, så da får jeg søke videre.. Er ikke barebare å finne seg ny jobb..

Over til oppussing. Vi brukte 5 timer i går på diverse: bestille dusjvegg, sjekke noe på kvik, kjefte litt mer på Lefdal og finne en løsning på kjøleskap og frys-problemene, innom IKEA for å kjøpe køyeseng til barna til min kjære samt en madrasser og et laken, innom møbelforretning for å bestille sofa, hente ventilator, bære ventilator og seng opp i leiligheten, ta mål i stua for å se hvor stor sofa vi kan ha, for så å dra tilbake til butikken rett før de stengte for å endre bestillingen på sofa da den vi hadde tegnet var altfor stor.. Plutselig var kl 22..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er to dører på plass! Og vi har fått opp køyesenga til guttene :) det går fremover! Vi håper vi kan flytte inn første helga i november så det er bare å stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg rydda skoboden.. Av nærmere 200 par, blir 50 gitt bort til Fretex, og 10 kasta.. Jeg er stolt!!

Nå blir det litt sofakos med minivovva, også blir det kontraktsmøte med megler og kjøper.

Deretter skal vi hente lånekjøleskapet vårt, og høre hvor fryseren er og klage litt mer.. Er lei av alt hvitevarestyret.. Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja om ikke flere.. Jeg skal telle de jeg har igjen når jeg flytter så kan vi se. Men det må jo være 200, siden jeg gir bort 50 og kaster 10, og fremdeles har to store kofferter, to håndbagasjekofferter, en svær bag, to store tursekker og mange poser igjen stappet med sko.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en hel bod bare for sko da, så det blir igrunn mye det samme som walk-In-closet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Vet ikke om jeg ble flau nå eller om det bare var litt morsomt.. Jeg har skikkelig skodilla, men jeg har aldri hørt om Louboutins.. :flau:

Converse er jeg ikke noe fan av, og jeg bryr meg ikke så mye om hvilket merke det er. Men jeg har alt av støvletter, pumps, skatesko, joggesko, pensko, røffe sko, artige sko, bowlingssko, skoletter, høye hæler og lave hæler, vanntett og vindtett, slippers og flipflop, u name it. Og det går litt i perioder hva jeg har dilla på. Nå for tiden har jeg dilla på treningssko/joggesko :) så bare i år har jeg vel kjøpt nærmere 10 ulike modeller fra Nike :) mest brukt til hverdag ;) Hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...