InLoveWithLife Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #2341 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg, hvis jeg hadde overkommet min frykt for smerten, hadde valgt å gjøre det. Det er såpass viktig for meg å trives i min egen kropp at jeg tror at det ville vært riktig for meg. Ikke det at jeg tror at jeg på mirakuløst vis hadde fått selvtilliten tilbake igjen, men det er noe med det å være fornøyd med seg selv. Om jeg hadde prøvd ut de andre alternativene som er tilgjengelige og følt meg ferdig med disse, sett at det ikke fungerte, så ville jeg tatt den timen Tusen takk for et ærlig og oppriktig svar Alayh. Jeg har ikke akkurat dårlig selvtillit, det vil jeg ikke si. Men det plager meg i stor grad, spesielt fordi det stopper prosessen med den andre operasjonen jeg venter på. Jeg har bestemt meg for at jeg skal gjøre det, men jeg får ikke til å gjøre det allerede onsdag. Jeg skal høre med de på mandag om de har ledig time enten 24. eller 25.mai. Da er det langhelg og jeg kan hvile. Om jeg gjør det onsdag, kan jeg risikere å være kjempe sliten 17.mai, pluss at vi har 2 års dag 19.mai, og da vil jeg gjerne være i god form i tillegg til at jeg ikke hadde mulighet til å flytte et langt og viktig møte som jeg har på onsdag.. Så da tar vi det ved neste anledning Nå sitter jeg i bilen og venter på min kjære.. Han ble oppringt av en kunde og måtte ut og hjelpe til. Han hadde akkurat tatt seg en liten boks med øl, så da ble jeg sjåfør Håper dere har en fin kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. mai 2012 #2342 Del Skrevet 12. mai 2012 Vi har alle våre egne grunner til å ta de valg vi tar, og så lenge du er sikker på at dette er riktig for deg, så er det det Syns det virkelig fornuftig å vente litt Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #2343 Del Skrevet 13. mai 2012 Visningen i dag var rævva.. Men vi skal på en privatvisning nå snart, kanskje to. Vi håper egentlig på to, for det er den siste vi kanskje har mest trua på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. mai 2012 #2344 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg hadde gjort det glatt hvis det ikke hadde vært for prisen. Men det er sinnsykt dyrt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #2345 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg hadde gjort det glatt hvis det ikke hadde vært for prisen. Men det er sinnsykt dyrt da! Ja det koster 45000... Men jeg tjener ganske mye på leiligheten min, i tillegg til at jeg har en del oppsparte midler.. Og så er det 9mnd utsettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #2346 Del Skrevet 14. mai 2012 Alyah: hvor er dagboka di?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. mai 2012 #2347 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg har ny. Ligger under a-d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #2348 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg har ny. Ligger under a-d Er ikke så lett å finne den med mobilen.. Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. mai 2012 #2349 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg var på mobilen også Her Al's bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #2350 Del Skrevet 14. mai 2012 Det ble ingen leilighet i dag heller.. Prisantydningen var 2 090 000, takst 2 200 000. Det var vi og en far som bød for sin datter. Vi var med til 2 565 000, så bød han 2 580 000. Da ga vi oss for vi syns ikke den var verdt så mye.. Vi skulle egentlig stoppe på 2 450 000 Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. mai 2012 #2351 Del Skrevet 14. mai 2012 Spennende med budrunder! Men ikke når noen byr over da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #2352 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg har et spørsmål som jeg håper flest mulig kan svare på: Nobel Clinic koster 45 000. De har et veldig godt rykte, jeg har vært hos de før, godt mottatt. De kan gi meg time allerede 25.mai. Legene har jobbet med dette i vêr 25 år, og de er med i Teres-gruppen sammen med blant annet Colosseum plastikk. De har også evt korrigeringer gratis i etterkant. Og så er det en annen, Oslo Akutten. De sier det koster 16500-18000. De har ikke konsultasjonstime før 4.juni, så da blir det en stund til evt operasjon. Jeg finner ikke så mye erfaring på nett om de, men de er jo vesentlig billigere (om de tenker rett området ut fra hva jeg skrev i Mail, men skjønner ikke at det kan misforstås). Hvor ville dere gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mai 2012 #2353 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg ville forhørt meg om den andre klinikken. Kanskje her på forumet eller andre steder. De er jo vesentlig billigere. Hadde nok gått på konsultasjonstimen 4. Juni for å få et inntrykk av dem. Om jeg ikke var fornøyd med dem kunne man jo likevel få en time hos det første selskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #2354 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg ville forhørt meg om den andre klinikken. Kanskje her på forumet eller andre steder. De er jo vesentlig billigere. Hadde nok gått på konsultasjonstimen 4. Juni for å få et inntrykk av dem. Om jeg ikke var fornøyd med dem kunne man jo likevel få en time hos det første selskapet? Jeg har googla mer nå, og prisene er ca de som Nobel har. Men Oslo Akutten er mye billigere. Må si jeg blir litt skeptisk bare pga det jeg :/ og noen erfaringen et skikkelig dårlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mai 2012 #2355 Del Skrevet 15. mai 2012 Ja, akkurat derfor jeg ville gjort litt research (som du allerede har gjort). Man kan jo begynne og lure på hvorfor det er så billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #2356 Del Skrevet 15. mai 2012 Ja, akkurat derfor jeg ville gjort litt research (som du allerede har gjort). Man kan jo begynne og lure på hvorfor det er så billig Jeg finner kun ett innlegg om Oslo Akutten, og det var ikke positivt.. Mens Nobel finner jeg mye på, 95% positivt! Og for meg er det mer viktig at det ser bra ut og de gjør en god jobb, enn prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mai 2012 #2357 Del Skrevet 15. mai 2012 Ja, herlighet, man skal jo leve med kroppen sin etterpå. Kvalitet er viktigere enn penger i denne sammenhengen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #2358 Del Skrevet 16. mai 2012 Ja, herlighet, man skal jo leve med kroppen sin etterpå. Kvalitet er viktigere enn penger i denne sammenhengen ihvertfall Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. mai 2012 #2359 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg er også enig. Man får som regel det man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #2360 Del Skrevet 16. mai 2012 InLoveWithLife: Kan det stemme at dere tar kun 16500-18000 Kr for hele området til sammen? Er stort! De andre klinikkene ligger på denne prisen pr området.. Svar fra de: Ja. Jeg vet de andre tar mer. Men vi "står på flere føtter" og er ikke avhengig av plastisk kirurgi og kan derfor levere våre tjenester billigere enn andre. Vår plastikkirurg jobber ved flere klinikker så man kan ende med samme kirurg, men med høyere pris et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå