Gå til innhold

Isabellaa's graviditetsdagbok <3

Isabellaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som en bra helg!

Jeg har også hatt en fin helg, bestående av film, trening, jentekveld og vin, trening og god mat!

Tiden frem til EL går også utrolig tregt syns jeg :sjenert: Venter nå på å ta min første el-test noensinne :) Veldig spent. Venter bare på at det skal ha gått 4 timer siden sist jeg tisset :fnise:

Når er IKM?

Hørtes ut som en perfekt helg ja :jepp:

Vurderer å prøve EL tester jeg også, nå regner jeg meg fram til EL, men vet jo ikke helt sikkert at jeg har EL i det heletatt. Kanskje jeg skal prøve det neste PP :)

Nå er det bare ventetiden igjen? Når er IKM forventet? Kommer du til å teste deg den dagen? Eller vente :P ?

Bare ventetiden igjen nå ja :lete:

IKM er forventet den 20 oktober, så venter i spenning her :popcorn: Har bestilt massemasse tester, både staver og digitale på billigetester, så her blir det testemania når den tiden kommer.. :nigo:

Tenkte å ta en test allerede til helgen, blir da en og en halv uke siden EL, så det KAN jo hende, men er vel heller tvilsomt. :sjenert:

Er så utolmodig, så tror ikke jeg klarer å vente så lenge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å prøve EL tester jeg også, nå regner jeg meg fram til EL, men vet jo ikke helt sikkert at jeg har EL i det heletatt. Kanskje jeg skal prøve det neste PP :)

Kanskje du ikke trenger flere el-tester ;)

Er så utolmodig, så tror ikke jeg klarer å vente så lenge :ler:

:lol: Venter i spenning sammen med deg! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke trenger flere el-tester ;)

:lol: Venter i spenning sammen med deg! :popcorn:

Nei, det hadde jo vært det beste da :nigo:

Hihi, det er bra.. Tiden kan jo ikke gå tregere enn dette :sur:

Tenkte å ta en test på torsdag eller fredag kanskje, sånn bare for å prøve liksom :popcorn: Står jo på testene at de kan brukes fra så tidlig som 6 dager før IKM.

Kanskje det blir oktoberbølge på oss KG'ere :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag, negativ så klart :sjenert:

Mulig det er alt for tidlig å teste, men måtte jo prøve.

Har forresten hatt menssmerter i mange dager nå, intense stikk i magen, oppblåst og generellt dårlig form. Det føles som om tanta skal komme hvert øyeblikk, men enda ingen tante her. Skal jo ikke komme før neste onsdag heller.

Vi får se... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, men litt ivrig likevel :nigo:

Kastet testen etter 10 sekunder i dag, når jeg så den var hvit. Måtte selvfølgelig se på den en gang til når jeg kom hjem fra jobb, men da var den svakt positivt. Ikke skyggestrek, men en rød strek.

Vet jeg ikke kan stole på den etter så mange timer, men det gjør jo ikke håpet noe mindre da :sjenert:

Tenker jeg tar en ny test i helga. :)

Tror ikke dagene kan gå i noe mer slow motion enn dette ass!

Bra vi er flere i samme båt her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, hvis du kastet den etter kun 10 sek, kan det jo være et lite håp. På de første positive testene mine tok det ca 2 min før det kom frem noe i det hele tatt. Og de ble ikke noe mer positive når jeg lot de ligge (og de jeg har tatt som har vært helt negative har aldri fått noe strek uansett hvor lang tid de har liggi) Men nå skal ikke jeg gi deg kjempeforhåpninger her asså :ler: (syns bare det hørtes veldig lovende ut ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, vanskelig å holde forhåpningene nede. :fnise:

Føler meg ikke gravid, sånn mentalt. Har hatt så voldsomme menssmerter den siste tiden, så er rimelig innstilt på at tanta kommer neste uke.

Bare litt rart at den var svakt positiv liksom. Når jeg så på den i morges, trodde jeg at jeg så en skyggestrek for den var på en måte en slags usynlig "bulk" på testen, så jeg kastet den bare med engang. Og når jeg kom hjem, var det en veldigveldig lys rød strek. :vetikke:

Jeg har også hatt blenda hvite tester før, som aldri har blitt "feil positiv" etter å ha ligget en stund. Dette blir spennende :hoppe: Hi Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester forresten med billigetester sine staver, hvis det skulle ha noe betydning.

Har også CB digital og RFSU quick response liggende, men tenkte å spare de til nærmere IKM. Er jo enda 6 dager til..

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mensensmerter fra 5 DPO den mnd jeg ble gravid ;) (bare for å gi deg litt mer forhåpninger liksom :ler:)

Jeg hadde ikke klart å vente med å teste på nytt jeg :ler:

Krysser fingra for deg, håper det har klaffet for dere :klemmer:

(jeg brukte også stripsene fra billigtester, de skal i utgangspunktet være veldig følsomme :) )

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser så alt for mye på nettet, så ser det er en del som har fått falsk positiv også. Får vel bare vente og se :)

TRO MEG, har lyst til å teste med engang :nigo:

Men siden den var så svak, er det vel best å vente ett par dager..

Tuusen takk for alle forhåpninger og kryssing av fingrer Jesse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test til, og leste av innen fristen:

BLENDA HVIT! Null, nada, ingenting, zero, nothing.

Blææh, enda mange dager til IKM, men har uansett full tro på at tanta kommer til rett tid. :jepp:

Prøver en ny test på søndag :)

Kunne ha ventet til IKM å sett etter da, men har ikke tolmodighet til det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Takk for hyggelig hilsen i min dagbok. :jepp: Ser du går og venter på riktig dag for testing.... Kjempe spennende. Jeg har en uke igjen å vente, men skal følge med deg i spenning :)

Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, i natt drømte jeg at jeg var gravid. Var det rareste drømmen, jeg sprang med høye hæler og stor kjole på et kjøpesenter :skratte:

Men har vært ganske så symptomfri de siste dagene, har blitt bekvitt murringene i magen og, så nå ser ting litt mørkere ut her.

tror jeg tar en test i morgen, for da er det bare 3 dager igjen til IKM. Da burde det bli svakt positivt eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det smarteste er jo å vente til IKM ;) For er jo mange som ikke får posititv test før det eller etter.. Men skjønner utålmodigheten altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste er jo å vente til IKM ;) For er jo mange som ikke får posititv test før det eller etter.. Men skjønner utålmodigheten altså :jepp:

I know.. :fnise:

Meeeen, jeg tok en test i morges, og den ble svakt positivt FØR tiden var gått ut!!

Så da kommer spørsmålene:

Hva skjer a? Er jeg gravid? Eller er det en kjemisk graviditet? Kommer jeg til å miste? Har jeg gjort noe som ikke var bra for spiren? Hva med colaen jeg drakk, eller hårfargen jeg brukte?

WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH :bond:

Tar en test til i morgen, og ser hva resultatet blir da. Kanskje det bare er billigetester som spiller meg et puss :vetikke:

Hold fingrene krysset, jenter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj;) jeg tror vel de fleste her er enige om at en strek er en strek så lenge den dukker opp innenfor tiden ;) jeg har veeeldig lyst til å gratulere deg, men skal vente til du tror på det selv :fnise:

:strix: :strix:

Forresten, det er mange bekymringer so

dukker opp i det du ser den positive testen. Prøv å ikke bekymre deg for mye! Alt går nok heelt fint:) (vet at dette ikke kommer fra helt rette person, jeg er vel den som har vært mest bekymra her :fnise: ) (og hverken cola eller hårfarge er farlig i forholdsvis små

mengder ;) )

Ha en fortsatt fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj;) jeg tror vel de fleste her er enige om at en strek er en strek så lenge den dukker opp innenfor tiden ;) jeg har veeeldig lyst til å gratulere deg, men skal vente til du tror på det selv :fnise:

:strix: :strix:

Forresten, det er mange bekymringer so

dukker opp i det du ser den positive testen. Prøv å ikke bekymre deg for mye! Alt går nok heelt fint:) (vet at dette ikke kommer fra helt rette person, jeg er vel den som har vært mest bekymra her :fnise: ) (og hverken cola eller hårfarge er farlig i forholdsvis små

mengder ;) )

Ha en fortsatt fin søndag :klemmer:

Hehe, tror jeg kommer til å ta et par (les: MANGE) tester til før jeg tror det :jepp:

Men på IKM dagen, da burde det vel være ganske så sikkert resultat.. 3 dager til :sjenert:

Er vel slik, den dagen man blir gravid starter bekymringene i livet. Da har man enda et liv å ta hånd om, og ikke bare seg selv lenger. :rødme:

Håper ikke det er testene som er defekte her altså :gravid:

Har løpt på badet og sett på testen mange ganger nå, det er fremdeles en strek der og den vises godt.. :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...