MonThe Skrevet 22. august 2011 #1821 Del Skrevet 22. august 2011 Lykke til i banken! Husjakt er spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. august 2011 #1822 Del Skrevet 22. august 2011 Hvordan gikk det hos banken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 23. august 2011 #1823 Del Skrevet 23. august 2011 Hegejenta! Innom og oppdaterer meg på hvordan mammalivet går her. Lenge siden jeg har vært innom, er litt i en "gravidboble" om dagen Var innom og tittet på bildene på bloggen din og for en nyyydelig gutt Jeg gleder meg ikke noe mindre når jeg ser slike små søte for å si det sånn Ser at dere er på husjakt, håper dere finner noe dere liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. august 2011 Forfatter #1824 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Vi venter på svar fra banken... Mannen skal ringe de imorgen og høre om de har fått sett på tallene - det burde ikke være så vanskelig å finne ut hva som er maksgrensa vår?? Vi var på visning i går - et rekkehus her i nærheten. Det lå ute for 3.190.000 og ble solgt for (hold dere fast) 3.950.000!! Nesten en million over takst! Det er helt sykt! Det er mulig vi satser på å kjøpe noe som må pusses opp- får se hva banken sier først. Kjekt å se deg innom her igjen arven1! det er stas å være mamma - du har mye å glede deg til! Vi syns også E er nydelig (ikke partisk i det hele tatt ) Blir spennende å følge med de siste ukene før nurket ditt kommer også! Det er ikke så mye tid til å være på KG om dagen. E krever sin oppmerksomhet, og mammalivet har med seg litt "jobb" som flaskekoking (for oss flaskemammaer), klesvask, og når poden sover er det godt å koble av med et blad eller noe på tv'n, og rett og slett ikke gjøre så mye. Imorgen lurer jeg litt på om vi skal være med på en mor og baby pilates time på treningstudioet i nabolaget. Igrunn mest for å komme igang igjen med treningen... Det har sklidd ut helt... så hadde vært godt å komme igang igjen! Gleder meg også noe helt vanvittig til E sover hele natta! Sånn det er nå så er han oppe i to-tre tida og så igjen i fem-seks tida. Når han våkner da så er han lys våken til i nitida. Merker det tar på når han er oppe begge gangene i løpet av natta. Jeg kan fikse en gang - men ikke to - iallfall over tid. E satte forøvrig bleieskifterekord i kveld. Han satt på fanget mitt og trykte så innmari - vi på badet for å skifte - og der var det en hard klump (resultat av grøt og grønnsaker), så skulle jeg fukte vaskeservietten, og der trykker han på igjen... Så vekk med bæsjen og nytt tørk fuktes - og gutten trykker igjen - og det samme skjer ennå en gang. Hadde forøvrig ikke rukket å tatt fram ny bleie til de to siste, men hadde lagt til tørk under stumpen. Måtte le godt da Endret 23. august 2011 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 24. august 2011 #1825 Del Skrevet 24. august 2011 Åh! Så heldig du er som har mor og barn pilates i nærheten! Det høres jo veldig bra ut! Lykke til med bank og eventuelt huskjøp, da. Synes det var noen vannvittige priser på de her husene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. august 2011 Forfatter #1826 Del Skrevet 25. august 2011 Pilates timen var bra den! Så kommer nok til å gå fast på den utover høsten. Det er godt med litt program iløpet av uka. De to siste dagene har det vært VARMT her i Trondheim. Godt med litt sommervarme på høsten også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 26. august 2011 #1827 Del Skrevet 26. august 2011 Flink du er som har kommet igang med trening. Gleder meg skikkelig til å få en lettere kropp og komme igang igjen etter fødsel... Har veldig sansen for pilates trening selv jeg, men det er desverre dårlig med slikt tilbud her jeg bor.... Ha en kjempe fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. august 2011 #1828 Del Skrevet 26. august 2011 Herlig med trening, da! Og er det ikke fantastisk at sommeren endelig er kommet? Bedre sent enn aldri Håper alt er bra med deg og E! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. august 2011 #1829 Del Skrevet 26. august 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2011 #1830 Del Skrevet 27. august 2011 En evighet siden jeg var her inne, men er det ikke noe som heter bedre sent enn aldri? Må bare for de galne prisene i Trondheim. Det er jo helt syyykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. august 2011 Forfatter #1831 Del Skrevet 27. august 2011 Boligprisene her er helt syke! Det mest syke er jo at rekkehusene det gjelder har blitt solgt så mye over takst. Men likevel... I dag har vi vært i byen og shoppet. Litt vin på polet, noen skjorter til mannen og et glass til E (som matcher serviset han fikk i dåpen). (Har jeg forresten nevnt at jeg har kastet en av dåpsgavene han fikk allerede? Vi fikk noe tupperware greier (tåteflaske og kopp/skål/fat) som røyk i søpla da vi ikke kommer til å bruke det! Og da så jeg ikke noen hensikt i at det lå i skapet og tok opp plass!) Selgeren i butikken vi handlet skjorter syns vi begge det var noe kjent med... Og da vi snakket om det på vei ut av butikken så kom vi fram til at vi har jo sett han på TV i en av de mange realityseriene som går på tv'n. Paradise-petter har blitt klesselger i Trondheim. Neste helg skal vi i 60års bryllupsdag til mannens besteforeldre. Så da skal vi ut å fly igjen! Har også oppdaget at det fom 1.nov ikke går mer fly fra Trondheim til Rygge. Så da må vi finne på noe lurt for å besøke svigers... Blir nok ikke så ofte vi kommer oss nedover da - for å kjøre så langt med liten en som blir mer og mer aktiv kan bli veldig slitsomt. Kjøre på natta er jo et alternativ - men ikke helt gunstig det heller... Ønsker alle en riktig GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. august 2011 #1832 Del Skrevet 27. august 2011 Vin på Polet er slettes ikke feil! Hadde vært deilig med ett glass rødvin i kveld! Hvordan gikk det i banken foresten?? God helg til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. august 2011 #1833 Del Skrevet 29. august 2011 Boligprisene her og er helt sinnsyke!! Kikker på hus nå, men er ikke bare bare. Har ikke mangfoldige millioner vi... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #1834 Del Skrevet 29. august 2011 Vår mann i banken har hatt noen travle dager etter han var tilbake fra sommerferie - så regner med vi får høre noe på onsdag. Eller da ringer min kjære for å høre hva det er han har kommet fram til... Ikke det at vi stresser med å kjøpe noe... men ønsker å få en avklaring på hva vi kan se etter. Imorgen er det 4mnd kontroll på helsestasjonen. Blir spennende å se hvor stor E har blitt nå. Mannen veide seg selv i går med og uten E i armene - og hvis vekta her stemmer - så skal E da veie over 6 kilo nå. Men vi får nå se... E er iallfall glad i mat! Så tror ikke han blir en sånn unge som pirker i maten og rynker på nesa og vil ikke ha sånn og slik mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #1835 Del Skrevet 30. august 2011 E har blitt veldig flink til å løfte beina i været. Han har også begynt å få tak i tærne sine! Når han ligger sånn med beina i været er det fort gjort for han å snurre rundt på leketeppet. Så det er ofte han snur seg 180 grader! Det ser også ut til at været letter - så da kan vi trille til og fra helsesøster etterpå! Er ikke noe trivelig å trille dit om det piss-regner. Det er tross alt ca 40 min å gå dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. august 2011 #1836 Del Skrevet 30. august 2011 Flinke E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. august 2011 #1837 Del Skrevet 30. august 2011 Flinkis-E! Her veier A rundt 6,5 kg tror jeg. Jeg er så redd for at jeg tvangsforer henne når jeg ser hva andre babyer veier. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #1838 Del Skrevet 30. august 2011 E veier nå 6065 og er 61 cm lang. Han er liten og nett, følger kurven sin som han skal! Men E er litt skjev i hodet så vi må jobbe litt for å "rette" det opp igjen. På vei til helsestasjonen klarte jeg å vrikke ankelen sånn at jeg gikk på snørra. Håndtaket på vogna gikk i bakken og drikkeyogurten jeg hadde i ene hånda fløy og flakset. Begge knærne mine ble oppskrapet, E endte i fotenden av vogna ( glad jeg tok på fottrekket i dag...), men sov videre og merket ikke noe til hva som skjedde. Jeg kom meg til bussskuret og fikk samlet meg litt... Måtte tørke av vogna for den var jo tilgriset med yoghurt. Sjekket knærne for hull, buksa berget, men skrubbsår på begge knærne. Ble skjelven av det jeg... Skikkelig skummelt og ekkelt, og vondt i hele kroppen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 30. august 2011 #1839 Del Skrevet 30. august 2011 Huff så vemmlig ,stakkars deg Skjønner godt at du ble helt skjelven av en sånn opplevelse. Kan tenke meg at du ble veldig redd for at noe skulle skje med lillemann. Godt at han sov seg igjennom og ikke tok noe notis av det hele Det er vel alle mødres skrekk at det skal skje noe mens man er ute og triller..... Ellers så er det fint å høre at lille gullet din holder seg fint i vekstkurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #1840 Del Skrevet 30. august 2011 Takk for trøst arven1! Håper dette var det ene uhellet jeg kommer til å oppleve med vogna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå