Trekkoppfuglen Skrevet 23. november 2010 #321 Del Skrevet 23. november 2010 Så lenge pysjene er like pene etter gjentatte vasker så er det definitivt verdt det de koster. Er en del av de kjedeklærne som fort blir utvasket om man vasker de ofte... Sånn tenker jeg og. Barnehageklær derimot blir slitte og stygge samme om de koster skjorta eller nesten ingenting. Pysjene fra PoP er forresten ganske store i størrelsen, så de varer kjempe lenge. Gutten min på to år har en pysj i str 86 som han fortsatt bruker. Og han er ikke en liten gutt. Har dere begynt å handle inn til babyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #322 Del Skrevet 23. november 2010 Vi har ikke kjøpt så mye ennå. Har et par sparkebukser og noen boddyer, samt dyne til både vogn og seng, og BAMs gavepakke, og en del som jeg har strikket. Så blir ganske mye babyshopping på oss framover! Fant også nettopp ut at Babyshop har BÅDE Emmaljunga og Simo vogner så når vi er sørpå neste helg skal de vognene sammenlignes - så kanskje vi endelig klarer å bestemme oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 23. november 2010 #323 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg kan virkelig anbefale Emmaljunga på det sterkeste. Har vært kjempe fornøyd med vår Emmaljunga City Cross til begge ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #324 Del Skrevet 23. november 2010 Takker for anbefaling Trekkoppfuglen! Det er ikke lett å bestemme seg for vogn... en ting er jo hvilken type - så kommer farge og ikke minst stelleveske. Gleder meg til å begynne å kjøpe de større tingene! Her ligger nå mannen og snorker og hunden på 40 kilo driver å klatrer på han. Skjønner ikke at det er mulig å fortsette å snorke jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2010 #325 Del Skrevet 24. november 2010 Her har jeg ikke vært innom før. Kan tenke meg det er et syn med snorkende mann + gedigen hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #326 Del Skrevet 24. november 2010 Hyggelig at du stakk innom meg en tur Belle! Ja, hadde fin underholdning foran TV'n i går jeg... Hunden er så rar noen ganger - alt fra skikkelig koseklump til rampegutt - og for oss selvsagt verdens beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. november 2010 #327 Del Skrevet 24. november 2010 Hva slags hund har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #328 Del Skrevet 24. november 2010 Vi har en boxer, som er litt større enn rasestandar både når det gjelder høyde og vekt. Tror nok han har fått godt med mat og masse trim fra han gadd å gå litt lenger enn til gatehjørnet som valp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. november 2010 #329 Del Skrevet 24. november 2010 Boxer! For en fantastisk rase, jeg har utrolig lyst på Boxer, men det blir ikke noe av. Mannen har lagt ned veto, han har aldri kjent en eneste boxer, det er bare på grunn av utseende at han sier nei, dusten, hadde han blitt kjent med en eller to, så tør jeg vedde på at pipa får en annen låt Jeg har møtt/kjent en håndfull boxere i mitt liv og makan til livsglede skal man lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #330 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Vet du... akkurat det samme sa mannen min da jeg begynte å si at jeg skulle ha hund. Han var skeptisk men ble med på besøk til oppdretteren vi skulle kjøpe av valp av. Hun hadde tre herlige tisper og mannen ble overbevist om at boxer var tingen. Han ønsket seg opprinnelig vorster (sånn langsnute hund), men nå er det kortsnutehund som gjelder! Boxerne er veldige sosiale ja. Elsker folk og dyr. Kanskje litt vel ivrig noen ganger. Er ikke bare bare å holde igjen en hund på 40 kilo med masse muskler. Jeg er vokst opp med både boxer og boston terrier så for meg var det ett av to når vi skulle ha hund, men endte med boxer da de ofte er litt mer robuste turhunder (spesielt med tanke på kløvbæring og trekking). Syns jeg ser en boston terrier med kløv er vel knapt plass til bilnøklene i den Endret 24. november 2010 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. november 2010 #331 Del Skrevet 24. november 2010 Boston Terrier med kløv ja, klarer vel å bære en boks med leverpostei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. november 2010 #332 Del Skrevet 24. november 2010 Vi har heller ingen kløvhund Brumm, en engelsk cocker spaniel, på 1år. Han veier den store sum av 10,5kg, er ganske spebygd ja. Men god er han, og veldig flink til å bære ting med munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. november 2010 #333 Del Skrevet 24. november 2010 Syns jeg ser en boston terrier med kløv er vel knapt plass til bilnøklene i den herlige blider på netthinnen min nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. november 2010 #334 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Boston Terrier med kløv ja, Blir vel noe ala det samme med min Franske Bulldog, milevis fra å være kløvhund. Endret 25. november 2010 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #335 Del Skrevet 25. november 2010 de kan jo bære nistematen sin for en liten dagstur da. Både den franske bulldoggen og boston terrieren. Men tviler på jeg ville gjennomført det. I dag viser tickeren min 18 uker og jeg skal til legen om en halvtime. Spennende. Gruer meg litt med tanke på vekta... gikk på vekta hjemme i går og har gått opp litt mer enn anbefalt for å si det pent. Testet også glukose/protein og den var negativ (så slipper å frykte det hos legen). For de som lurer brukte jeg slike stix tidligere i høst for å følge med på om jeg spiste riktig mengde proteiner i forhold til at jeg spiste lavkarbo-ekstrem-diett. Også er det bare 4 dager igjen til vi skal på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2010 #336 Del Skrevet 25. november 2010 Gikk det bra hos legen? Snart UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #337 Del Skrevet 25. november 2010 Da har jeg vært hos legen. Alle blodprøver er fine, ikke noe tull i urinen. Men... jeg er rehsus negativ... Fikk også høre hjertelyden til mini! Legen traff på første forsøk og mini har puls på 150 slag i minuttet! Jeg må også ta glukosebelastningstest rundt uke 26-28. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2010 #338 Del Skrevet 25. november 2010 Rhesus negativ, hva innebærer det egentlig? Litt ekstra oppfølging og sånn? :klø: Så koselig med hjertelyd! :rødme: Jeg har ikke fått vite blodtypen min eller noen andre prøvesvar enda jeg, for blodprøvene jeg tok i uke 12 var sendt til feil legekontor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 25. november 2010 #339 Del Skrevet 25. november 2010 Og mannen din er sikkert rhesus positiv? Det er jo bra at dere fant det ut før fødselen da. Ettersom jeg husker finnes det vel en slags profylakse eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #340 Del Skrevet 25. november 2010 Om mini er rehsus positiv så kan jeg danne antistoffer dersom jeg blir gravid igjen- som da fester seg på blodcellene til den lille som ikke er så gunstig. Kan rett og slett være ganske alvorlig. Så jeg vil få en sprøyte eller noe 72 timer etter fødselen. Legen ble faktiks litt usikker, men skal spørre mer på sykehuset på mandag når jeg skal på UL. Aner ikke blodtypen til mannen - som han sa står det sikkert på dog-tagg'en hans fra militæret som han ikke vet hvor er. Men kan jo tenkes han blir testet for å sjekke... Jaaaa :rødme: var kjempekos med hjertelyden til mini! Er imponert over hvor fort det lille hjertet slår jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå