Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...

hegejenta30

Anbefalte innlegg

Innom med en kjempeklem, og ønsker deg og dine ei fredelig og deilig jul Hegejenta :gullengel:

Kos dere med familien og hverandre :hjerte:

Følger med dere på FB, lille E er nyydelig :rodmer:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for klemmen MonThe!

F er skjønn han og!

Ønsker alle som måtte ta turen innom her

en riktig

GOD JUL

og et

GODT NYTT ÅR!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

Kom på jeg kanskje skulle innom her en tur etter en laaaaaaang pause fra dette forumet. Det går strålende med E. Han ble to år nå sist søndag. En fyr med fart i kan man trygt si. Han mester det å sparkesykle, klatre og tvinne begge sine foreldre rundt lillefingeren!

Håper det står bra til med alle dere som har fult oss også.

Skal se om jeg ikke får til å bli mer aktiv her etterhvert - men jobb og barn krever sitt!

Kan jo fortelle dere at vi prøver på nr 2 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig at du er innom :vinke:

Spennende med prøving på nr 2 :hoppe: Her er nr 2 snart 1 måned allerede, går fort i svingene :fnise:

Håper du og fine får ei flott uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg her inne igjen! Følger jo med på fb da, E er så herlig. :rodmer:

Så spennende med ny prøving da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært merkbar metallsmak i munnen, ømme pupper og vondt i ryggen...

Symptomjeger og innbilling?

Vanskelig å si... Metallsmaken har jeg irritert meg over en stund allerede... Tenkt på det som dårlig ånde og lurt på hvorfor jeg har hatt det...

Jaja...

Mannen er å kjøper test til meg ikveld.

Svigers kommer på besøk neste helg og greit å vite om man er eller ikke til da. Så man evt kan drikke ltt vin eller ikke...

Hadde egentlig tenkt å ikke si noe til de før 12 uker neste gang jeg ble gravid, om jeg nå er det nå går jo det i vasken...

Nei... Ikke tenke så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada... ble negativ den...

Men kroppen er et mysterium.. Vondt i korsryggen, og mensmurringer har bare blitt værre iløpet av dagen.

Sååååå... jeg kjøper et knippe ulike tester imorgen og kommer til å teste mer iløpet av uka som kommer dersom mensen ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test i går.

Rakk ikke vente på resultatet pga E som var litt vel aktiv pg slo seg. Så fant den igjen en halvtime senere med to streker på... usikker på gyldigheten da det gikk såpass lang tid... tok også en el test i går kveld og den ble positiv. .. jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:daane: Guri så spennende!! Jeg har alltid problemer med å tro at g-tester IKKE stemmer jeg..! Jeg har trua!! :nigo:

Hyggelig å se deg igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo også føye til at jeg har tatt EL-test for "morroskyld" lørdag, søndag og i morges. De har også slått ut... fra å ikke vise noen strek hele uka til plutselig å komme en strek som bare blir tydligere og tydligere og i dag var test-streken like sterk som kontroll-streken...

Forvirra!

skal til byen imorgen formiddag til naprapat så da skal jeg kjøpe et par tester til tenker jeg. Og så teste på morgenurin på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så spennende!! :hoppe: ...at du klarer å vente helt til onsdag, hadde jeg aaldri hatt tålmodighet til! :wink:

Ha en fin mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo lengre jeg venter jo mer pålitelig er resultatet tenker jeg.

Også rekker jeg ikke innom noe sted som selger slike tester før imorgen...

De har nemlig ikke RFSU sin test på min lokale Remabutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...