Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, den var ikke uvelkommen, for å si det sånn, selv om jeg egentlig hadde sett litt frem til å bli "skikkelig prøver". =P

Det er bra du tar deg tid til egenpleie, også. Det er utrolig viktig, og gir masse ny energi man kan bruke på bitteliten. =) Også er det jo supert at pappa og lillegutt får tid sammen, også. Særlig nå, som gutten begynner å vokse til. =)

Pjokken og pappan har heile tida hatt eit godt forhold. Eg har tydeligvis valgt ein skikkelig god far til ungane mine. :yvonne:

Koselig med oppdatering på pjokken, herlige gutten :rodmer:

Han er virkelig ein go'ing. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kor umenneskelig støl eg er etter gårsdagens trening. :grine: Det er slik det går etter å ha prøvd seg på ein heilt ny treningstime. Og ikkje heilt forenelig med barnepass dagen derpå, særlig med ein gut som diggar å klatra over låra til ho mor når ho sit på golvet med han. Ouch! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokken har forresten gått mykje med gåvogna si i dag også, og er kjempestolt. Og i dag klarte han faktisk, etter mykje om og men, å snu vogna 180 grader etter å ha møtt enden på stova, slik at han kunne fortsetja på vegen tilbake. Han styrte og strevde, og hylte litt fordi ting ikkje gjekk som han ville, men jammen fekk han det til. Og det var tydelig at han visste kva han måtte gjera for å få snudd vogna. Skikkelig smart gut, og flink til å tenka strategisk. *stolt mor* :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awe, så flink! ^^

Er så gøy når de virkelig begynner å finne ut av verden. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så gøy med en gutt som går med gåvogn da! :nigo: Det er skikkelig herlig når sinnet vises litt også når de har såååå lyst til noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med oppdatering :) Flinke gutten som går med vogna si :hjerte: Moro å se hvordan de små jobber for å oppnå ting :)

Håper stølheten er bedre i dag :)

Ha en deilig søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awe, så flink! ^^

Er så gøy når de virkelig begynner å finne ut av verden. =)

Det er kjempestas. :strix:

Så gøy med en gutt som går med gåvogn da! :nigo: Det er skikkelig herlig når sinnet vises litt også når de har såååå lyst til noe :fnise:

Han er flink til å visa kva han vil. :ler: Men nå har han blitt veldig flink til å snu på gåvogna. Nå gjer han knapt anna. Ifølge mannen tok han i dag tre rundar rundt seg sjølv med vogna før han fann ut at han skulle gå vidare. :fnise:

Så koselig med oppdatering :) Flinke gutten som går med vogna si :hjerte: Moro å se hvordan de små jobber for å oppnå ting :)

Håper stølheten er bedre i dag :)

Ha en deilig søndag :klemmer:

Det er så artig å sjå kva han får til. Vesle pjokken på utforskingsferd. :rodmer:

Flinkingen :Nikke:

Hvilke time var det som gjorde deg så støl?

:tommelsmil:

Eg prøvde meg på ein "Functional Moves"-time. Trening av både balanse, styrke, kondisjon m.m. Ikkje like artig som dei mest avanserte aerobic-timane, men god trening. Det kjentest iallfall slik ut i nokre dagar etter timen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg funne ut at pjokken har veldig god smak når det gjeld drikke: Han er tydelig glad i rooibos-te. Etter å ha fått smaka, greip han tak i koppen og beit seg fast. Han ville visst ha meir av godsakene. :hoho: Godt han likar slik sunn, god drikke! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en liten gutt til som eeeeelsker te :fnise: Han stappet like godt te-posen rett i munnen for noen uker siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en liten gutt til som eeeeelsker te :fnise: Han stappet like godt te-posen rett i munnen for noen uker siden :fnise:

:ler:

*noterer meg at eg bør halda teposane unna Mr Klåfingra de Luxe* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo forøvrig nevne at det var hull i teposen og ansiktsuttrykket til mini-mannen var ganske så vrengt :hoho:

Det kan vise seg lurt å holde slike ting utenfor rekkevidde ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo forøvrig nevne at det var hull i teposen og ansiktsuttrykket til mini-mannen var ganske så vrengt :hoho:

Det kan vise seg lurt å holde slike ting utenfor rekkevidde ja ;)

:skratte:

Gutten som har sans for det gode ;) Bytte ut smokken med en tepose :fnise:

Pjokken har aldri tatt smokk, så vegen til munnen er open for alt han måtte få lyst til å bita i. Og det er ikkje akkurat lite. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein lærer mykje av å ha barn. I dag har eg blant anna lært meg å skru på det trådlause nettverket på PC-en. Midt i surfinga ville maskina plutselig ikkje finna fleire sider. Nokon hadde tydeligvis (IGJEN!) komme borti ein knapp for Windows mobilitetssenter, og vips, så var det trådlause nettverket på maskina skrudd av. Og ikkje anar eg korleis han finn Windows mobilitetssenter heller. :gjeiper: Kanskje han har ei framtid i IT-bransjen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har mannen tatt med seg 1 stk. kjempeovertrøtt gut ut ein liten tur i Manducaen. Pjokken nekta å sova 2. dupp i dag, så han er ikkje heeeeeiiiiilt lett å halda oppe til leggetid. Grinete og sur, nesten uansett kva me prøver på. Det er omtrent berre bæring som fungerer. Og sidan det er eg som får den fornøyelige (:gjeiper:) oppgåva å legga han i kveld, sende eg gutta ut ein liten tur for å få litt fred før det brakar laus. :kgbaby:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med trøtte gutter? :fnise: Her sovna han for kvelden halv sju - deeeeilig!

Trøtte gutar er ein ting - overtrøtte gutar noko heilt anna. :tunge1: Her snakkar me gut med skikkelig overtrøtt-latter, som straks går over i hylskrik om noko er feil. Men ein tur ut på ryggen til pappan, med litt frisk luft og felles dissing på skulens leikeplass, var visst det som skulle til, for han var nesten forvandla då dei kom inn igjen. Fremdeles trøtt, såklart. ;)

Og han var heldigvis relativt lett å legga. Ingen skriking, berre ein del kaving i senga. :tommelsmil: Håper berre han søv godt i kveld, for det treng han (og eg! :ler:).

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke vil ha dupp nr 2 lenger?? Minstemelona kuttet sin ene dupp for halvannen uke siden.. ;) Du får bare se om det fortsetter sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...