MissStiles Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 4. oktober 2010 Snakk om å være trøtt idag....!!! 3 netter hvor jeg har sovet lite/dårlig. Så savner å ha en natt med god og lang søvn. Men tror ikke det blir før til helga!! Litt kjedelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 4. oktober 2010 #122 Del Skrevet 4. oktober 2010 Snakk om å være trøtt idag....!!! 3 netter hvor jeg har sovet lite/dårlig. Så savner å ha en natt med god og lang søvn. Men tror ikke det blir før til helga!! Litt kjedelig!! Mye å tenke på siden du ikke får sove eller? Sånne faser er slitsomme. I verste fall kan man ta innsovningstabletter men er ikke bra å ta for mye av det heller.. Du får se en film eller lese en kjedelig bok til du blir kjempetrøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #123 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei, bare lagt meg seint 3 dager på rad. Mest pga jobb egentlig.. Men men.. Leiligheten min begynner sakte men sikkert å bli klar for fotografering på onsdag. Imorgen blir det vasking av leiligheten fra topp til tå. Håper virkelig at megleren blir fornøyd. Og at det blir bra bilder. Men det vil tiden vise. Men nå skal jeg legge meg og se på en film før jeg skal sove!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. oktober 2010 #124 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fikk du sove i natt? Jeg har hatt problemer med at jeg har forsovet meg i det siste, men prøver å sprette opp når vekkerklokka ringer. Vanskelig men bedre enn å trykke snooze i flere timer.. Ser du forresten på Sigrid søker kjæreste på nrk3 på onsdager? Syns hun er modig jeg! tror ikke jeg hadde turt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 5. oktober 2010 Idag fikk jeg hjelp fra søsteren min til å flytte litt på møblene i leiligheten. Fant ut at jeg skulle ha alt på en annen måte. Veldig fornøyd med hvordan det ser ut nå. Mangler bare å få bort det siste rotet, støvsuge og vaske ferdig. Fotografen kommer kl 14 imorgen. Glad jeg har fri imorgen. Jeg har ikke TV for tiden. Eller dekoderen min døde på lørdag så jeg lever uten å se på TV for tiden. Ganske deilig faktisk... Ikke sett det programmet men hørt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fotograferingen av leiligheten gikk bra igår. Megleren var positivt overrasket over hvor bra det så ut i leiligheten. Både møbler som er flyttet ut av og rundt i leiligheten. Så jeg fikk skryt der. Glad!!! Imorgen kommer takstmannen også legges annonsen ut på ettermiddagen imorgen!! Gleder meg!! I natt sov jeg endelig litt bedre. Kanskje litt fordi jeg sov ved siden av noen. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 7. oktober 2010 #127 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fotograferingen av leiligheten gikk bra igår. Megleren var positivt overrasket over hvor bra det så ut i leiligheten. Både møbler som er flyttet ut av og rundt i leiligheten. Så jeg fikk skryt der. Glad!!! Imorgen kommer takstmannen også legges annonsen ut på ettermiddagen imorgen!! Gleder meg!! I natt sov jeg endelig litt bedre. Kanskje litt fordi jeg sov ved siden av noen. Men men.. Miss Stiles! Fortell! HVEM sov du ved siden av? Nå ble jeg nysgjerrig hehe. Så bra at alt gikk fint med fotografering også videre. Da er du kommet langt. Og er du heldig har du noen bud snart også!! Hmmm vet ikke hva jeg skal gjøre ang kompisen min, jeg tør seriøst ikke innrømme at jeg liker han.. hvis ikke han sier noe først.. Aaaah, skal ikke være lett nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 7. oktober 2010 Miss Stiles! Fortell! HVEM sov du ved siden av? Nå ble jeg nysgjerrig hehe. Så bra at alt gikk fint med fotografering også videre. Da er du kommet langt. Og er du heldig har du noen bud snart også!! Hmmm vet ikke hva jeg skal gjøre ang kompisen min, jeg tør seriøst ikke innrømme at jeg liker han.. hvis ikke han sier noe først.. Aaaah, skal ikke være lett nei. Tja, det er ikke så mye å fortelle. Vi er bare venner. Men de siste ukene har vi snakket mer og mer sammen. Møtes for å se på film sammen, lage middag sammen osv. Også sover vi sammen. Så det er et vennskap med litt goder men jeg liker å ha det sånn. Fint å ha noen man kan ringe hvis man er ensom. Vi trives i hverandre selskap, ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #129 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sånn, da har takstmannen også vært i leiligheten min! Spent! Håper annonsen blir lagt ut på finn.no idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 9. oktober 2010 Da har annonsen på leiligheten min blitt lagt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #131 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nå har det gått 3 dager siden jeg prata med søsteren min. Hun er sur på meg fordi jeg ikke svarte på meldingen hennes på onsdag. Herregud, det er så innmari barnslig gjort av henne. Hun er 23år og hun trenger så sykt mye oppmerksomhet. Men nå gidder jeg ikke mer. Hun kan ikke forvente at jeg svarer på hver eneste klage og syte melding fra henne - ikke på sekundet jeg får mld fra henne. Men jo, det gjør hun. Da får hun finne noen andre å klage til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 9. oktober 2010 #132 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nå har det gått 3 dager siden jeg prata med søsteren min. Hun er sur på meg fordi jeg ikke svarte på meldingen hennes på onsdag. Herregud, det er så innmari barnslig gjort av henne. Hun er 23år og hun trenger så sykt mye oppmerksomhet. Men nå gidder jeg ikke mer. Hun kan ikke forvente at jeg svarer på hver eneste klage og syte melding fra henne - ikke på sekundet jeg får mld fra henne. Men jo, det gjør hun. Da får hun finne noen andre å klage til. Det skjønner jeg godt. Slitsomt med sånne folk. Du får ta en alvorsprat med henne kanskje. Så tidlig oppe du er i dag da, er du på jobb? Skal du gjøre noe hyggelig i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det skjønner jeg godt. Slitsomt med sånne folk. Du får ta en alvorsprat med henne kanskje. Så tidlig oppe du er i dag da, er du på jobb? Skal du gjøre noe hyggelig i helgen? Veldig slitsomt!! Jeg orker bare ikke få kjeft for dette. Jeg kan ikke være tilgjengelig for henne døgnet rundt heller. Hun får heller klage til kjæresten sin. Idag jobber jeg ja.. Ferdig om ca 1 time. Fri imorgen. Den dagen skal jeg nyte!! Idag skal jeg ikke noe. Orker, som sagt, ikke - som jeg skrev i dagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. oktober 2010 #134 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du får kose deg i dag, alltid herlig med en fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du får kose deg i dag, alltid herlig med en fridag Takk, jeg har hatt en fin dag!! Vært i byen sammen med venner. Feiring av en bursdag. Spiste middag og var på kino etterpå. Gøy å komme seg litt ut av leiligheten - med venner. Føler det har vært mye fokus på jobb og leilighet i det siste. Ikke at det kommer til å bli noe bedre fremover heller men.... Gleder meg ikke til imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 12. oktober 2010 Igår fant jeg en leilighet jeg har lyst på. Den ligger i samme område som jeg bor i nå. Bare lengre opp i gata. Litt mer enn det jeg har råd til men håper. Skal på visningen på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melina* Skrevet 12. oktober 2010 #137 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Igår fant jeg en leilighet jeg har lyst på. Den ligger i samme område som jeg bor i nå. Bare lengre opp i gata. Litt mer enn det jeg har råd til men håper. Skal på visningen på torsdag. Melder meg inn her, så spennende Tenker du å selge før du kjøper ny? Hvilken str ca. er du ute etter? Endret 12. oktober 2010 av Melina* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #138 Del Skrevet 12. oktober 2010 Melder meg inn her, så spennende Tenker du å selge før du kjøper ny? Hvilken str ca. er du ute etter? Ja, banken vil helst at jeg selger før jeg kjøper. Men jeg fant jo en leilighet hadde lyst på for 2 uker siden. Jeg kunne ha fått den men banken sa nei. Bare fordi hun absolutt vil at jeg skal selge først. Så da fikk jeg ikke den leiligheten. Håper ikke det skjer med denne og. Tror jeg skal sjekke med andre banker. Om jeg får lån fortere andre steder. Min er jo 24kvm mens den jeg skal se på, er 39kvm. Faktisk i samme område som jeg bor nå. Men det gjør ikke noe. Trives i område her. Forresten, gratulerer med salg av leiligheten din, Melina. Glemte å si det i meldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #139 Del Skrevet 13. oktober 2010 12 timer på jobb!!! SLIIIIIIIIITEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. oktober 2010 #140 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) 12 timer på jobb!!! SLIIIIIIIIITEN!!! Jeez, 12 timer, er det overtid eller? Dette er en slitsom uke for meg og. Vi har tvungen overtid utover pga det er så sabla mye å gjør. Og etter jobb har jeg satt opp møbler og diverse i leiligheten, noe som er fryktelig slitsomt. Nesten ferdig nå. Air France-fest i morgen, men jeg kan ikke drikke pga jeg går på penicillin. Like greit! Så gøy at du har funnet en leilighet du kunne tenke deg Er den stor? Nå er det natta.. snart opp igjen og fullt kjør.. Endret 13. oktober 2010 av Carleigh-Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg