Gjest Anastasia Skrevet 28. desember 2014 #6341 Del Skrevet 28. desember 2014 Åh, du er heldig som fortsatt har fri! Gruer meg til jobb i morgen. Ble det kino og hvilken film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. desember 2014 #6342 Del Skrevet 28. desember 2014 Høres ut som dere har hatt en fin jul! Heldig du som ikke skal jobbe i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #6343 Del Skrevet 29. desember 2014 Ble det kino og hvilken film? Jepp, det ble kino. Vi så "Interstellar". Utrolig bra film men vondt å sitte stille i over 2 timer. Idag er jeg sliten, trøtt, lei og har vondt.. Ligger rett ut i senga men burde egentlig komme meg ut og bevege meg litt. Venter til M kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #6344 Del Skrevet 31. desember 2014 Da var det nyttårsaften. Ingen planer. Heldigvis. Vi skal lage noe godt til middag og dessert. Mulig vi drar innom søsteren til M og spiller litt brettspill men ingenting er avklart. Jeg er glad for at jeg har en god unnskyldning for å ikke feste men jeg har sagt til M at han må gjerne dra til kameratene sine og drikke, dersom han vil det. Han vil ikke la meg være alene.. Jaja, får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. desember 2014 #6345 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg har også funnet ut at det beste er å ikke ha så mange planer på slike dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 31. desember 2014 #6346 Del Skrevet 31. desember 2014 Godt nyttår til deg - tenk for et spennende 2015 du har i vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. januar 2015 #6347 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nyttår! Tenker det vil bli et av de mest spennende årene for deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. januar 2015 #6348 Del Skrevet 2. januar 2015 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. januar 2015 #6349 Del Skrevet 3. januar 2015 Alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #6350 Del Skrevet 3. januar 2015 Alt vel? Joda, prøver å nyte de siste dagene som er igjen fra ferien. Mandag er det jobb igjen. Gruer meg litt. 1. januar hadde vi 3 år dag og idag har vi feirer vi med et hotellopphold. Føler at vi må utnytte det så lenge det fortsatt bare er oss to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. januar 2015 #6351 Del Skrevet 3. januar 2015 Gratulerer med kjærestedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #6352 Del Skrevet 4. januar 2015 Utrolig godt med en kjærestedag!! Gå ut og spise, sove på hotell og hotellfrokost! Nå skal jeg nyte siste feriedagen! Jobb igjen i morgen - vil ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. januar 2015 #6353 Del Skrevet 5. januar 2015 *Sender en forsinket gratulasjon til deg i anledning jubileumet til deg og din kjære.* Hadde dere en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #6354 Del Skrevet 6. januar 2015 *Sender en forsinket gratulasjon til deg i anledning jubileumet til deg og din kjære.* Hadde dere en fin dag? Takk, vi hadde en veldig fin dag!! Da er hverdagen tilbake.. Første dag på jobb igår gikk overraskende bra men sliten ja.. Ha en fin uke alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 8. januar 2015 #6355 Del Skrevet 8. januar 2015 Du er heldig som har hatt så lang ferie! Skjønner det er en overgang å begynne på igjen. Er vel ikke lenge til permisjonen din nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #6356 Del Skrevet 8. januar 2015 Du er heldig som har hatt så lang ferie! Skjønner det er en overgang å begynne på igjen. Er vel ikke lenge til permisjonen din nå? Allerede torsdag... Imorgen er det 4 uker til jeg går ut i permisjon. Tiden flyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #6357 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Da var det mandag igjen.. Det skjer ikke så mye for tiden. Men glemte å fortelle om en nyhet forrige uke, M fikk lappen. Så nå kan vi endelig begynne og se på bil. Han vil gjerne kjøpe bil så fort som mulig og tilbringer mye tid på å finne biler på finn.no. Spent på hvilken type bil det blir.. Endret 12. januar 2015 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. januar 2015 #6358 Del Skrevet 12. januar 2015 Da var det mandag igjen.. Det skjer ikke så mye for tiden. Men glemte å fortelle om en nyhet forrige uke, M fikk lappen. Så nå kan vi endelig begynne og se på bil. Han vil gjerne kjøpe bil så fort som mulig og tilbringer mye tid på å finne biler på finn.no. Spent på hvilken type bil det blir.. Gratulerer med lappen til mannen! Det er en stor fordel å ha bil når barnet kommer, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #6359 Del Skrevet 13. januar 2015 Siden M har avtalt å hjelpe en kompis med noe idag, har jeg invitert meg selv på middag hos foreldrene mine. Håper på noe godt til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #6360 Del Skrevet 19. januar 2015 Vi har kjøpt bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg