Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv


MissStiles

Anbefalte innlegg

Nå virker det som om vi har skikkelig uflaks. Flere ting som kanskje må fikses.

Vi satte på plass den nye stekeovnen på mandag og igår skulle vi begynne å bruke den. Ikke så enkelt. M fikk det ikke til. Vi ringte til Ikea men de sa bare "vi kan sende noen til å se på det. 1500kr". Nei takk! M har en del kompiser som kan hjelpe men da ble det grillpølser til middag. Spennende!!

Også må ledningen i dusjen byttes. Den var ødelagt når vi kjøpte leiligheten men gått bra hittil... Nå kommer det vann ut av små hull her og der.

Pluss at M ikke fikk startet bilen idag morges. Så da må vel bilen sendes på service.

Bare ser pengene fly ut av vinduet........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud, maks uflaks! En ulykke kommer sjelden alene, er det ikke det man sier? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med helg nå.. Bare kjedelig at vi fortsatt ikke får stekeovnen til å fungere. Vi vil helst ikke betale en elektriker for å se på det. Tror vi skal be faren min eller M sin far til å se på det før vi drar tilbake til Ikea med den. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Godt med helg nå.. Bare kjedelig at vi fortsatt ikke får stekeovnen til å fungere. Vi vil helst ikke betale en elektriker for å se på det. Tror vi skal be faren min eller M sin far til å se på det før vi drar tilbake til Ikea med den. Jaja..

Kjipt med sånt. Håper faren til M finner ut av det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med sånt. Håper faren til M finner ut av det da. :)

Nope!

Så da blir det å levere den tilbake og kjøpe en ny.

Håper vi får gjort det i morgen.

Fordi nå er jeg lei av å ikke ha stekeovn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, vi fikk tilbake pengene på Ikea og kjøpte ny stekeovn på Lefdal. På fredag blir den levert! Hurra! :hoppe:

P.S: Det var noe galt med stekeovnen fra Ikea (de testet den mens vi sto der). Litt greit å vite at det ikke var vi som var dumme og bare ikke fikk den til å funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som ikke får stekeovnen før på tirsdag? Skikkelig dritt altså.. Så da får jeg ikke bakt til 17.mai.

Jaja.. Idag har vi vært på Tusenfryd. Gøy men nå er jeg sliten og gleder meg til å komme hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så surt! Men du kan jo evt lage en kake som ikke krever steking da? F.eks oreokake, ostekake eller en iskake? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så surt! Men du kan jo evt lage en kake som ikke krever steking da? F.eks oreokake, ostekake eller en iskake? :)

Jo, det kan jeg. Moren til M skulle bake ostekake så da faller det bort. Høre med M om vi skal bake noe eller ikke. Han som egentlig er den store bakeren her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jo, det kan jeg. Moren til M skulle bake ostekake så da faller det bort. Høre med M om vi skal bake noe eller ikke. Han som egentlig er den store bakeren her i huset.

Mannen her i huset er også veldig glad i å bake. :) Blir spennende å se om det blir ham eller meg som lager Pavlova. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Vi fant ut at vi feila med pavlova'en. Men mannen har bakt en del kaker i løpet av sitt liv, så han var raskt ute med å foreslå + lage gulrotkake i stedet. Så da blir det det + en del frukt og diverse søtsaker når besøkene våre kommer i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme igjen etter en fin 17.mai feiring sammen med familien til E. Pluss foreldrene mine som kom til kaffe & kaker. Veldig hyggelig! Men nå skal det bli godt å slappe av resten av dagen!

Håper dere alle har hatt en fin 17.mai! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samboeren min har vunnet tur for 2 personer til New Zealand!! Vi kan nesten ikke tro det men det er sant. Usikker på hvordan vi skal få til det med baby men.. Venter på videre beskjed fra selskapet før vi planlegger for mye. Men det er helt sykt!! M er så glad nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du med oss?! Det er den mest fantastiske premien jeg har hørt om noen sinne! Så lenge det ikke er skikkelig opplevelsestur må det jo være mulig å ha med E? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du med oss?! Det er den mest fantastiske premien jeg har hørt om noen sinne! Så lenge det ikke er skikkelig opplevelsestur må det jo være mulig å ha med E? :)

Nope, det er ikke tull. Helt sykt!

Det er en slags park som skal besøkes og som er en del av premien. Men kan nok ha med E inn dit. Tenker mer på DEN lange flyturen. Det hadde vært gøy å ha henne med. Fordi jeg vet ikke hvordan vi skal klare å reise bort en uke eller mer uten henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...