Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aha! Det er de tider igjen. Håper du får kose deg da. :)

Jepp, det er det. Hyggelig helg men også slitsom siden jeg dro frem og tilbake. Så litt sliten idag. Men skikkelog digg vær ute så kom nettopp hjem fra en lang gåtur. Nå skal det snart grilles middag. Sulten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hentet opp sommerklærne våre fra boden. Da skal alle vinterklærne endelig pakkes bort. Kanskje gå gjennom alt sammen og se om det er noe jeg vil kvitte meg med?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Nå har vi hentet opp sommerklærne våre fra boden. Da skal alle vinterklærne endelig pakkes bort. Kanskje gå gjennom alt sammen og se om det er noe jeg vil kvitte meg med?!?

Det er alltid smart det! Ingen vits å ta vare på ting man egentlig ikke bruker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! Ikveld skal vi bare slappe av men imorgen reiser vi til sverige for å handle mat og drikke til dåpen til E. Det skal bli godt å gjøre noe. Føler at denne uka ikke har vært så spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dåp allerede?

Jepp, hun er allerede blitt 2 mnd og vi velger å ha dåpen før sommerferien istedet for etter sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme etter en vellykket harrytur. Vi bestilte pizza fra Dolly på vei hjem som vi har kost oss med. Nå skal vi legge E og slappe av resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh pizza.. det hadde vært godt nå. Hva liker du å ha på?

Igår ble det en enkel pizza med pepperoni og kjøttbiter. Veldig godt!

Idag titter sola frem igjen. Det var litt trist med regnvær igår så er glad det er fint vær nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Igår ble det en enkel pizza med pepperoni og kjøttbiter. Veldig godt!

Idag titter sola frem igjen. Det var litt trist med regnvær igår så er glad det er fint vær nå.

Det var pizza hos oss også i går. :):sol: her også! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin søndag! Nettopp gått tur med ei venninne og etter at M har sett ferdig fotballkampen, skal vi grille. Bra fordi nå begynner jeg å bli sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, stekeovnen har tatt kvelden... Passer ikke akkurat å kjøpe en ny nå men må man, så må man.. Allikevel kjipt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Æsj, stekeovnen har tatt kvelden... Passer ikke akkurat å kjøpe en ny nå men må man, så må man.. Allikevel kjipt!!

Det er surt! :( Men det er jo likevel en nødvendig ting å ha da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er surt! :( Men det er jo likevel en nødvendig ting å ha da..

M skal på Ikea imorgen og kjøpe ny stekeovn. Litt fordi det er Ikea stekeovn vi har nå og vi vil ikke bruke for mye penger på det når vi snakker om å kjøpe noe større til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

M skal på Ikea imorgen og kjøpe ny stekeovn. Litt fordi det er Ikea stekeovn vi har nå og vi vil ikke bruke for mye penger på det når vi snakker om å kjøpe noe større til neste år.

Vi må nok også på IKEA i nærmeste fremtid. Når man har fått seg en ny bolig er det alltid noe som trengs å skaffes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig surt å måtte bruke penger på ny ovn av alle ting! Særlig når dere ikke skal bo der spesielt lenge... Men man har jo ikke mye valg da!

Hva slags tanker har dere om neste bolig da? Vi har også begynt å tenke litt, men vil ha permisjon her vi bor nå, så blir ikke flytting før om halvannet eller to år kanskje. Men alt er jo så sinnsykt dyrt, så kan ikke skjønne at vi skal ha råd til noe vi vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ny stekeovn = check

Godt med alt som er gjort! :)

Utrolig surt å måtte bruke penger på ny ovn av alle ting! Særlig når dere ikke skal bo der spesielt lenge... Men man har jo ikke mye valg da!

Hva slags tanker har dere om neste bolig da? Vi har også begynt å tenke litt, men vil ha permisjon her vi bor nå, så blir ikke flytting før om halvannet eller to år kanskje. Men alt er jo så sinnsykt dyrt, så kan ikke skjønne at vi skal ha råd til noe vi vil ha!

Synes jeg husker å ha lest/hørt nå nylig at det bare kommer til å bli verre for oss unge å kjøpe seg bolig selv også. Og allerede nå er det utrolig høye krav til EK. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...