Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får holde et øye med postkassa. Noe er underveis...

:hoppe: Gøy med gaver!!

Ellers skjer det veldig lite her. Dag 2 i permisjonen og jeg har ikke akkurat så mye å fortelle. Føler jeg bare går rundt og venter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Gruer du deg? Jeg er så dårlig på smerter så tror aldri jeg hadde klart en fødsel.. at folk tør!

Sikkert godt å ha litt fri nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvordan er formen? Kan tenke meg du er utålmodig nå! Håper M tar vare på deg :)

Trenger forresten noen tips ang Wien.. mulig jeg skal dit på tur. Kan du anbefale noen hoteller kanskje? Og hva er det man gjør i Wien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen? Kan tenke meg du er utålmodig nå! Håper M tar vare på deg :)

Trenger forresten noen tips ang Wien.. mulig jeg skal dit på tur. Kan du anbefale noen hoteller kanskje? Og hva er det man gjør i Wien?

Forrige helg og denne uka har vært preget av sykdom men begynner endelig å bli litt bedre.

Ellers begynner jeg å bli utålmodig. Jeg har termin 1.mars - ikke lenge til, så det kan skje når som helst.

----------------

Ang. Wien.. Nå har jo jeg familie i Wien, så når det gjelder hoteller har jeg dessverre lite tips å komme med. Shopping er best på Maria Hilfer Strasse!! Hva annet er du interessert i å gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Forrige helg og denne uka har vært preget av sykdom men begynner endelig å bli litt bedre.

Ellers begynner jeg å bli utålmodig. Jeg har termin 1.mars - ikke lenge til, så det kan skje når som helst.

----------------

Ang. Wien.. Nå har jo jeg familie i Wien, så når det gjelder hoteller har jeg dessverre lite tips å komme med. Shopping er best på Maria Hilfer Strasse!! Hva annet er du interessert i å gjøre da?

Blir skikkelig spent på dine vegne jo! Hold ut, ikke lenge igjen.

Wien: litt usikker på hva vi skal egentlig! Er faktisk lederne på jobben som inviterte meg til å bli med (fordi jeg visstnok er så morsom), så tror vi skal mest sitte og drikke øl og kanskje litt sightseeing. Skal innom Bratislava også. Jeg vurderer å spørre daten om han vil bli med faktisk! Det hadde vært skikkelig koselig :) Hva er det å se i Wien da? Sikkert mange fine bygninger regner jeg med. Pleier du å spise noe ute når du er der, altså er det mange bra spisesteder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Igår kveld, kl 23.39, ble en jente født. Hun har det bra og er helt nydelig.

:hakeslepp: Har du født nå? Før termin! Du var heldig som slapp å gå over termin!

GRATULERER SÅ MYE! :babyjente:

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må prøve å ikke glemme denne dagboka...

Dagene bare flyr avgårde.. Lille E er allerede blitt 1 uke gammel.. Det er slitsomt men vi koser oss.

Bare få dager igjen til M skal tilbake på jobb og jeg må klare meg alene. Gruer meg litt.. Men det kommer sikkert til å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gøy å tilbringe lørdagskvelden på legevakta..... Heldigvis kan jeg reise hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gøy å tilbringe lørdagskvelden på legevakta..... Heldigvis kan jeg reise hjem igjen.

Aud, hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk høy feber og frostanfall sånn helt plutselig.. Så da dro vi til legevakta. Der fikk jeg beskjed om å bare ta det med ro og ta paracet så ville det gå over.

Jeg var dårlig hele gårsdagen og men føler meg litt bedre idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... pass på så det ikke blir brystbetennelse!

God bedring!

Jeg trodde at det var brystbetennelse men det var det ikke, sa legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...