Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo mange som reiser til Thailand f.eks på permisjonsferie, så så lenge dere får være litt kresne på flyavganger går det sikkert bra! I alle fall hvis dere kan være borte en stund, slik at dere kan ta litt høyde for jetlag, døgnrytme og sånne ting. Kanskje en ide å legge inn en overnatting der dere uansett må mellomlande?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Samboeren min har vunnet tur for 2 personer til New Zealand!! Vi kan nesten ikke tro det men det er sant. Usikker på hvordan vi skal få til det med baby men.. Venter på videre beskjed fra selskapet før vi planlegger for mye. Men det er helt sykt!! M er så glad nå!!

:hakeslepp: Heldiggriser! *sukk*

Jeg tror nok også at det burde gå greit å få med babyen deres på turen! Det er jo ikke nødvendig å bestille et ekstra hotellrom heller! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ikke mye liv som har vært i denne dagboka de siste dagene. Har dere fått noe videre beskjed fra selskapet angående turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye liv som har vært i denne dagboka de siste dagene. Har dere fått noe videre beskjed fra selskapet angående turen?

Pinsen var fin men slitsom. Samboeren var syk i helga. Slitsomt!!

Han har ikke hørt noe mer ang den reisen. Vi venter fortsatt i spenning.

Ellers er det litt stress denne uka. E sin dåp er på søndag og det er mye som må gjøres innen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Pinsen var fin men slitsom. Samboeren var syk i helga. Slitsomt!!

Han har ikke hørt noe mer ang den reisen. Vi venter fortsatt i spenning.

Ellers er det litt stress denne uka. E sin dåp er på søndag og det er mye som må gjøres innen da.

Samboeren din er frisk nå håper jeg?! Håper han blir frisk innen dåpen deres i alle fall. :)

Dåp er gøy! Jeg begynte med planleggingen til vår gutt allerede da jeg var gravid for en del år siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren din er frisk nå håper jeg?! Håper han blir frisk innen dåpen deres i alle fall. :)

Dåp er gøy! Jeg begynte med planleggingen til vår gutt allerede da jeg var gravid for en del år siden. :)

Han er frisk igjen nå! Heldigvis..

Planlegging av dåpen begynte ikke så tidlig her. Vi har kommet godt igang med å gjøre klart de siste tingene. M har akkurat bakt ostekake og nå prøver vi å finne ut hvordan vi vil plassere familie og venner. Også blir det å gjøre litt imorgen og resten på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for sol!!

Nå har jeg vasket utemøblene. De har stått ute i en månedstid nå og blitt "litt" møkkete..

Også må jeg få tatt en tur på Plantasjen og kjøpe blomster til å ha på balkongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hurra for sol!!

Nå har jeg vasket utemøblene. De har stått ute i en månedstid nå og blitt "litt" møkkete..

Også må jeg få tatt en tur på Plantasjen og kjøpe blomster til å ha på balkongen.

Ser det er noen av naboene våre også som driver med slikt i disse dager. :)

 

Godt med alt som er rent! :)  :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag gikk alt galt som kunne gå galt. Bilen ville igjen ikke starte. Vi fikk hjelp. M dro til Ikea for å kjøpe et par ting. Også dro vi til Strømmen storsenter. Når vi kom frem, merker M at han har både glemt mobil og lommebok hjemme. Great, så han kjørte uten førerkort. Jaja.. På senteret var det sinnsykt mye mennesker. Typisk det når det regner ute. Jeg ble bare stresset av å gå rundt der. Så vi gjorde bare det vi skulle før vi dro hjem igjen.

Imorgen har vi ingen planer. Jippi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Søstera mi har også klart å komme seg ut på biltur uten å ha med seg førerkortet sitt en gang, selv om hun er av den svært pliktoppfyllende typen. :) Så det kan skje med den beste det. :) 

 

Jeg liker heller ikke å gå rundt på steder som det er stappfullt med folk på. Får en litt klaustrofobisk følelse av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ble søndagen bedre!!

M ringte meg nettopp. Sykkelen hans har blitt stjålet. Utrolig kjedelig start på morgenen for han. Det er ganske hyggelig nabolag/borettslag vi bor i og jeg trodde ikke at det ville skje her. Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Heldigvis ble søndagen bedre!!

M ringte meg nettopp. Sykkelen hans har blitt stjålet. Utrolig kjedelig start på morgenen for han. Det er ganske hyggelig nabolag/borettslag vi bor i og jeg trodde ikke at det ville skje her. Men men..

Hadde han ikke lås på den? 

 

Her irriterr jeg meg grønn over de nye naboene våre. Skal lage mest mulig lyder (holder på med noen greier med steintrappa si som gjør at det "spruter ildgnister" oppover eller hvordan jeg nå skal si det + at de klipper gresset med en automatisk gressklipper)! Og det akkurat når mannen holder på å legge ungen!!  :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde han ikke lås på den? 

 

Her irriterr jeg meg grønn over de nye naboene våre. Skal lage mest mulig lyder (holder på med noen greier med steintrappa si som gjør at det "spruter ildgnister" oppover eller hvordan jeg nå skal si det + at de klipper gresset med en automatisk gressklipper)! Og det akkurat når mannen holder på å legge ungen!!  :kjempesinna:

 

Jo, men den var klipt av. :bond:

 

Sånt er skikkelig irriterende! Naboene under oss går alltid tur med hunden når vi skal legge henne. Han bjeffer alltid skikkelig høyt i gangen. Da våkner hun alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nytt å fortelle om her. Fortsatt ikke hørt noe mer ang New Zealand turen. Kjedelig at det tar så lang tid før vi får mer informasjon.

M var på politistasjonen og anmeldte at sykkelen hans ble stjålet. Han håper at han får igjen noe på forsikringen men han er ikke så flink når det gjelder å huske hvor han har forsikringen og hva den innebærer. Så det spørs vel om vi skal endre på forsikringen nå som vi er en familie. Det lønner seg kanskje litt mer...

Ellers koser jeg meg på balkongen nå. Sola skinner. Og det er helg!!

Også gleder jeg meg til å bgynne på en ny sesong av "Orange is the new black" ikveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Skjønner godt at det er kjipt å måtte vente på å få mer info om den turen. :( Håper det ordner seg med det for dere.

 

Her har jeg en perm med slike viktige papirer. Vanlige papirer i andre permer, også en egen perm med viktige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at det er kjipt å måtte vente på å få mer info om den turen. :( Håper det ordner seg med det for dere.

 

Her har jeg en perm med slike viktige papirer. Vanlige papirer i andre permer, også en egen perm med viktige ting.

Han fikk litt info per mail etter at jeg hadde skrevet her. Vi kan velge når vi vil reise. De dekker fly og hotell for en uke. Ikke fått svar på ang spørsmålet om å ta med jenta vår. Må begynne å tenke litt på når vi skal reise, om E skal være med oss eller om M skal reise med en kamerat istedetfor å ta med meg/oss.

Jeg og! Men det er rot når det gjelder papirene hans. Jaja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden det var en oppdatering her. Har du en fin sommer MissStiles?

Sant det! Bruker den andre dagboka mi litt oftere.

Men joda, kom hjem fra 2 ukers ferie i helga. Vi var en uke på sørlandet også kjørte vi litt rundt uka etter. Deilig med ferie men neste uke begynner M på jobb igjen så da må jeg og E klare oss selv igjen. Håper været blir bedre snart. Trist med bare regn, regn og mere regn.

Og du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Kom hjem i dag jeg også. Mine foreldre blir her i noen dager da vi skal hjelpe min søster med å flytte. Så skal både de og min søster bo her fra fredagen av. Mine foreldre fra i dag av. Så det blir fullt hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...