Gå til innhold

Mannen på bussen... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

:popcorn:

Krysser fingrene for at du møter han i morgen :)

Skrevet

Tråden din har fått meg til å oppdage at KG mangler en bite-negler-i-spenning-og-forventning-Smiley. :jolie:

Skrevet

Skjedd noe nytt her eller? Er litt småspent ^^

Skrevet

pfft... ikkeno mann på bussen idag heller.. :snurt:

og nå er det snart helg, da ser jeg ham ihvertfall ikke.. så i morgen er siste sjans denne uka.

krysse alt for i morgen da. :fnise:

Skrevet

håper ikke han har bytta jobb eller noe da!?

Skrevet

håper ikke han har bytta jobb eller noe da!?

Da kunne han vel i det minste tatt bussen for å si ifra til ts. Det må man da kunne kreve. :fnise:

:sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Lykke til! ;) Håpar han dukkar opp igjen på bussen snart.

Skrevet

Ja, be han på kaffe! Bedre å spør, enn å hele tiden lure på hva som kunne ha skjedd..^^ Lykke til!!

Skrevet

:D idag var han der! :)

vi fikk ikke pratet så mye, for det var så mange mennesker på bussen, jeg måtte på ett tidspunkt presse meg frem for å snike meg bort til ham. :)

Men vi fikk pratet bittelitt, fikk ikke spurt om kaffe, det falt ikke naturlig, men han informerte om at han hadde vært på jobb en uke nå og hadde sett etter meg og lurt på hvor jeg var. :fnise:

Og jeg fikk lagt til at jeg ikke skulle på trening etter jobb idag men hjem med bussen, sånn i firetiden.. men DET skal flaks til for å treffe på det...

men da vet jeg han er tilbake, og at han ser etter meg. :) så bedre lykke neste uke. Også SKAL jeg finne en naturlig måte å be ham med på!!! :romeo:

men det var veldig koselig å se ham igjen da, og se ham smile opp når han så meg. :sjenert:

Skrevet

Men vi fikk pratet bittelitt, fikk ikke spurt om kaffe, det falt ikke naturlig, men han informerte om at han hadde vært på jobb en uke nå og hadde sett etter meg og lurt på hvor jeg var. :fnise:

Og jeg fikk lagt til at jeg ikke skulle på trening etter jobb idag men hjem med bussen, sånn i firetiden.. men DET skal flaks til for å treffe på det...

Ååå :yvonne:

Jeg krysser fingrene for at dere møtes på bussen igjen i ettermiddag og tar en fredagspils sammen!

:ler:

PS: han er jo tydelig interessert! :Nikke:

Skrevet

:ler: gjett om jeg skal være på bussen som passer best med "i firetiden"... (hva nå enn det er)

og jaaaaa, det er lov å håpe.. :)

ellers har jeg fått nytt mot til neste uke! Var godt å se ham, kjenner det ble litt fjernere når han var borte så lenge. :)

trenger jo litt næring.. haha

Annonse
Skrevet

haha ts, så spennende :)) håper dere møtes på bussen på vei hjem da!

Skrevet

Dette er så romantisk!! Håper han også er på firetiden-bussen!

• Liker 1
Skrevet

Ååå, så koselig <3 Satser på at begge treffer riktig buss i ettermiddag :D Og lykke til med å be med på kaffi

Skrevet

Nei nå må jeg bare få lagt denne inn på mine innlegg altså! :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...