Capricorn Skrevet 16. september 2010 #341 Skrevet 16. september 2010 Tror jeg må ha det inn med teskjeer hva en på-mann er! Han ennå ikke skjønt det
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #342 Skrevet 16. september 2010 Herre min hatt, tenk at -ikonet faktisk kan brukes til noe! 5
Lotus Skrevet 16. september 2010 #343 Skrevet 16. september 2010 Åh, for en fin tråd! Jeg heier i alle fall på kjærligheten, TS. Enten du finner den med buss-mannen eller på-mannen, så er jo det viktigste at du er lykkelig
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #344 Skrevet 16. september 2010 Jeg har troen på bussmannen, du skal nok se at det en eller annen gang blir dere to
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #345 Skrevet 16. september 2010 Neineineineineineinei det kan ikke bli noe sånt her, "så levde de lykkelig alle sine dager", hva skal vi da ta oss til. Du må sørge for å være litt sånn mystisk og vanskelig med disse menna, i beste såpeopera-stil, slik at vi kan fortsette å sitte her og lure på hva som skjer i neste episode. Eller som på tv: At vi kan zappe innom noen måneder senere og konstatere at de samme folka holder på på samme viset Litt kjedelig for deg da kanskje, men.. Du får ofre deg for saken
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #347 Skrevet 20. september 2010 jeg heier fremdeles på på-mannen. TS
Coraline Skrevet 20. september 2010 #348 Skrevet 20. september 2010 Bussmannen!! Liker de litt eldre, jeg da.
fionel Skrevet 21. september 2010 #349 Skrevet 21. september 2010 Lykke til uansett hvordan din prinsesse fantasi utfaller seg
moon_angel Skrevet 23. september 2010 #350 Skrevet 23. september 2010 Jeg har fulgt med spent her. Er det noe liv i bussmannen og på-mannen? Noe action de siste dagene?
AnnaAnna Skrevet 23. september 2010 #351 Skrevet 23. september 2010 Noen som kan gi en oppsummering av denne tråden og det som har skjedd?
Capricorn Skrevet 23. september 2010 #352 Skrevet 23. september 2010 Traff bussmann, ventet lenge i spenning for å be han på kaffe. Traff på-mann, ble litt betatt av han også. Fikk endelig til kaffe med bussmann, men ble enig med han om å se det an litt. Må få på plasss om på-mann er noe å samle på. Stor uenighet mellom Team-bussmann og Team-påmann om hvem som er best.
Raven Emerald Skrevet 24. september 2010 #353 Skrevet 24. september 2010 Heier fortsatt på Buss-mannen, jeg.
Pingting Skrevet 24. september 2010 #354 Skrevet 24. september 2010 Traff bussmann, ventet lenge i spenning for å be han på kaffe. Traff på-mann, ble litt betatt av han også. Fikk endelig til kaffe med bussmann, men ble enig med han om å se det an litt. Må få på plasss om på-mann er noe å samle på. Stor uenighet mellom Team-bussmann og Team-påmann om hvem som er best. Den var kort, konsis og helt på kornet!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #355 Skrevet 28. september 2010 ok, liten oppdatering (siden andre tok oppsummeringen veldig snertent.. ) Det mest PRAKTISKE hadde helt klart vært å glemme hele på-mannen, og hoppe på buss-mannen... men TS må beklage å si at hun etter en langhelg med på-mannen, sitter med ett hjerte som ikke er i tvil om hva det vil, og det er på-mannen. Men fy svarte så vondt det var å reise fra ham når jeg måtte hjem igjen... så ståa er nå engang slik at jeg må følge hjertet, og se hva det kan bli med på-mannen. Vet at det kommer til å være alt annet en enkelt, men jeg kan ikke IKKE gi det en sjanse. Til tross for en hengiven buss-mann som på alle fornuftige vis hadde vært mye enklere å blitt forelsket i. Hilsen TS som har hatt ett supert besøk hos på-mannen, og ikke vil være noe annet sted i verden en akkurat der!! :rødme:
Pingting Skrevet 28. september 2010 #357 Skrevet 28. september 2010 Naaaw. OK, jeg bytter til team på-mannen. Tror jeg. Hjertet gjør nå en gang hva pokker'n det vil - det og fornuften er ikke særlig gode venner tror jeg
Norbertine Skrevet 28. september 2010 #358 Skrevet 28. september 2010 Fortell litt mer da TS. Hvor langt unna bor på-mannen, hvor gammel er dere, hva gjør dere (jobber, studerer?), er en/begge flyttbare?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #359 Skrevet 28. september 2010 Naaaw. OK, jeg bytter til team på-mannen. Tror jeg. Hjertet gjør nå en gang hva pokker'n det vil - det og fornuften er ikke særlig gode venner tror jeg Følelsene bare ler av fornuften... ikke veldig gode buddies nei.. men har forsøkt å følge fornuften før, og blåse i at følelsene ikke var helt enig, og det gikk ikke noe særlig. Føles mye mer riktig å følge følelsene. Jeg satt og så på ham mens vi holdt på med vår felles interesse her i helga... hadde da prøvd å distansere meg litt, men så på ham mens han "jobbet" og bare kjente hjertet mitt brant... :rødme: det føltes rett og slett umulig å IKKE satse... hvordan kan jeg la den mannen gå uten å forsøke? Det går ikke det. Fortell litt mer da TS. Hvor langt unna bor på-mannen, hvor gammel er dere, hva gjør dere (jobber, studerer?), er en/begge flyttbare? kan ikke fortelle det da tulla, da kunne jeg jo like gjerne skrevet med mitt vanlige nick og lagt på navn og adresse. nei, det jeg kan fortelle, vi bor lenger fra hverandre en mange ville orket, men kortere en flere jeg kjenner som har klart å holde ved hverandre. Vi er begge i tredveåra, i jobb på hvert vårt sted. Visse ting gjør at ingen av oss er heeeelt flyttbare på akkurat det nåværende tidspunkt, men det er av økonomiske grunner, ellers har ingen av oss noen sterke holdepunkter til der vi bor, så det er absolutt ingen umulighet å flytte til samme sted på ett senere tidspunkt. men åååhhh.. det er ikke bare kult å være fra hverandre når man er forelska.... :rødme:
Capricorn Skrevet 28. september 2010 #360 Skrevet 28. september 2010 Lurer fremdeles på hva denne dyre og tidkrevende hobbien er jeg. Jeg tror det er hester Kan ikke meg så mye annet som er dyrt og tidkrevende. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå