Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jaaa :) Bussmannen er snart i fokus igjen. Bare spørsmål om tid nå, så er på-mannen borte og TS og bussmannen lever lykkelig i alle sine dager :yvonne::fnise:

Herlig tråd, og jeg liker måten du tenker på, TS :)

(Selv om jeg heier litt ekstra på bussmannen. Han har jo tross alt vært med fra starten av og sitter pent å venter på TS sin endelige avgjørelse. Snille, trofaste bussmannen) ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts: Du sier du er forelsket i på-mannen (som har blitt av?) men er usikker på om han er bra for deg.

Får jeg spørre på hvilken måte "ikke-bra"?

Vil bare understreke at noen ganger så bør man høre litt på innvendig og langsiktig fornuft fremfor forelskelses-rus :ler:

Vi vil jo bare at du skal være lykkelig ts - over lang tid :)

:hjerte:

Og Max Hansens: :kjefte::sprettert:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: Du sier du er forelsket i på-mannen (som har blitt av?) men er usikker på om han er bra for deg.

Får jeg spørre på hvilken måte "ikke-bra"?

Vil bare understreke at noen ganger så bør man høre litt på innvendig og langsiktig fornuft fremfor forelskelses-rus :ler:

Tja, på-mannen er ganske godt kjent innenfor vår interesse, og blir bedt til diverse eventer verden over pga dette. For å komme dit han er, er det ett pluss at man er ganske selvsentrert.. noe han er!!

Han er snill, men selvsentrert.

Noe som også gjør det litt vanskelig, er at min selvstendighet og styrke skremmer ham litt, pga så mange ting. Dette gjør at han får utfordringer som han ikke er vant til. F.eks at han MÅ tenke på en annen måte en hans selvsentrerte liv hittil har tillatt ham.

Jeg vet han ønsker ting i livet sitt, uavhengig av meg egentlig, som uansett vil kreve at han endrer på de tingene jeg reagerer på idag, og han er klar over dette selv også. Men jeg vet ikke om han tør se på de endringene eller er klar for de, mens jeg fremdeles er interessert.

Hans selvsentrerthet gjør til tider at han sier og reagerer på en måte som jeg ikke vet om jeg ønsker å leve med. Dette har jeg riktignok ikke fortalt ham enda, så før noen konklusjon blir tatt, må jeg finne ut litt hvordan jeg skal takle en evt negativ reaksjon på det at jeg sier ifra, så må jeg ta dette opp med ham og gi ham en sjans til å reagere eller tenke over hva jeg har sagt, SÅ ser jeg om dette er noe som kan fungere eller ikke.

Selvsentrertheten til tross, han er veldig flink til å gi oppmerksomhet også (kompliserte greier), dette gjør at jeg ikke vet, blir rett og slett forvirret.

For øyeblikket kommer all kontakt fra ham, jeg tar ikke kontakt, jeg gir ikke noe hvis han ikke gir først og jeg kommer ikke til å initiere noen flere besøk eller turer om han ikke tar det opp først. Så vil jo det i seg selv vise litt om han er interessert og interessant nok til å se på noe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå.. er det Petter Solberg? :fnise: Jeg bare tuller :)

Du høres nå veldig reflektert ut og dette kommer du til å finne ut av. Ta tiden til hjelp :)

Ha en fin helg ts!

:vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå.. er det Petter Solberg? :fnise: Jeg bare tuller :)

Du høres nå veldig reflektert ut og dette kommer du til å finne ut av. Ta tiden til hjelp :)

Ha en fin helg ts!

:vin:

:fnise: jepp, der har'u'n. Petter Solberg!!

Joa, jeg stoler på at jeg finner ut av det, og ting er faktisk ikke ille. Tar den tiden jeg trenger med å finne ut av ting, og bussmannen og jeg hadde en fin samtale her i går, festlige omstendigheter, men vi er ihvertfall blitt enige om at vi begge har lyst til å være venner og prate mer. :) Og det er IKKE slik at han sitter på noe gjerde, uten at jeg vil gå videre inn på det. hihi..

Jeg tror TS og på-mannen spiller poker jeg ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: Heia TS!! :duskedame:

Jeg syns så absolutt du skal gå for det. Bedre å angre seg på noe man har gjort, en noe man ikke gjorde!

Jeg er helt enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

Lest alle sidene istedet for å gjøre leksene mine!! Utmerket tirsdags-kveld-underholdning. Gleder meg til å høre fortsettelsen!

:hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg boikottet alt husarbeidet, og lest hele tråden!! Fantastisk tråd!

Jeg heier selvsagt på bussmannen :D Han virker så snill og tålmodig!

Det jeg lurer på mest av alt, er denne hobbyen! Hva i alle dager kan det være? Hvis på-mannen reiser mye pga den, og TS skrev at hobbyen var "sær". Jeg kommer ikke til å få sove i natt!

Hint TS, vær så snill! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg kan aldri fortelle det, det vil røpe hvem jeg er!! hahaha.

sorry for nattesøvnen.. *fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: jeg kan aldri fortelle det, det vil røpe hvem jeg er!! hahaha.

sorry for nattesøvnen.. *fniser*

*lese gjennom alle hobbyinnleggene i håp om å finne noe som kan være deg*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje TS og på-mannen jobber som modeller eller noe med fitness eller noe. De blir jo ofte selvopptatte og reiser mye på stevner o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje på-mannen er kjendis (selvopptatt, hallo?), og hun er en som har kommet i Se og Hør og sånn pga det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje på-mannen er kjendis (selvopptatt, hallo?), og hun er en som har kommet i Se og Hør og sånn pga det! :jepp:

Er det dama til Petter Pilgaard? For han er jo helt dust, da bør du absolutt velge buss-mannen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...