Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går rykter om at Steinar snart er på markedet igjen. Han trenger trøst og omtanke.

Lette etter Steinars lange tråd, men fant den ikke. Slettet, kanskje(?). Tenkte som så at Steinar må da være mannen i MITT liv. Jeg er singel på dag 6 - ergo veldig sårbar og forvirret - samt at jeg trenger en god del stæsj når jeg skal flytte i ny leilighet og har ikke penger til alt sammen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lette etter Steinars lange tråd, men fant den ikke. Slettet, kanskje(?). Tenkte som så at Steinar må da være mannen i MITT liv. Jeg er singel på dag 6 - ergo veldig sårbar og forvirret - samt at jeg trenger en god del stæsj når jeg skal flytte i ny leilighet og har ikke penger til alt sammen :gjeiper:

You wish!

Det kunne i hvert fall vanskelig blitt mye mer forvirret enn det jeg allerede opplever. Er det ikke det ene så er det det andre, tredje, fjerde ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg skulle ønske bussmannen leste denne tråden, jeg! :) Og kom dresset opp til en ny date med TS for å bevise at han egentlig er klodens mest sjarmerende mann! :jepp:

(Bortsett fra min mann, da.. Men han er opptatt! :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Etter å ha skumlest litt i denne tråden, har jeg nå besluttet å aldri mer ta bussen. - Og å bruke slips til joggedressen... :opplyser:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke et forsøk på å kuppe posten, men det virker som det er fredelig på bussen for tiden ;)

Jeg har vært en anonym av-og-på-leser av bussmannen, men registrerte meg etter i dag.

Jeg har ingen ambisjoner om å starte en t-banekvinne post, men hadde lyst til å skrive hvor kult det er med de små ting i livet.

I dag tok jeg t-banen til byen og satt og leste bok. Jeg tittet opp halvveis til byen og så rett i et nydelig smil en seterad bortenfor. Et par-tre blikk senere var jeg klar til å gå av på nasjonaltheateret og tok en siste titt. Vi fikk ønsket (mimet) godt nytt år til hverandre etterfulgt av et siste smil før jeg gikk av.

Det var ikke mye, og jeg ser at jeg trenger noen måneder til med frem og tilbake turer før jeg når TS sitt nivå, men det er disse små tingene som gjør livet så bra.

Så til den nydelige damen med rødt hår som gjorde dagen min i dag så utrolig mye bedre; takk :D

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en veldig søt kar som hjalp meg med håndbagasjen min på flyet i dag også, og vi spøkte litt om hvor tung den var. Og vi smilte til hverandre da vi stod ved bagasjebåndet og ventet på koffertene. Fikk lyst til å stikke til ham visittkortet mitt, men feiget ut og så var han borte.

:sukk:

(Pauseunderholdning i tråden???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom hele tråden! Jeg er også nysgjerrig på hobbyen, hehe, men får vel legge fra meg tanken siden det aldri kommer til å bli avslørt :sukk: Heiet først på bussmannen, men siden han dukket opp i joggebukse vet jeg ikke om jeg gjør det lenger :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heiet først på bussmannen, men siden han dukket opp i joggebukse vet jeg ikke om jeg gjør det lenger :nei:

:filer:

Skal han kle seg som om han er på date når TS har gjort det ganske klart at de ikke dater?

Endret av Neutral
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

satser på at bussmannen bare er komfortabel med deg, og at han kommer med litt sånn barsk look med tredagers og "hard to get" strategi neste treff ! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Bussmannen! :danse:

At han dukket opp i joggebukse er sikkert pga. det mange andre har sagt: han prøver å være mer vennete.

Eller han sølte noe på buksen under frokosten og joggebukse var det eneste valget han hadde da han skiftet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...