Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente


Tusle

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at alt er bra!

Jeg hadde mensmurringer ganske lenge, lenger enn du er nå. Husker ikke nøyaktig når det ga seg, men det er i hvert fall helt normalt i begynnelsen av et svangerskap. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er brunlig, helt likt det jeg pleier å ha 2-3 dager før mens, bare i mindre mengde. Jeg er fremdeles kvalm og har vonde pupper, har også mensmurringer, men det er jo graviditetstegn også, er det ikke? Jeg er så bekymret, denne lille spira er så ønsket.

Min spotting var også brunlig først, og så kom det litt rødt etterhvert. Jeg var hos legen, som sendte meg til UL. Der fikk vi se at alt var bra. Tenker på deg, og krysser fortsatt alt jeg har for at det går bra. Prøv å få deg en god natts søvn, selv om jeg vet at det blir vanskelig. Ring legen i morgen tidlig hvis du føler for det. De kan jo ikke gjøre noe fra eller til, men for din del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord, jenter :klemmer:

Skal til legen nå 10.30, send meg gjerne noen tanker. I natt var det litt friskt blod, i dag tidlig var det ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blør ikke nå* bank i bordet* Var hos legen i stad, tok hcg-prøve og skal tilbake og ta en ny på tirsdag, så, må bare vente og se. Jeg er ved godt mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer blødning og jeg har fremdeles graviditetssymptomene mine. Jeg er positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg tror det går bra, jeg! Det er jo ganske vanlig å ha små blødninger i svangerskapet, og særlig i starten. :Nikke: Den lille spiren har nok skjønt at den har funnet seg noen det er lurt å holde fast i. ;)

Men ta det rolig og pass på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg tror det går bra, jeg! Det er jo ganske vanlig å ha små blødninger i svangerskapet, og særlig i starten. :Nikke: Den lille spiren har nok skjønt at den har funnet seg noen det er lurt å holde fast i. ;)

Men ta det rolig og pass på deg selv!

Søte du :klemmer:

Jeg skal gjøre det :jepp:

Ta godt vare på deg selv, Tusle og rug godt på den lille spira de :klem:

Jeg skal gjøre det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt; Gratulerer så mye med spiren i magen, og som nygift!!

Jeg er sikker på at alt er bra med den lille spiren. Jeg blødde masse i begynnelsen av mitt svangerskap, og nå er T over 3mnd gammel :rødme: Så dette må gå bra vennen!!

Gleder meg til å følge deg her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først av alt; Gratulerer så mye med spiren i magen, og som nygift!!

Jeg er sikker på at alt er bra med den lille spiren. Jeg blødde masse i begynnelsen av mitt svangerskap, og nå er T over 3mnd gammel :rødme: Så dette må gå bra vennen!!

Gleder meg til å følge deg her inne!

Tusen takk, ekornsøta :klemmer:

Takk for oppmuntring, jeg håper og tror at dette skal gå bra :jepp:

:klemmer:

Gratulerer så mye, utrolig glad på dine vegne! :klem::hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Tusen takk :klem:

--------------------------

Ikke noe mer blødning, litt farget utflod på papiret i går før jeg skulle legge meg, men ikke noe i dag. Jeg er kvalm, svimmel, vonde pupper (de har begynt å 'stikke' i tillegg) og så har jeg en forferdelig vond smak i munnen, er dette normalt? En sånn metallaktig smak. Brekker meg når jeg pusser tenner, tåler ingenting. Men, jeg tar hvert et symptom med takk :) Og så er terminen flyttet en dag fram, så den er 28 februar :) Søren, da fikk Mannen rett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for litt usikkerhet så har vi handlet ;) På Torshov hadde de så godt tilbud på barnesetet som vi hadde bestemt oss for, så vi måtte bare slå til. Maxi Cosi Cabriofix i fargen 'tango red', det var pakketilbud så basen fulgte med. Vi er riktig så fornøyd og håper vi ikke har 'jinxet' det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallsmak hører med :jepp:

Du høres iallefall veldig gravid ut syns jeg :ler: Så den blødningen er sikkert bare skremselspropagnada fra kroppen din tipper jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Metallsmak hører med :jepp:

Du høres iallefall veldig gravid ut syns jeg :ler: Så den blødningen er sikkert bare skremselspropagnada fra kroppen din tipper jeg :jepp:

Ja, ikke sant? Jeg føler meg veldig gravid også :ler: Satser på at det er nettopp det der er. Småen må klore seg fast :)

------------------------------------

Jeg er så trøtt og tappa for energi :Gjesp: Men, jeg er fast bestemt på å ikke klage. Den lille i magen er verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å klage når man er gravid :ler:

For kroppen blir noen andre sin og man kjenner ikke igjen hva den holder på med til tider, så det er helt lov! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å klage når man er gravid :ler:

For kroppen blir noen andre sin og man kjenner ikke igjen hva den holder på med til tider, så det er helt lov! :)

Takk :)

----------------------------------

Limer denne inn her, syns denne oversikten er så grei :)

Unnfangelsen finner sted omkring:

5. juni 2010

Hjertet begynner å slå:

30. juni 2010

Embryoet beveger seg:

24. juli 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster:

31. juli 2010

Alle indre organer er ferdig formet:

31. juli 2010

Risikoen for spontanabort avtar:

14. august 2010

Kvalmen avtar for de fleste:

21. august 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd):

28. august 2010

Fosteret svelger og tisser:

11. september 2010

Tid for ultralyd:

18. september 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser:

25. september 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster:

9. oktober 2010

Fosteret begynner å høre:

30. oktober 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå:

27. november 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned:

1. januar 2011

Svangerskapspermisjonen begynner:

7. februar 2011

Antatt termindato:

28. februar 2011

Jeg er 7 uker på vei i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...