Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mage :rødme:

Det er en jentemage :Nikke: Sånn er det bare :regler:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:opplyser: Dette er nok en jentemage ja :nigo:
Skrevet

Fin mage! :jepp: Når har du time til ul?

Skrevet

Håper du har det bra, Tusle og at du får en fin helg :klemmer:

Skrevet

Utrolig fin mage, Tusle :rødme:

Gleder meg til å høre hva det er etter du har vært på UL :)

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg, uten for mange plager! :klem:

Skrevet

Hehe, jentemage ja, jo, jeg har jo hele tiden vært overbevist om at småen er en gutt, men nå er jeg jammen i tvil, og det har jeg vært et par uker ;) UL er tidlig på onsdag, så da får vi kanskje se :)

I går hadde jeg en grusom hodepine, jeg følte at hjernen pulserte ut av ørene mine, det var så vondt. Ble skikkelig kvalm også, så mannen måtte finne bøtte til meg som jeg hadde på sien av senga, slapp heldigvis å bruke den. Er lei av å spy kan man si.

Ikke helt i hundre enda, så tror jeg snart skal finne sofaen ;)

:klemmer: til dere alle!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Spennende med UL... vi har time på fredag klokken 13.00, er ikke spent i det heeeele tatt jeg altså :sjenert:

Skrevet

Uff, den hodepinen hørtes ikke grei ut! :riste: Godt du slapp å spy, om ikke annet.. Tannlegen min sa forresten at man ikke må pusse tennene på en time etter å ha kasta opp, for det kan ødelegge tennene. Istedet skal man bare skylle med vann, munnskyll eller litt bakepulvervann. Men det var bare en digresjon.. :sjenert: Det jeg egentlig skulle si var at det blir spennende å høre etter onsdag om de har klart å se hvilket kjønn det er! :jepp::popcorn:

Skrevet

For å fortsette litt på digresjonen... Jeg har hørt at dersom man kaster opp FØR man har spist noe (altså i praksis bare brekker seg, uten at det kommer opp mat), så er ikke den syren som da er i magen så sterk at den ødelegger tennene. Den "farlige" syren dannes først når det kommer mat i magen, for å bryte ned maten.

Men dette kan være bare skvalder og løse rykter altså... Jeg husker nemlig ikke hvem kilden min er, så det er ikke akkurat sikker info... :ler:

Skrevet

Spennende med UL... vi har time på fredag klokken 13.00, er ikke spent i det heeeele tatt jeg altså :sjenert:

Veldig spennende, mannen min gleder seg noe veldig. tatt seg fri hele dagen og greier, selvom vi skal inn klokka 9 :ler: Vi er ikke helt enige om vi ønsker å vite kjønnet. Jeg vil så gjerne vite, mannen vil ikke. Så vi får se :)

Fredag klokka 13.00, da skal jeg tenke på Milla og Millamannen :)

Uff, den hodepinen hørtes ikke grei ut! :riste: Godt du slapp å spy, om ikke annet.. Tannlegen min sa forresten at man ikke må pusse tennene på en time etter å ha kasta opp, for det kan ødelegge tennene. Istedet skal man bare skylle med vann, munnskyll eller litt bakepulvervann. Men det var bare en digresjon.. :sjenert: Det jeg egentlig skulle si var at det blir spennende å høre etter onsdag om de har klart å se hvilket kjønn det er! :jepp::popcorn:

Den var fra helvete for å si det sånn, den hodepinen.

Jeg pusser tennene med en eneste gang jeg, hater den ekle smaken i munnen og den får meg bare til å spy igjen. Kanskje det ikke er så lurt det da.

Ja, det blir veldig spennende. Dersom mannen og jeg blir enige om vi vil vite det da ;)

For å fortsette litt på digresjonen... Jeg har hørt at dersom man kaster opp FØR man har spist noe (altså i praksis bare brekker seg, uten at det kommer opp mat), så er ikke den syren som da er i magen så sterk at den ødelegger tennene. Den "farlige" syren dannes først når det kommer mat i magen, for å bryte ned maten.

Men dette kan være bare skvalder og løse rykter altså... Jeg husker nemlig ikke hvem kilden min er, så det er ikke akkurat sikker info... :ler:

Jo, det kan være noe i det, jeg syns ikke det river sånn i nesa når jeg brekker meg om morgenen før frokost, enn hva det gjør når jeg har spist, da svir det jo skikkelig. Men, men, godt vi har tannleger, selvom jeg haaaater å gå dit ;)

-----------------------------------------

Frokosten i dag; nøkkelost og sjokolademelk, orket nesten ingenting. Den dårlige matlysten har kommet tilbake. Jeg har ikke farge i ansiktet heller, blek og gusten, så, gravidglød my ass :fnise: og en annen ting, jeg :fise: hele dagen, stakkar, stakkar mannen. Jeg begrenser meg selvfølgelig ute blant folk, men hjemme? Å nei du :ler:

Skrevet

Uffameg, Tuslevennen, høres ikke godt ut å være deg om dagen. Kjenner igjen den gustengrå fargen; jeg så sånn ut til godt ut på 20-tallet. Håper det snart kommer seg. :klemmer:

Sååå moro med UL i morgen! :hoppe: Blir spennende å høre, da, om dere får/vil vite kjønnet. Krysser fingrene for (og regner med) at alt er i sin skjønneste orden med nurket. Men husker godt hvor nervøs jeg var selv da vi var på vei til UL, selv om jeg ikke hadde grunn til å mistenke noe som helst galt.

Ellers signerer jeg Mazilla mtp tenner og oppkast. Bare skylle, ikke pusse den første timen. Og ikke for sterk munnskyll, hvis man bruker det. Ta det fra en eks-bulimiker som forøvrig ikke har tannskader. ;):nigo: Tannlegen min påstår at jeg har Oslos fineste tenner! :lol:

Skrevet

:opplyser: Gravidgløden kommer når man brekker seg bare man reiser seg fra soffaen, og ellers tilbringer dagen med hode nedi toalettet/bøtta.. Så den gløden er oppskrytt.. :Nikke:

Et vennepar av meg var på ultralyd og gjorde følgende. Med seg hadde de konvolutt og et ark, De ba jordmor om å ikke si noe under ultralyden, men hun skulle lete etter kjønnet og skrive det på en lapp og legge det nedi konvolutten.

På kvelden dro de ut å spiste og åpnet konvolutten som avslørte hvilket kjønn babyen hadde ;)

De venter en liten gutt nå i disse dager...

Jordmor kan jo skrive det på en lapp til deg, hvis du vil vite det.. men da må du ikke forsnakke deg til mannen :ler:

:klemmer:

Skrevet

Mannen min fikk nesten ikke lov å mene noe ang. å vite kjønn eller ikke, jeg sa vel omtrent at siden jeg må ha alt det kjipe ved å være gravid kunne han bare prøve å nekte meg gleden ved å få vite kjønnet.. :fnise:

Lykke til med UL i morgen! :hoppe:

Skrevet

Lykke til på UL i morgen, Tusle! :klemmer:

Bra idé med den lappen og konvolutten Icing, vi er heller ikke sikre på om vi vil vite kjønn, men da har man i alle fall muligheten hvis man skulle få veldig trang til å vite etter hvert! :tommelsmil:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Blir spennende imorgen :hoppe: SKal tenke på dere ;)

Her har samboern også tatt fri hele dagen, så det blir koselig. Håper veldig på å kunne gå på babyklærshopping etterpå ;)

Skrevet

Spennede dag i morgen :hoppe:

Gravidglød er svada :ler:

Skrevet

Masse lykke til på UL :hoppe:

Virka som en god idè det med at jordmor kan skrive det på en lapp, hvis dere ikke blir enige :jepp:

Skrevet

Lykke til i morgen! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...