Tusle Skrevet 24. juni 2010 #1 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Tenk at jeg skulle klare å havne her inne så fort, jeg er så takknemlig. Testet positivt 18.juni, en dag før bryllupet vårt. Det var en fantastisk bryllupspresang Menstermin er 1.mars på de fleste terminkalkulatorene jeg har brukt, men et par av de gir meg termin i slutten av februar, så da får vi se Foreløpige tegn; mye murringer i magen, helt tydelig at det skjer noe der, ømme pupper, de er direkte vonde, våkner om natta at jeg ligger på de og det gjør vondt tisser hele tiden og føler meg trøtt. Jeg er skikkelig festlig å være på bryllupsreise med. Dette skriver jeg fra hotellrommet vårt i Thailand Håper den faste gjengen titter innom, andre er selvfølgelig også velkommen Lykkelig hilsen fra Fru Tusle Tippeliste: DDuck: 25. februar Becky1: 27. februar ~lillefot~: 27. februar Jesse: 28. februar Tusle: 28. februar hegejenta30: 1. mars ~Milla~: 3. mars Trekkoppfuglen: 5. mars *Joyce*: 7. mars Icing: 8. mars Mazilla: 8. mars Utstyrslista: Ut i verden - vogn og turutstyr: Vogn: Bugaboo Cameleon Vinterhjul til vogn (venter og ser, slett ikke sikkert vå trenger de akkurat nuh) Stelleveske (JuJuBe All) Dyne til vogn (65x80) Dunpose - EasyGrow Sengesett - 2 Laken til vogn Soveskinn Vognteppe (Røros Tweed) Bilsete: Maxi Cosi CabrioFix (inkl. Isofix-base) Søvn og hvile: Sprinkelseng Dyne til seng (80x100) 2 sengesett (har 1) Soveskinn Laken til seng Sprinkelbeskytter Uro Babycall (Super Nova) Til stelling: Stellebord Badebalje med stativ Et par hettehåndkler Gaskluter Små, myke håndklær Babyneglsaks - Tweezerman Øretermometer Badeolje, kremer, talk, etc. Tøybleier Ullbukser til tøybleier PUL-trekk til tøybleier (kan ikke noen finne på et annet navn ) 2 helsetepper Strikketeppe Hårbørste (drøyer den litt) Mating/spising: Ammepute Gulpekluter Annet: Smokker Kosebamse Rangler - etterhvert Bitering - etterhvert Babygym Vippestol – Baby Björn Til meg/oss: Ammeinnlegg i ull/bambus med PUL-bakside Amme-BH x2-3 Elastisk bæresjal/Manduca Endret 9. februar 2011 av Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 24. juni 2010 #2 Del Skrevet 24. juni 2010 Gratulerer med både bryllup og baby i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 24. juni 2010 #3 Del Skrevet 24. juni 2010 Fant deg! Kos dere masse i Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. juni 2010 #4 Del Skrevet 24. juni 2010 Du får kose deg med alkoholfrie drinker og så skal vi krysse alt for at du slipper unna kvalmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 24. juni 2010 #5 Del Skrevet 24. juni 2010 Her vil jeg være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 24. juni 2010 Gratulerer med både bryllup og baby i magen! Takk og takk Fant deg! Kos dere masse i Thailand. Hyggelig Tusen takk, det skal/gjør vi Du får kose deg med alkoholfrie drinker og så skal vi krysse alt for at du slipper unna kvalmen! Det gjør jeg, mocktails, som det heter Begynt å bli litt småuggen, men vanskelig å si om det er feriemage eller spira som lager krøll, håper på det første Her vil jeg være med! Jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. juni 2010 #7 Del Skrevet 24. juni 2010 Gratulerer Her vil jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebano Skrevet 26. juni 2010 #8 Del Skrevet 26. juni 2010 Gratulerer med baby underveis og overstått bryllup!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 28. juni 2010 Gratulerer Her vil jeg følge med Takk Så koselig Gratulerer med baby underveis og overstått bryllup!! Tusen takk ------------------------------------ Et lite hei fra Fru Tusle i Thailand. Småen (jada, tidlig med kallenavn, men det ble sånn) og jeg har det bra. At det skjer noe inni der er det ingen tvil om. Er uggen i kroppen om morgenen, men ikke kvalm (bank i bordet), puppene er fremdeles vonde og jeg tisser hele tiden, samt disse murringene i magen. Det er deilig å være på ferie, men gleder meg til å komme hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juni 2010 #10 Del Skrevet 28. juni 2010 Gøy gøy gøy Hvor lenge skal dere være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 28. juni 2010 Gøy gøy gøy Hvor lenge skal dere være? Jaaaa! Vi reiser hjem igjen natt til mandag I morgen skal jeg klappe og mate tigerbabyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. juni 2010 #12 Del Skrevet 28. juni 2010 Ååååh, tigerbaby! Jeg er bare litt misunnelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juni 2010 #13 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg ble ikke noe misunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 28. juni 2010 Ååååh, tigerbaby! Jeg er bare litt misunnelig.. Jeg ble ikke noe misunnelig... Skal ta bilder jeg, som dere kan få se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 28. juni 2010 #15 Del Skrevet 28. juni 2010 Åh, så deilig med bryllupsreise! Høres ut som om dere har det riktig så fint i Thailand, og så med lille Småen i magen :D Så gøy! Fortsatt god ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 30. juni 2010 #16 Del Skrevet 30. juni 2010 Gleder meg til å se bilder. Hvor lenge blir dere borte? Kos dere videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #17 Del Skrevet 1. juli 2010 Gratulerer, tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg spotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. juli 2010 #19 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg spotter Uff, vennen... Krysser alt jeg har for at det bare er et sprukket blodkar eller noe sånt! Vet ikke om du husker at jeg også spottet, i uke 8/9, og det gikk jo bra... Håper det er tilfellet for deg også! Endret 6. juli 2010 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 6. juli 2010 Dette er brunlig, helt likt det jeg pleier å ha 2-3 dager før mens, bare i mindre mengde. Jeg er fremdeles kvalm og har vonde pupper, har også mensmurringer, men det er jo graviditetstegn også, er det ikke? Jeg er så bekymret, denne lille spira er så ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå