*Enigma* Skrevet 19. august 2010 #61 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg stemmer også for å møtes utenfor. Mye bedre! Trist at du ikke kunne komme Kara, hadde vært hyggelig å se deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizette Skrevet 20. august 2010 #62 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg kan dessverre ikke i kveld, men håper det blir flere treff senere, da skal jeg definitivt være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 20. august 2010 #63 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Da blir det disse som er med ikveld: Cammie 81 Purple Wolfmoon MissBella Miia cecilie49 *Enigma* Auraya Padawan Endret 20. august 2010 av MissBella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2010 #64 Del Skrevet 21. august 2010 Hyggelig å møte dere i går, jenter! Har litt dårlig samvittighet for at vi som kjente hverandre fra før tok litt mye oppmerksomhet. Ville så gjerne ha snakka litt mer med dere andre også. Håper vi kan få til et treff igjen senere, kanskje på et sted med litt lavere støynivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. august 2010 #65 Del Skrevet 21. august 2010 Enig med Purple Veldig hyggelig, litt vanskelig å snakke etterhvert, og vanskelig å legge vekk at man kjenner hverandre fra før Håper vi kan få til treff igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 21. august 2010 #66 Del Skrevet 21. august 2010 Takk for ikveld! Det var hyggelig å hilse på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. august 2010 #67 Del Skrevet 22. august 2010 Takk for sist, veldig hyggelig å hilse på folket. Håper vi kan gjenta det om ikke alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 22. august 2010 #68 Del Skrevet 22. august 2010 blæh. jeg tok tydeligvis feil av dagene da jeg trodde det var idag. hadde vel blitt den eneste hanen i hønsegården uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. august 2010 #69 Del Skrevet 22. august 2010 blæh. jeg tok tydeligvis feil av dagene da jeg trodde det var idag. hadde vel blitt den eneste hanen i hønsegården uansett. Du hadde blitt eneste hanen, ja, det er jo tross alt et kvinneforum det her, men trenger det nødvendigvis å være negativt det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cammie81 Skrevet 22. august 2010 #70 Del Skrevet 22. august 2010 Hyggelig å treffe dere... enig i at det hadde vert artig med et treff snart igjen på en plass med lavere støynivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miia Skrevet 29. august 2010 #71 Del Skrevet 29. august 2010 Hei! Dette hadde jeg helt glemt! Litt mye som har skjedd på privaten i det siste, så det har blitt lite tid til KG. Men jeg er tilbake, og vil definitivt bli med neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 29. august 2010 #72 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg er tilbake fra ferie så er gjerne med neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 30. august 2010 #73 Del Skrevet 30. august 2010 Vi kan jo sikkert finne en ny dato for treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pandora Skrevet 31. august 2010 #74 Del Skrevet 31. august 2010 Vi kan jo sikkert finne en ny dato for treff! Jeg vil gjerne være med på neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje24 Skrevet 8. september 2010 #75 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er ny i oslo, og hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med fler. Jeg er 24.. Hadde vært koselig å tatt en tur på kafe eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. september 2010 #76 Del Skrevet 9. september 2010 Vi kan jo sikkert finne en ny dato for treff! Helt glemt av denne jeg, noen som har noen ønsker eller tanker om treff. Jeg kan ikke denne helga eller neste helg. Blir det en ukedag så kan jeg vel stort sett få klemt det inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. september 2010 #77 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg vil også svært gjerne være med! De neste 3 helgene kan jeg ikke, men en ukedag (ikke fredag) går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auraya Skrevet 9. september 2010 #78 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg er med hvis jeg kan, men må ta ting litt på sparket fremover. En ukedag skulle vel gå greit for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 13. september 2010 #79 Del Skrevet 13. september 2010 Noen som har forslag til dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. september 2010 #80 Del Skrevet 13. september 2010 Hm, hva med kanskje torsdag neste uke? den 23? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå