Gå til innhold

Oslotreff


Gjest MissBella

Anbefalte innlegg

Jeg har også litt lyst til å være med (ikke 100 % sikkert at jeg kan da, mulig jeg må jobbe utover kvelden på torsdag) Men merker jeg er litt skeptisk hvis det er sånn at veldig mange av dere kjenner hverandre fra før...?

Jeg kjenner jo ingen, liksom...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er akkurat det samme for meg hvor vi møtes, kan gjerne møtes på løkka:) for meg passer det fint i 18 tiden. Når passer det best for dere? virket som det passet best for folk rundt den tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå førstkommende torsdag? I så fall blir kanskje jeg også med.

Synes absolutt du skal hive deg med, Purple! :jepp:

Førstkommende torsdag ja.

Enigma hadde et forslag til sted på toget på fredag, som jeg overhodet ikke husker hva var. Men hørtes veldig greit ut, med mat for de som vil spise, og muligheten for bare å ta noen og drikke for de som ønsker det.. Enigma, hva var det igjen?

Stedet jeg nevnte er Katedralen. Ligger ved trikkeholdeplassen Welhavens gate på linje 11 mot Majorstua.

Jeg har også litt lyst til å være med (ikke 100 % sikkert at jeg kan da, mulig jeg må jobbe utover kvelden på torsdag) Men merker jeg er litt skeptisk hvis det er sånn at veldig mange av dere kjenner hverandre fra før...?

Jeg kjenner jo ingen, liksom...!

Synes helt klart du skal hive deg med! :) Koselig med nye folk. Det er flere av oss som har truffet hverandre før, og grunnen til at vi nå kjenner hverandre så godt er at vi traff hverandre på KG-treff og fant tonen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...