Gå til innhold

Oslotreff


Gjest MissBella

Anbefalte innlegg

Skal vi si kl 19?

Kl 19 hadde passet veldig bra, så slipper man å stresse. :) Hvor? Synes både QBA og Memphis høres ut som ok forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg melder meg på her. :)

Fredag 20:

Cammie 81

Purple

Wolfmoon

MissBella

Miia

Kara (sannsynligvis med baby)

cecilie49

*Enigma*

Auraya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 er fint for meg!

Satser vi på å spise noe? I så fall er Memphis et litt bedre alternativ enn QBA. Selv liker jeg QBA veldig godt, men de har ikke så bra meny. Spiser gjerne hjemme jeg altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

19 er fint for meg!

Satser vi på å spise noe? I så fall er Memphis et litt bedre alternativ enn QBA. Selv liker jeg QBA veldig godt, men de har ikke så bra meny. Spiser gjerne hjemme jeg altså. :)

Jeg spiser hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 er fint for meg!

Satser vi på å spise noe? I så fall er Memphis et litt bedre alternativ enn QBA. Selv liker jeg QBA veldig godt, men de har ikke så bra meny. Spiser gjerne hjemme jeg altså. :)

Jeg spiser hjemme.

Helt enig i at Memphis har bedre matutvalg, men tror kanskje jeg har planer om å spise hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har møtt hverandre før? Av de som har meldt seg på til å være med imorgen?

Kara, Wolfmooon, Purple og jeg kjenner hverandre fra før. Vi var av de faste i Oslogjengen fram til tråden ble slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan jeg skal finne ut hvem dere er liksom... siden jeg ikke kjenner noen da..?? Noen som vil møtes utenfor for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Vi kan godt si at vi møtes utenfor, eller kan du godt sende meg en PM så kan du få tlf nr mitt :)

Det har gått utrolig bra å finne folk før altså, se etter noen med flakkende/søkende blikk i rett aldersgruppe så er det trolig riktig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er greit å møtes utenfor. Litt lettere å finne hverandre da, enn om man skal gå inn og lete, ihvertfall for dem som ikke vet hva de skal se etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

Høres greit ut å bare møtes utenfor. Tror ikke jeg har møtt noen av dere før. Selvom jeg har vært på KG treff før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dessverre melle avbud :( Jeg som hadde gledet meg sånn. Dere får kose dere masse, og så skal jeg gjøre mitt beste for å komme neste gang! (Da har jeg forhåpentligvis vendt av lillejente og kan komme alene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...