Gå til innhold

Oslotreff

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her har jeg ikke vært på en stund :)

Blir gjerne med på et treff igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16-17 er plent umulig for meg i alle fall. Jeg jobber, men tirsdag er en fin dag, det er for så vidt torsdag også.

Skrevet

jeg kan ikke tirsdag, men onsdag eller torsdag passer

Skrevet

Tirsdag skal jeg gi blod, så det passer veldig dårlig. Tror ikke jeg er klar for noe etter det gitt, forrige gang holdt jeg på å gå rett i bakken ;)

4-5 er i grunn stort sett for tidlig for meg, med mindre man skal ut å spise på en hverdag. Da kan jeg rekke det til 5. Ellers vil jeg helst ikke møtes noe før 6, ellers blir det bare stress!

Skrevet

4-5 er i grunn stort sett for tidlig for meg, med mindre man skal ut å spise på en hverdag. Da kan jeg rekke det til 5. Ellers vil jeg helst ikke møtes noe før 6, ellers blir det bare stress!

Enig der. 6 er mye mer passe når man jobber til i alle fall 4 og kanskje lenger.

Skrevet

For meg passer torsdag best. Jeg kan ikke på onsdag, men kan klare det på tirsdag, dersom det blir til det. Det virker som om de fleste kan kl 6, ihvertfall.

Så vidt jeg kan se er torsdag den dagen som passer for flest?

Gjest MissBella
Skrevet

Jeg kan verken tirsdag eller torsdag neste uke.

Skrevet

tirsdag rundt 6?

Jeg tror nok vi har konkludert med at tirsdag passer veldig dårlig for de fleste ...

Skrevet

Vi kan jo evt se hvor mange som kan på de forskjellige dagene, og la flertalle bestemme, eller utsette det enda en uke.

Torsdag var i grunn bare et forslag fra min side, utfra at det passet best for meg :fnise:

Skrevet

Vi kan jo evt se hvor mange som kan på de forskjellige dagene, og la flertalle bestemme, eller utsette det enda en uke.

Torsdag var i grunn bare et forslag fra min side, utfra at det passet best for meg :fnise:

De som har sagt at torsdag passer er:

Nique

Kara

Wolfmoon

*Enigma*

Det er bare Wonders og jeg som har sagt at tirsdag er ok, så sånn sett vil jeg vel si at tirsdagen bortfaller. ;)

Skrevet

De som har sagt at torsdag passer er:

Nique

Kara

Wolfmoon

*Enigma*

Det er bare Wonders og jeg som har sagt at tirsdag er ok, så sånn sett vil jeg vel si at tirsdagen bortfaller. ;)

Høres ut som en plan det da. Tidspunkt?

Skrevet

Høres ut som en plan det da. Tidspunkt?

Tidspunktet vil jeg si kommer litt an på hvor vi skal møtes. Skal vi møtes på Løkka så vil jeg si 18:30 for min del, blir det på Rust som Wonders foreslo går 18 greit for meg. :)

Reiseveien har en del å si for når man kan møte.

Skrevet

True that. Jeg vil helst møtes på løkka, men jeg er åpen for rust også. Jeg bor jo omtrent midt imellom ;)

Skrevet

jeg blir også gjerne med. Og torsdag passer fint for meg også..

Skrevet

jeg blir også gjerne med. Og torsdag passer fint for meg også..

Så koselig at du også slenger deg med! :)

Hvor passer det best for folk flest å møtes? Det er jo ikke noe problem for meg å komme til Løkka heller, men jeg foreslår at vi møtes et annet sted enn sist, for det var så vanskelig å prate da. Er det meninga at vi skal spise?

Skrevet

Jeg kunne forsåvidt godt tenke meg å spise, men jeg har egentlig ikke så mange gode forslag til hvor vi kan møtes. Blir man litt fler, og spesielt når man ikke kjenner hverandre så godt, så blir de fleste stedene jeg pleier å gå på litt for bråkete.

Skrevet

Er det nå førstkommende torsdag? I så fall blir kanskje jeg også med.

Skrevet

Førstkommende torsdag ja.

Enigma hadde et forslag til sted på toget på fredag, som jeg overhodet ikke husker hva var. Men hørtes veldig greit ut, med mat for de som vil spise, og muligheten for bare å ta noen og drikke for de som ønsker det.. Enigma, hva var det igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...