Nique Skrevet 14. september 2010 #81 Skrevet 14. september 2010 Her har jeg ikke vært på en stund Blir gjerne med på et treff igjen
Wonders Skrevet 14. september 2010 #82 Skrevet 14. september 2010 (endret) hva med tirsdagen i stedet? rundt 4 el 5... skal til mormor på onsdag etter jobb. Vi kan møtes på Rust i Hegdehaugsveien 22B http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=4296&Name=Rust Endret 14. september 2010 av Wonders
*Enigma* Skrevet 14. september 2010 #83 Skrevet 14. september 2010 16-17 er plent umulig for meg i alle fall. Jeg jobber, men tirsdag er en fin dag, det er for så vidt torsdag også.
Nique Skrevet 14. september 2010 #84 Skrevet 14. september 2010 jeg kan ikke tirsdag, men onsdag eller torsdag passer
Gjest Wolfmoon Skrevet 14. september 2010 #85 Skrevet 14. september 2010 Tirsdag skal jeg gi blod, så det passer veldig dårlig. Tror ikke jeg er klar for noe etter det gitt, forrige gang holdt jeg på å gå rett i bakken 4-5 er i grunn stort sett for tidlig for meg, med mindre man skal ut å spise på en hverdag. Da kan jeg rekke det til 5. Ellers vil jeg helst ikke møtes noe før 6, ellers blir det bare stress!
*Enigma* Skrevet 14. september 2010 #86 Skrevet 14. september 2010 4-5 er i grunn stort sett for tidlig for meg, med mindre man skal ut å spise på en hverdag. Da kan jeg rekke det til 5. Ellers vil jeg helst ikke møtes noe før 6, ellers blir det bare stress! Enig der. 6 er mye mer passe når man jobber til i alle fall 4 og kanskje lenger.
Kara W Skrevet 14. september 2010 #87 Skrevet 14. september 2010 For meg passer torsdag best. Jeg kan ikke på onsdag, men kan klare det på tirsdag, dersom det blir til det. Det virker som om de fleste kan kl 6, ihvertfall. Så vidt jeg kan se er torsdag den dagen som passer for flest?
Gjest MissBella Skrevet 14. september 2010 #88 Skrevet 14. september 2010 Jeg kan verken tirsdag eller torsdag neste uke.
*Enigma* Skrevet 15. september 2010 #90 Skrevet 15. september 2010 tirsdag rundt 6? Jeg tror nok vi har konkludert med at tirsdag passer veldig dårlig for de fleste ...
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. september 2010 #91 Skrevet 15. september 2010 Vi kan jo evt se hvor mange som kan på de forskjellige dagene, og la flertalle bestemme, eller utsette det enda en uke. Torsdag var i grunn bare et forslag fra min side, utfra at det passet best for meg
*Enigma* Skrevet 15. september 2010 #92 Skrevet 15. september 2010 Vi kan jo evt se hvor mange som kan på de forskjellige dagene, og la flertalle bestemme, eller utsette det enda en uke. Torsdag var i grunn bare et forslag fra min side, utfra at det passet best for meg De som har sagt at torsdag passer er: Nique Kara Wolfmoon *Enigma* Det er bare Wonders og jeg som har sagt at tirsdag er ok, så sånn sett vil jeg vel si at tirsdagen bortfaller.
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. september 2010 #93 Skrevet 15. september 2010 De som har sagt at torsdag passer er: Nique Kara Wolfmoon *Enigma* Det er bare Wonders og jeg som har sagt at tirsdag er ok, så sånn sett vil jeg vel si at tirsdagen bortfaller. Høres ut som en plan det da. Tidspunkt?
*Enigma* Skrevet 15. september 2010 #94 Skrevet 15. september 2010 Høres ut som en plan det da. Tidspunkt? Tidspunktet vil jeg si kommer litt an på hvor vi skal møtes. Skal vi møtes på Løkka så vil jeg si 18:30 for min del, blir det på Rust som Wonders foreslo går 18 greit for meg. Reiseveien har en del å si for når man kan møte.
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. september 2010 #95 Skrevet 15. september 2010 True that. Jeg vil helst møtes på løkka, men jeg er åpen for rust også. Jeg bor jo omtrent midt imellom
Tonje24 Skrevet 15. september 2010 #96 Skrevet 15. september 2010 jeg blir også gjerne med. Og torsdag passer fint for meg også..
*Enigma* Skrevet 15. september 2010 #97 Skrevet 15. september 2010 jeg blir også gjerne med. Og torsdag passer fint for meg også.. Så koselig at du også slenger deg med! Hvor passer det best for folk flest å møtes? Det er jo ikke noe problem for meg å komme til Løkka heller, men jeg foreslår at vi møtes et annet sted enn sist, for det var så vanskelig å prate da. Er det meninga at vi skal spise?
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. september 2010 #98 Skrevet 15. september 2010 Jeg kunne forsåvidt godt tenke meg å spise, men jeg har egentlig ikke så mange gode forslag til hvor vi kan møtes. Blir man litt fler, og spesielt når man ikke kjenner hverandre så godt, så blir de fleste stedene jeg pleier å gå på litt for bråkete.
Gjest Skrevet 19. september 2010 #99 Skrevet 19. september 2010 Er det nå førstkommende torsdag? I så fall blir kanskje jeg også med.
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. september 2010 #100 Skrevet 19. september 2010 Førstkommende torsdag ja. Enigma hadde et forslag til sted på toget på fredag, som jeg overhodet ikke husker hva var. Men hørtes veldig greit ut, med mat for de som vil spise, og muligheten for bare å ta noen og drikke for de som ønsker det.. Enigma, hva var det igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå