Gå til innhold

Oslotreff


Gjest MissBella

Anbefalte innlegg

Onsdag 13, passer veldig fint for meg også. Kl 18 passer også veldig fint. Har noen forslag på hvor vi skal møtes denne gangen? jeg foreslår villa paradiso på løkka, der har jeg hørt det er bra

Wonders foreslo Rust igjen, så da har vi to forslag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres gøy ut med treff. Jeg legger denne på mine innlegg og ser om det passer seg sånn når det nærmer seg. Ellers prøver jeg neste gang. :)

Er 23 år, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissBella

Nå er det selvfølgelig satt opp personalmøte på jobben den 13 kl 18. Så da vet jeg ikke om jeg får kommet. Evt. at jeg kommer etter møte. Spørs hvor lenge det varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Bella, vi sitter lett 2 timer... :popcorn: Ting tar tid vettu... Populært sted med knall mat & drikke

Dato: Onsdag 13 okt, på Rust i Hegdehaugsveien (ved Plah)

kl: 18.00

http://www.rustoslo.com/

http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=4296&Name=Rust

Så langt er vi :

Wonders

Miss Bella *sein men like god :goodbye:

whiterose

Auraya

*Enigma*

Purple

Tonje 24

Nique

Kara W

Så da er vi 9

*kanskje Wolfmoon og Numi

Nótt, kos dere på dagen deres :yvonne:

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil vere med på dette! Komande veke passar ikkje for meg, men de har vel dette fleire gongar før jul? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått vite at det er dugnad i barnehagen neste onsdag (fint med beskjed lang tid i forveien :ironi: ) De har ikke sagt noe om tidspunkt, men jeg regner med at jeg rekker å være med på treffet, evt. kommer litt sent.

Vi prøver å få til treff ca en gang i måneden (selv om vi har hatt en lang pause nå), så det blir sannsynligvis ihvertfall ett treff til før jul :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er dette åpent for alle?

Jeg har vært medlem her lenge, men ikke vært spesielt aktiv. Nå har jeg akkurat flyttet til oslo og synes det hadde vært veldig hyggelig å være med på dette.

Er 29 år om det har noen betydning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så langt i dag:

Wonders

Miss Bella *sein men like god :goodbye:

Auraya

*Enigma*

Purple

Tonje 24

Nique

Kara W *sein men like god :goodbye:

Nordica

padawan

*kanskje Wolfmoon og Numi

Jeg kommer i god tid å holder av bord, da de ikke tar bordbestilling etter kl 16.00 :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer i god tid å holder av bord, da de ikke tar bordbestilling etter kl 16.00 :sukk:

Da må vi vite hvordan vi skal kjenne deg igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde avbud :( Det har hopet seg veldig opp denne uken, så det blir litt mye stress å komme inn til byen etter dugnaden.

Dere får kose dere masse, og så kommer jeg neste gang :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Jeg kan gjerne sitte med en navnlapp på venstre side med Wonders på vettu...

Wonders

Kara w og Wolfmoon, og alle dere andre som ikke kan denna gangen :) ikke fortvil, det blir flere slike treff utover. Det er så koselig atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...